Strona 6 z 6

VR6 Kapitalny Remont

: pt lut 25, 2011 22:43
autor: dawid018
omnitrx pisze:Kurcze powiedzcie mi ja wyregulować zawory po włożeniu nowych szklanek i wymianie uszczelniaczy zawory mi się nie domykają :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:
idż spać.rano wstaniesz i będzie ok.przynajmniej u mnie tak było


panowie mam pytanie.bo poskładałem silnik ale nie wiem czy dobrze.który tłok w vr6 jest pierwszy?? bo tak dopiero teraz sie zastanawiam czy dobrze grata złożyłem.przy składaniu rozrządu ustawiłem dół na znaki.tzn kółko na wałku pośrednim na znak i w GMP były tłoki pierwszy w górnym rzędzie i 3 w dolnym patrząc z przodu na silnik.i czy palec na kopułce powinien wskazywać 1 tłok jeśli mam wszystko poskładane jak należy??

VR6 Kapitalny Remont

: pn cze 20, 2011 23:27
autor: marcin007
Witam,niechciałem zakładac nowego watku wiec podłacze sie pod temat,sprawa wyglada nastepujaco,moj vr od jakiegos czasu zaczoł łykac znaczne ilosci oleju wiec postanowiłem sprawdzic cisnienie sprezania i raczej nie wyszło za dobrze bo 8-9 bar,po zalaniu oleju do cylindra wzrosło do 10-11,i tu moje pytanie czy to juz koniec silnika jest bliski czy moze da sie jeszcze cos z tym zrobic bez wiekszego remontu, wiec prosze o porade,przyszła mi do głowy opcja kupienia silnika od forda galaxy z 98r bo takowy znalazlem w okolicy i tu kolejne pytanie czy ten silnik podejdzie do mojego paska z 94r,jedyna roznica jaka znalazłem to w galaxy jest cos w postaci gruszki pod kolektorem ssacym a u mnie tego nie ma,wiec chce sie dowiedziec czy to nie bedzie przeszkadzac i niebedzie problemow z tym zwiazanych.

VR6 Kapitalny Remont

: pt lip 29, 2011 14:19
autor: yorn_123
witam nie bede zakładał nowego tematu tylko naswietle sprawe w tym,po remoncie silnika 2.8 vr6 tzn wymianie panewek na korbach,pierścieni i wymianie rozrządu silnik nie odpala,po przekręceniu kluczyka rozrusznik kreci ale bardzo słabo tak jak był by słaby akumulator(akumulator jest igła z diesla)po wyciągnięciu rozrusznika na sucho kreci jak szalony.wykreciłem świece to kreci troche lepiej ale i tak to nie jest to.co moze być przyczyną??

VR6 Kapitalny Remont

: pt lip 29, 2011 16:23
autor: TAZ
Mechanik jest problemem. Według nie wał za mocno skręcony lub źle dobrane panewki. Teraz to tylko rozebranie silnika ratuje.

Re: VR6 Kapitalny Remont

: pt lip 29, 2011 23:28
autor: yorn_123
TAZ pisze:Mechanik jest problemem. Według nie wał za mocno skręcony lub źle dobrane panewki. Teraz to tylko rozebranie silnika ratuje.

panewki sa nominalne..wał na sucho krecił sie bez oporów..jaką siła ma być dokręcony wał i korby??

Re: VR6 Kapitalny Remont

: sob lip 30, 2011 08:02
autor: Borys
yorn_123 pisze:
TAZ pisze:Mechanik jest problemem. Według nie wał za mocno skręcony lub źle dobrane panewki. Teraz to tylko rozebranie silnika ratuje.

panewki sa nominalne..wał na sucho krecił sie bez oporów..jaką siła ma być dokręcony wał i korby??
sprawdz kompresje na cyl i podaj wartosci na poszczegolnych cyl.

panewki główne 30 + 180st
30 Nm + 1/2 turn (180°) further
◆ Renew
◆ 2 x 90°further is permitted

panewki korbowe 30+ 90 st
30 Nm + 1/4 turn (90 °) further
◆ Renew
◆ Oil threads and contact surface
◆ To measure radial clearance tighten to 30 Nm but not further

VR6 Kapitalny Remont

: wt sie 02, 2011 06:20
autor: yorn_123
dzięki Borys, za pomoc ale jednak to nie było to.mam przeniesiony akumulator z tyłu do bagażnika i nie było dobrego styku po zamontowaniu go do przodu odrazy zaczął kręcić jak wściekły

VR6 Kapitalny Remont

: ndz lut 05, 2012 22:35
autor: omnitrx
Panowie czy jest różnica w wymiarach korbowodu silnika AGU 1.8 T a korbowodem silnika VR6 AAA ?? macie może jakąś wiedzę na ten temat bo tłoki się różnią ale czy korbowody też ???

Re: VR6 Kapitalny Remont

: ndz cze 02, 2019 18:18
autor: omnitrx
Temat do zamknięcia