Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: dawid018 » śr lip 17, 2013 11:09

Witam.mam pytanie do ogarniętych w temacie czy zmiana regulatora ciśnienia paliwa z 4 na 3 barowy coś da jesli pompa jest 3 barowa??
problem jest taki ze w moim vr6 mam 4 barowy regulator ciśnienia,po wielu przygodach z używanymi pompami paliwa kupiłem nową bosch o nr 0986 580 823 i z tego co znalazłem jest ona 3 barowa
zamawiałem w sumie niby 4 barową o nr oem 1H0919651Q
pytanie czy ta 3 barowa wyrobi,co się stanie jak zmienię regulator??czy może zostawić to tak jak jest??
proszę o pomoc i rady


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: malolat » czw lip 18, 2013 15:35

myślę że nawet ktoś nieogarnięty odpowie ci żebyś dalej szukał pompy...
albo remap :panna:

na logike mniejsze ciśnienie na listwie, mniejsze dawki nie? :pub:



Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: klintonMK2 » pt lip 19, 2013 07:02

ja mam regulator 4 bar i pompę 3 bar, nie odczułem żadnej różnicy, auto idzie do odcinki na wszystkich biegach



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: malolat » pt lip 19, 2013 14:05

bo napewno nabija, natomiast z doświadczenia mogę Ci napisać że prędzej niż później pompa zacznie niedomagać (stopniowo) i będziesz szukać wszędzie bo pompe już wymieniałeś...



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: Dziku VR6 » pt lip 19, 2013 14:43

Moge napisac jak było u mnie. pompa w baku od bmw diesla 6 barów. Jakiś czas auto chodziło pięknie ale jak widać z diesla do czasu chodziła na benzynie i raczej taka kolej rzeczy ze straciła swoją wydajnosc.. przy wysokich obrotach czułem ze slabiej idzie. teraz załozyłem walbro 255 i jest spora roznica :) wszystko smiga jak kiedyś.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: dawid018 » ndz lip 21, 2013 21:15

właśnie zrobiłem jakieś 500km na tej pompie i niby jest ok ale po dłuższej jeździe na wysokich obrotach póżniej przez chwile czuć ze chyba brakuje paliwa. tak samo jest jak rozpędzam auto np na 3 biegu z wolnych obrotów i wcisne gaz na max i po chwili lekko ujmę to też po ujęciu lepiej się zbiera.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Kajor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 23:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: Kajor » pn lip 22, 2013 01:20

Ja załadowałem pompę od Audi (niby 4,5bar i pasuje do praktycznie wszystkich raze z 2.0 i V8... :jezor: )
Pasuje nawet w fabryczny kosz, a że zamiennik, więc kosztowała 70pln. Wszystko działa jak trzeba.


"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"

Awatar użytkownika
daniell89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 21:44
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: daniell89 » ndz sie 18, 2013 13:39

podłącze się pod temat, otóż mam problem z moim vr6...niby wszystko ok, do 3 biegu normalnie odcina zapłon, ale już na 4 i 5 przy końcach obrotów jakby na chwile mu zabrał paliwo i później znowu idzie i dojdzie do tych obrotów i znowu to samo...wymieniłem pompę paliwa na nową i jest dalej to samo, miał ktoś może taki przypadek? czy to może być regulator ciśnienia paliwa?


one style, german style!!
ObrazekObrazek

mój Dziad viewtopic.php?f=87&t=473113
Nasza grupa facebook.com/vwaddictbk?ref=hl zapraszam do oglądania i lajkowania!!

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: GregorzG60 » śr sie 21, 2013 21:54

regulatory sie nie psuja,zmierz cisnienie paliwa na listwie pod obciazeniem na 4 biegu


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: toffic » śr sie 21, 2013 22:53

GregorzG60 pisze:regulatory sie nie psuja,zmierz cisnienie paliwa na listwie pod obciazeniem na 4 biegu
Oj psują się i to często



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: Dziku VR6 » czw sie 22, 2013 14:16

W tym psuciu się macie na mysli ze nie trzymają zamierzonego cisnienia? tylko jakos tam odbiegają w miejszym lub wiekszym stopniu?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: dawid018 » czw sie 22, 2013 14:50

Dziku VR6, niekoniecznie.u mnie co prawda w 2,0 puszczał paliwo wyjściem na podciśnienie


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Kajor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 23:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: Kajor » sob sie 24, 2013 13:45

U mnie teraz dokładnie to samo - musiała polecieć membrana.


"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"

Awatar użytkownika
Kajor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 23:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

Post autor: Kajor » sob sie 24, 2013 13:46

U mnie teraz dokładnie to samo - musiała polecieć membrana.


"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości