Rozrząd - przejście z podwójnego łańcucha na pojedynczy

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Rozrząd - przejście z podwójnego łańcucha na pojedynczy

Post autor: adams » śr wrz 16, 2015 12:09

Yo

Chciałbym zmienić u siebie w AAA kompletny rozrząd łącznie z zębatkami na wałkach i jeszcze dwoma zębatkami. Niestety w serwisie zębatki na podwójny łańcuch są już niedostępne, można kupić cały zestaw ale na pojedynczy łańcuch. Jest sens przeprowadzać taką operację? Co mi do tego potrzeba oprócz kompletnego rozrządu, zębatek na wałki i wałek pośredni?

Silnik na module zapłonowym

Pozdro


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

Rozrząd - przejście z podwójnego łańcucha na pojedynczy

Post autor: klintonMK2 » czw wrz 17, 2015 15:31

Nie możesz poszukać gdzieś ładnych używanych zębatek na podwójny łańcuch? Jeśli nie, to wiem, że czujnik halla w obudowie rozrządu jest inny przy pojedynczym łańcuchu więc pewnie kółko z magnesem też będzie inne. Nie wiem czy stare kółko z magnesem pasuje do kółka rozrządu na pojedynczy łańcuch.



Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Rozrząd - przejście z podwójnego łańcucha na pojedynczy

Post autor: adams » czw maja 12, 2016 13:55

Znalazłem dość ciekawy komplet rozrządu na amazonie do VR6. W zestawie są koła zębate na podwójny łańcuch które są już niedostępne w ASO

orientuje się ktoś odnośnie jakości tego zestawu

" onclick="window.open(this.href);return false;


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości