Strona 1 z 1

MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: czw sty 07, 2016 02:06
autor: rikuelle
Siemka. Jaka może być przyczyna braku odcięcia zapłony w 2.8 BDE? Łapie tak 4,5 k obrotów i jakby zmieniał faze na rozrządzie i obroty rosną jakby chciały a nie mogły... Zblokowany na kompie? Czy inna przyczyna? Silnik całkowita seria.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6aIMHN2 ... e=youtu.be[/youtube]

MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: czw sty 07, 2016 12:33
autor: kkkacper
Faa raczej ma tu niewiele do rzeczy.. Sterownik rozumiem napewno z tego auta tzn. manuala? Od razu Ci mowie, ze odcinka w tych silnikach jest nijaka, wiec jesli spodziewasz sie straszenia wiewiorek to trzeba w sofcie grzebac ;)

MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: czw sty 07, 2016 18:23
autor: rikuelle
sterownik ori. nikt go od nowosci nie wypinal na bank. nie mowie tez tu o straszeniu wiewiórek czy dzieci na wsi ale zeby do konca wchodzil na obroty od samego poczatku a nie jak zajezdzana honda powyzej tych juz 4k.. :panna: :banghead:

MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: czw sty 07, 2016 18:29
autor: kkkacper
szczerze mowiac to odpalilem sobie teraz ten filmik na kompie i nie widze tu nic jakos szczegolnie niezwyklego :jezor: to i tak jest nic, zdziwisz sie dopiero podczas jazdy.. przesiadajac sie z mk II z tym silnikiem na jednomasie i lekkim kolku z drugiej strony na mk IV full serie w pierwszym momencie sie zalamalem.. sposob w jaki ten samochod schodzi z obrotow wola o pomste do nieba, hahaha.. :helm:

MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: czw sty 07, 2016 18:43
autor: rikuelle
dawca troche pojezdzilem i juz jest podniesione cisnienie i mysl ze w mk2 bedzie to latalo. buda w kocu 500 kg lzejsza niz mk4 w motionie. ale jak mowisz ze w sumie to normalne to raczej nie ma sie czym przejmowac. twoj tez na obrotach sie tak kreci?. procedura i tak bedzie raczej robiona. :kac:

MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: czw sty 07, 2016 21:51
autor: kkkacper
rikuelle, jak Ci dawca podniosl cisnienie to rzeczywiscie w dwojce bedziesz sie jaral pewnie, zazdroszcze, bo mnie w ogole nie rusza :( hehe..

MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: czw sty 07, 2016 22:11
autor: Stalu
kkkacper pisze:zdroszcze, bo mnie w ogole nie rusza hehe.
jak żeś sie najeździł u Kapczuków to co cie mo ruszyć 200KM ? :los2:

MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: czw sty 07, 2016 22:23
autor: speed88
To normalne. Też się zdziwiłem tym, że nie ma odcinki no ale zawsze można to zmienić :grin:

MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: czw sty 07, 2016 23:55
autor: kkkacper
Stalu, hahah, nie spamuj :grin:

Re: MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: pt sty 08, 2016 00:08
autor: rikuelle
kkkacper pisze:Stalu, hahah, nie spamuj :grin:
co wolno wojewodzie.. :kac: :kac: :kac:

co to nie ruszania. przesiąść się z G40 bez trybiącego kompresora na V-ke to będzie jednak różnica. :kac:

Re: MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: pt sty 08, 2016 22:00
autor: Rapcio
rikuelle pisze:Siemka. Jaka może być przyczyna braku odcięcia zapłony w 2.8 BDE? Łapie tak 4,5 k obrotów i jakby zmieniał faze na rozrządzie i obroty rosną jakby chciały a nie mogły... Zblokowany na kompie? Czy inna przyczyna? Silnik całkowita seria.
Normalka. Miałem to samo w BDE 2002r. Ten typ tak ma :grrr:

Re: MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: sob sty 09, 2016 01:07
autor: rikuelle
Rapcio pisze: Normalka. Miałem to samo w BDE 2002r. Ten typ tak ma :grrr:
dokladnie to tez BDE 2002r. to powiem, ze skoro nie tylko ja mam ten problem na serii to troche kamien z serca bo myslalem ze cos swiruje choc malutko przebiegu ma. :kac:

MK4 2.8 V6 brak odcięcia

: ndz sty 10, 2016 13:19
autor: kosi123
Tu masz moję BDE, ale sterowane już na EMU. Odcięcie ustawiliśmy na 7100

Film kręcony jak jeszcze miałem dwu masę. Zmieniony tylko dolot, ale to raczej miało wpływ duży.
https://youtu.be/z80qGoULaas?t=23s" onclick="window.open(this.href);return false;