Strona 1 z 1

MK2 Syncro VR6 AAA Jak z belką tył i skrzynią

: śr mar 15, 2017 01:12
autor: RafalTBG
Witam. Panowie proszę o podpowiedź tych co posiadają wiedzę i chcą się nią podzielić. Projekt w przygotowaniach

Buda MK2 5D Syncro
Silnik : VR6 AAA
Belka przód od VR6 MK3 golf

Pytania brzmią:
1) czy skrzynia z VR6 24V z golfa 4 syncro będzie pasować do AAA
2) czy belka tył z golfa 3 syncro podejdzie do MK2 syncro ( czy od 1,8 a od 2,8 będzie taka sama ??? )
3) ile hp zniesie tylni dyfer od mk2 syncro / mk3 syncro / MK4 syncro
4) kwestia przerobienia tylnich wahaczy na hamulce tarczowe i 5x100 czy z mk4 syncro coś da rade zpasować ???



Wielkie dzięki za jakie kolwiek konkretne info.

MK2 Syncro VR6 AAA Jak z belką tył i skrzynią

: śr mar 15, 2017 09:06
autor: kkkacper
RafalTBG, nie bylo golfa 4 syncro tylko 4motion (z tylu haldex), skrzynia typu 02M z 24v bedzie pasowala do 12v z mk3.. Syncro musi byc uzytkowane z glowa.. u kolegi z tego forum znosilo prawie 330koni, od czasu do czasu nawet upalane na torze.. wszystko kwestia glowy ;) belka tyl nie jestem pewny, ale wydaje mi sie, ze siadzie do mk2..

MK2 Syncro VR6 AAA Jak z belką tył i skrzynią

: śr mar 15, 2017 20:19
autor: RafalTBG
a zamach ze sprzęgłem zostaje czy z MK4 trzeba przełożyć

chodzi o zpasowanie bo okładziny i tak idzie kewlar na 1 setup później spiek

MK2 Syncro VR6 AAA Jak z belką tył i skrzynią

: śr mar 15, 2017 20:36
autor: kkkacper
RafalTBG, spiek? A po co? Kevlar obleci spokojnje.. tak, sprzeglo zostaje z mk IV, bo jest 240mm.. seryjny dwumas wazy prawie 15kg i "zabija" ten motor jak dla mnie.. na dniach bede mial gotowe zamachy CNC pod VR6 i ta skrzynie, wiec jakbys byl zainteresowany to zapraszam :pub:

MK2 Syncro VR6 AAA Jak z belką tył i skrzynią

: śr mar 15, 2017 22:11
autor: RafalTBG
kkkacepr poszło PW

Panowie jeszcze pytanko :

5 ) czy skrzynia z MK4 2,8 VR6 204hp 4x4 a R32 4x4 były takie same czy nie proszę o KOD skrzyni
6) w mk4 4x4 z tyłu jest haldeks na elektronice a jakby założył na tył syncro z mk3 VR6 2,8 ???

edit:

7) DRP & CCM czy pólosie i przeguby z CCMa podejdą do DRP

Moc celowana ok 500 hp

Auto szykowane na skopojnie mam na to 14 miesięcy . 90% gratów już mam. Zostało tylko ogarnięcie skrzyni i tylniego napędu

MK2 Syncro VR6 AAA Jak z belką tył i skrzynią

: sob mar 18, 2017 13:14
autor: klintonMK2
Mam jak coś skrzynię CSR (mk3 2.9 VR6 Syncro) u mnie w VRT znosiła 400 koni i 550 niuta, oddam w dobrej cenie, bo leży i przeszkadza. Wtedy półoś kierowcy zależy od rozstawu auta z mk2 lub z mk3, a wał, sprzęgło, koło zamachowe itd wszystko ze zwykłego VRa.

MK2 Syncro VR6 AAA Jak z belką tył i skrzynią

: sob mar 18, 2017 21:47
autor: kkkacper
RafalTBG, nie podejda, bo CCM ma 100mm wewnetrzne, a DRP 108..

MK2 Syncro VR6 AAA Jak z belką tył i skrzynią

: pn kwie 10, 2017 20:01
autor: RafalTBG
Panowie ponawiam pytanko :

Jak przerobić tył w mk2 syncro z bembna na hamulce tarczowe z ABS . Proszę o jakieś real foto lub zdjęcia z serwisówek / katalogów + nr nowych części

Czy wał z MK2 syncro 1,8 90HP jest taki sam co golf MK3 vr6 ( długość grubość rozstaw śrub )

MK2 Syncro VR6 AAA Jak z belką tył i skrzynią

: wt kwie 11, 2017 00:43
autor: Dziku VR6
RafalTBG pisze:Jak przerobić tył w mk2 syncro z bembna na hamulce tarczowe z ABS . Proszę o jakieś real foto lub zdjęcia z serwisówek / katalogów + nr nowych części
popatrz dobrze, masz ucha pod jarzma tylko one są ciut inne niż z belki i trudno dostepne.

MK2 Syncro VR6 AAA Jak z belką tył i skrzynią

: wt kwie 11, 2017 09:10
autor: klintonMK2
Druga sprawa czy masz wahacze mk2, bo w mk3 z bębnem nie ma tych uszek. Wahacze które Cię interesują to golf 2 syncro, mk3 vr6 syncro (zapomnij), passat b3 g60 syncro, passat b4 vr6 syncro, jarzma też z takich aut bo jak Dziku pisze są całkiem inne. Zaciski same w sobie takie same. ABS miało większość mk2 syncro, tam się nic nie zmienia bo wianek ABSu jest na przegubie zewnętrznym więc nie ma nic do rodzaju hamulca (tarcza/bęben) Wianek ABS podpowiem jest taki sam jak na tylnej tarczo/piaście w przednionapędowych vw (golf 2,3, passaty, polówki itd) i nowy kosztuje 15zł i jest dostępne tego w ciul. Problem jest z przegubem, bo ciężko dostać do syncro, wtedy się kupuje przegub z golfa 2 małe pojemności (poniżej 1.8) i trzeba podtoczyć zewnętrzną obudowę tak, żeby wianek na niego naszedł. Ale jeśli masz fabryczne przeguby z syncro (bo wszystkie z tamtych lat miały ten sam przegub) to nie było tematu

MK2 Syncro VR6 AAA Jak z belką tył i skrzynią

: śr kwie 12, 2017 00:07
autor: RafalTBG
czyli trzeba dorwać tylko samo jarzmo z tych aut co klintonMK2 wymienił. Macie może jakieś zdjęcie tego jarzma lub numery . Postaram się dorwać nowe .

Jak znajdę to wszystkim podam