Strona 1 z 1

Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

: czw maja 03, 2018 12:23
autor: Ladro
Interesuje mnie podłączenie zaworu EVAP. Szczególnie w orginale ,a i również po swapie. Z którego króćca z tyłu kolektora dolotowego? Dzięki.

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

: pt maja 04, 2018 14:08
autor: kkkacper
Wez to wywal w *#cenzura#* xD a krociec z tylu nie ma znaczenia..

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

: pt maja 04, 2018 19:47
autor: Ladro
Okazuje się ,że ma znaczenie. Mam EVAP wpięty w najgrubszy króciec i okazuje się ,że tam jest takie ssanie, że cewka zaworu nie ma siły .Wystarczy wężyk zagiąć i od razu zawór zaczyna działać.

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

: pt maja 04, 2018 21:33
autor: kkkacper
Ladro pisze:
pt maja 04, 2018 19:47
Okazuje się ,że ma znaczenie. Mam EVAP wpięty w najgrubszy króciec i okazuje się ,że tam jest takie ssanie, że cewka zaworu nie ma siły .Wystarczy wężyk zagiąć i od razu zawór zaczyna działać.
a w takim ukladzie to jo.. myslalem, ze mowimy o tych co sa takie same, bodajze 2 albo 3 bo teraz juz nie pamietam.. ten najwiekszy jest pod serwo zawsze wykorzystywany jesli mnie pamiec nie myli ;)

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

: ndz maja 06, 2018 15:50
autor: Ladro
Kacper a odme masz? Jak tak to z odmy wychodzi króciec ku dołowi i z czym on się łączy? Ja go zaślepiłem.

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

: pn maja 07, 2018 10:13
autor: kkkacper
ja mam w obydwu autach to wszystko powywalane.. w mk2 zostawilem tylko podcisnienia idace do regulatora paliwa i zaworka sterujacego kolektorem, reszta poszla won w calosci :jezor:

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

: pn maja 07, 2018 17:55
autor: Ladro
Nie mogę znaleźć fotki wszystkich rurek z tyłu w całości.Wszystko jest albo w połowie albo poucinane.