1.8T 180KM CZY WARTO KUPIĆ??

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lukas87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pt lip 04, 2008 17:37

1.8T 180KM CZY WARTO KUPIĆ??

Post autor: lukas87 » sob lut 13, 2010 21:04

Czesc koledzy,
zastanawiam sie nad kupnem Seacika Leona 1,8T 180KM. Mozecie cos podpowiedziec na co zwrocic uwage przy zakupie?? Interesuja mnie przede wszytskim WADY i awaryjnosc owego modelu. pozdrawiam! Łuki
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 21:19 przez lukas87, łącznie zmieniany 1 raz.


BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob lut 13, 2010 21:51

Silnik jak silnik. Grunt to znaleźć zdrowy i zadbany egzemplarz. Jak Ci się ta trudna sztuka uda to na pewno będziesz zadowolony. Dużym plusem wg mnie będzie skrzynia 6-biegowa.



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » sob lut 13, 2010 22:03

lukas87 pisze:Interesuja mnie przede wszytskim WADY
Spalanie na pewno nie będzie małe.



lukas87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pt lip 04, 2008 17:37

Post autor: lukas87 » sob lut 13, 2010 22:24

wolfzan pisze:
lukas87 pisze:Interesuja mnie przede wszytskim WADY
Spalanie na pewno nie będzie małe.
Licze sie z tym... poza tym mam juz dosc awaryjnego TDI z ktorego kosztow napraw spokojnie zakupil bym wysokiej jakosci instalke LPG

[ Dodano: 14 Lut 2010 12:59 ]
No koledzy...nie wierzę że nikt nie ma nic do powiedzenia na TYM forum. Proszę doradźcie coś


BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » ndz lut 14, 2010 16:51

Silnik jak silnik.
nie do konca ...bo ciezko porownywac np APP z -AUQ ... te silniki dzieli przepasc
Yuri pisze:Dużym plusem wg mnie będzie skrzynia 6-biegowa.
w silniku 179km nie bylo innych jak 6biegowe na duzym kole dwumasowym tzn 240mm
wolfzan pisze:Spalanie na pewno nie będzie małe.
pewnie porownywalne z twoim golfem... w moim mk3 1,8t 20v AUQ spalanie w cyklu mieszanym wychodzilo 9-10litrow ,a ja tym autem nigdy nie jezdzilem spokojnie

ps zapytales i ci odpisalem takze moje zdanie znasz ... nie wiem czy ci to pomoglo ,ale wydaje mi sie ze troche rozjasnilo sprawe
Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 16:53 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

lukas87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pt lip 04, 2008 17:37

Post autor: lukas87 » ndz lut 14, 2010 19:24

Rafalek114 pisze:ps zapytales i ci odpisalem takze moje zdanie znasz ... nie wiem czy ci to pomoglo ,ale wydaje mi sie ze troche rozjasnilo sprawe
Jasne ze rozjasnilo sprawe i dziekuje Ci za odpowiedz :pub: , ale wiesz interesuje mnie takze zdanie pozostalych uzytkownikow...jak to sie mowi "co dwie glowy to nie jedna" ;)


BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor

Awatar użytkownika
Szwajcar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: śr sty 16, 2008 19:18
Lokalizacja: RP

Post autor: Szwajcar » ndz lut 14, 2010 22:20

Rafalek114 pisze:nie do konca ...bo ciezko porownywac np APP z -AUQ ... te silniki dzieli przepasc
a czym się różnią?


BYŁ:MK2 GTI,VENTO VR6,MK3 GTI,MK4 GTI,MK4 GTI 25JAHRE,MK5 GTI,MK5 GTI, GTI EDITION 30
jest MK6 GTD,MK1 GTD.

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » ndz lut 14, 2010 23:43

Szwajcar pisze:a czym się różnią?
tak na szybko ECU , AUQ dwie sondy szeroko i waskopasomowa, APP dwie sondy ,ale niestety obie waskopasmowe, AUQ w serii k03-052 ,APP k03-026 ... AUQ idzie ogarnac bez MAF,tak jak u kolegi 25jahre zrobil to GTO w APP jest to na orgilanym ecu i waskopasmowej sondzie malo realne .... APP jest starszym motorem niz AUQ . Po zmianie wydechu ,dolotu ,fmic idzie zrobic zacny wynik w AUQ ...w silniku app bedzie zdecydowanie slabszy ...slabsza sprezarka


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » pn lut 15, 2010 00:05

koledze Yuri raczej nie chodzilo o to jak one sa zbudowane i co mozna z nich wyciagnac tylko raczej o awaryjnosc..a z twojej wypowiedzi nie wywnioskowalem ktory z nich jest bardziej awaryjny....


macpat1

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pn lut 15, 2010 00:22

macpat1 pisze:a z twojej wypowiedzi nie wywnioskowalem ktory z nich jest bardziej awaryjny....
bo awaryjnosc to slowo zwiazane rowniez z latwoscia diagnozowania poszczegolnych silnikow 1,8t ....

ps jezeli nie wywnioskowales to skorzystaj z etki ,pewnie wtedy wywnioskujesz


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » pn lut 15, 2010 00:31

to trzeba bylo tak odrazu napisac ze : taki a taki silnik jest bardziej awaryjny jesli chodzi o 1.8t :)


macpat1

Awatar użytkownika
interno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:18
Lokalizacja: CW/GD
Kontakt:

Post autor: interno » sob lut 20, 2010 19:45

Ja mam 1.8T i 180KM, ale ja mam Audi A3 i tu silnik ma oznaczenie AJQ (jeszcze w TT takie były) silnik awaryjny raczej nie jest, bo tak jak ktoś powiedział "silnik jak silnik" może popsuć sie wszystko albo nic - zależy od egzemplarza. Szukaj oczywiscie z jak najmniejszym przebiegiem (ale tym realnym) i oczywiście zwróć uwagę czy nie był katowany bo to moze oznaczać ze o turbo też nikt nie dbał a turbo ma swoje wymagania. Wielkich awarii się nie spodziewaj w tym silniku (oczywiscie jesli olej był wymieniany na w miare przyzwoity i regularnie).
Pozdrawiam i życze udanego zakupu


Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg

Awatar użytkownika
waciak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 09:18
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: waciak » wt mar 23, 2010 09:16

Posiadam 1.8T 180 KM silnik ARY i naprawdę jestem zadowolony.Tak jak interno napisał regularna wymiana oleju, dbanie o Turbo i od 3 lat odkąd mam auto zero problemów.Jedyna grubsza usterka to pęknięty kolektor wydechowy ale to bolączka podobno częsta w silnikach benzynowych VAG. Spalanie średnio około 10L benzyny 95.
Osobiście polecam :bigok:


Wódka nie rozwiąże Twoich problemów...z drugiej strony mleko też nie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości