Problem z Cai Injen/AEM

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Problem z Cai Injen/AEM

Post autor: Mr Coffee » ndz gru 18, 2011 12:14

Witam! W wakacje zamontowałem Cai firmy Injen z suchym filtrem AEM. Wszystko hulało ładnie jednak jak padał mocno deszcz to się bardzo moczył i prawdopodobnie zbyt mało powietrza dopuszczał co powodowało przejście w tryb awaryjny i obcięcie doładowania do marnych 0,2-0,3. Dolot zdemontowałem. Wczoraj chciałem go założyć wkładając go do rury spiro by go osłaniało przed deszczem. Jednak auto odpaliło i po 5 sek zgasło po ponownym odpaleniu pracował na bardzo niskich obrotach jednak się wkręcał na obroty. Przy tym wszystkim bardzo było czuć benzyne. Dolot znów zdemontowałem i silnik pracuje normalnie jednak długo odpalał za pierwszym razem prawdopodobnie go zalewało. Czym może być spowodowane takie zachowanie silnika?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Problem z Cai Injen/AEM

Post autor: bugalon » ndz gru 18, 2011 13:24

Jest spowodowane Twoim dolotem. Albo załóż serię, albo zamontuj zestaw tuningowy tak jak producent zaleca. Jeśli zalecany montaż producenta powoduje problemy to wywal ten zestaw na śmietnik i wróć do seryjnej puszki.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Problem z Cai Injen/AEM

Post autor: Mr Coffee » ndz gru 18, 2011 18:34

w wakacje chodził bez problemowo póki nie padał deszcz a teraz po odpaleniu zaraz gaśnie i silnik chodzi jakby mu powietrza brakowało...
aż tak by się zakurzyć w sumie nie mógł bo leżał na półce. Jednak jeśli już to czym czyścić taki "suchy" filtr?



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Problem z Cai Injen/AEM

Post autor: Mr Coffee » pn gru 19, 2011 22:50

Problem rozwiązany, przepływomierz na odwrót był zadany :banghead:
teraz jest już :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości