Wczoraj dostałem telefon, że jest fajne S3 do sprowadzenia. Zastanawiam się czy na szybko nie wystawić golfa po taniości bez felg,ca, i gwintu Po wczorajszych opadach śniegu mam już dosyć ośki i tego stromego podjazdu a tak to mogę mieć gotowe autko, które po nie wielkim nakładzie może mieć 270KM
Posiadam AGU program fmic wydeche turbo wtryski seria teraz będzie zmiana turbo k03s + wtryski też ze 180-tki trzeba to odrazu wystroić czy można troche posmigać na programie pod k03 ?
Chodzi o to że silnik nie będzie poprawnie funkcjonował, może go zalewać paliwem. Zależy jak daleko masz do tunera, jakichś grubych kilometrów nie powinieneś nim robić, jednak dojechać na kołach możesz. Tylko radziłbym jechać w miarę spokojnie i słuchać silnika, tak na wszelki wypadek. Ile masz kilometrów do Chip tunera ?
Ja bez problemu zrobiłem z 150 km na większych wtryskach i bez strojenia pod nie. Jak będziesz normalnie jechał nic nie powinno się stać. Silnik będzie trochę bardziej podlany.
Kevin_mkII ma rację, lepszym wyjściem jest zmiana wtrysków na miejscu. Jednak gdybyś wolał zrobić to u siebie, to też nie powinno się nic stać, ale głowy nie dam sobie uciąć.
ok dzięki za podpowiedz faktycznie wymiana wtrysków na miejscu będzie lepszym rozwiązaniem bo sama turbina bez zmien oprogramowania chyba nie zrobi różnicy
u mnie bylo podobnie.... miałem juz nowe 550tki boscha i compsport pwiedział bym bron boze nie odpalał auta na nowych wtryskach zeby przyjechac i na miejscu je załozyc i od razu zrobic korekte bez odpalania by mozna bylo zaczac w ogole stroic... roznica jest w wydajnosci 380 do 550 ale przedewszystkim w działaniu....
Jeżeli podnosimy moc, to wtryski jak i obudowę przepływki (mowa np o serii AGU) zmieniamy tuż przed strojeniem jak chcemy zakładać np 3 calową chwila roboty.