Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Żelu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt lip 18, 2008 13:26
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Żelu » pt kwie 11, 2014 23:02

Mam pytanie, kompletuje części do agu i znalazłem wtryski czerwone z saaba 2,3t o oznaczeniu 0280155749. Podejdą do agu bez żadnych przeróbek ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=531642

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » sob kwie 12, 2014 10:16

nie podejda, do agu 0280150431, wydajnosc 360 cc


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » sob kwie 12, 2014 10:56

zakładaj lepiej MJY 100460 z Rovera wydajność 460cc



Żelu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt lip 18, 2008 13:26
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Żelu » sob kwie 12, 2014 17:42

Dzięki za odpowiedzi. 460 mi nie potrzebne, robie tylko setup na k03-052.
Jakby ktoś miał na sprzedaż takie wtryski 360 od Saaba to proszę o kontakt :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=531642

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » czw kwie 17, 2014 23:39

Witam. Pytanie do osób/speców którzy mogą coś doradzić..

Robiony jest swap 1.8T AUM do mk2. W mk4 seryjnie było: klima, ASR, ESP, ABS. Robiąc przekładke nie chce mieć żadnej z tych rzeczy w mk2.
Jeśli zostaną "puste" (nie podpiete) przewody od tych rzeczy to komp nie będzie wariował i wywalał poważniejszych błędów ??
Druga sprawa to jeśli wywale sprężarke klimy i pompe wspomagania to czy znajde jakis pasek który przekaże mi napęd z koła pasowego wału na np alternator ?? czy nie ma takiej możliwości, żeby zrobić swapa bez tego ?? na zdrowy rozum możliwość jest ale jak to rozwiązać z głową.. ?? :bajer:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » pt kwie 18, 2014 22:13

Wszystko da się w ECU wyłączyć.
Pasek trzeba by zmierzyć, pewnie coś się znajdzie, do wersji bez klimy tylko z pompą wspomagania jest bez problemu dostępny ale seryjnie takowej nie było, chyba że szukać z wolnossącego 2.0 np z Fabii/Polo/Ibizie bez klimy, tam wspoma jest el-hydr. więc napęd z wału korbowego szedłby tylko na na alternator 06A145933F ale gwarancji nie dam że pasuje. Długość wg ETKA 926mm.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Żelu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt lip 18, 2008 13:26
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Żelu » ndz kwie 20, 2014 14:19

Pasek dobierzesz normalnie omijając klime i wspomaganie, musisz wziąć kilka na próbe i zobaczyć co przypasuje tak żeby napinacz miał jakiś zapas jeszcze, a pasek był naciągnięty odpowiednio. Zwróć uwagę na ile pk ( rowków jest stary pasek ) i czy ten krótszy nie będzie schodził potem z kół itp. przy obracaniu wałem.
abs, esp możesz normalnie pominąć żeby błędy nie wyskakiwały.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=531642

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: vr6syncro » ndz kwie 20, 2014 16:37

a czemu nie zostawić klimy? pasuje z mk4 do mk2, praktycznie p'n'p


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz kwie 20, 2014 17:27

vr6syncro pisze:a czemu nie zostawić klimy? pasuje z mk4 do mk2, praktycznie p'n'p
Dokładnie tak :D
Obrazek

Jest różnica w jakiej pozycycji umieszczony jest MAP? Poziom/pion? Coś gdzieś obiło mi sie o uszy ale bez konkretów.
CAN jest niezbędny w złączu diagnostycznym? AUQ 2003r
Druga sonda, wąskopasmowa, brak jej bedzie skutkował tylko krzakiem w ECU czy odbije sie to na pracy silnika? Do czasu softu, później byłaby wycięta :D



k24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:48

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k24 » ndz kwie 20, 2014 17:55

MAP nie robi, testowane na kilku 1.8T.
Sonda u mnie nawet krzaczka nie zrobiła, brak zmian w pracy motoru.
pzdr.



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » pn kwie 21, 2014 20:48

klimy nie chce, bo nie mam czasu tego wszystkiego przekładać jak na chwile obecną ;)


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kacper_zet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kacper_zet » ndz maja 18, 2014 19:55

Koledzy jak podłączyć obrotomierz z mk3 z ecu me7.5 z AUQ ze Skody, która ma zegary z szyną CAN ?
Czy jest jakiś pin w ECU na którym jest sygnał obrotów ?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz maja 18, 2014 21:24

Jest, musisz szukać na schemacie.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » ndz maja 18, 2014 22:23

kacper_zet pisze:Koledzy jak podłączyć obrotomierz z mk3 z ecu me7.5 z AUQ ze Skody, która ma zegary z szyną CAN ?
Czy jest jakiś pin w ECU na którym jest sygnał obrotów ?

Pozdrawiam
Dokładnie mam ten sam problem tyle że dotyczy to licznika w mk1 ale to już ta sama zasada działania co w mk3. Z tego co kiedyś czytałem mając auto po canie nie podepnie się obrotka tak poprostu mając odp kabel tylko należy mieć specjalnie "urządzenie" wpinające się w instalację auta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości