Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » śr maja 28, 2014 23:46

Tak wiem wiem EMU kozak by było tylko swoje kosztuje niestety puki co myślę o det3 a jak wygląda sprawa z doładowaniem by zwiększyć doładowania trzeba użyć MBC gdy stroi się na det 3 ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » czw cze 05, 2014 23:14

Panowie, takie pytanie. Czy ktoś może próbował do silnika wzdłużnego 1.8T starszego typu gdzie pompa wody jest z boku a nie na rozrządzie zamontować taką łapę jak jest np. w AGU itp. ?? W planach jest większe T i może ono kolidować z tylnym mocowaniem z mk3 jakie mam teraz i chcę przejść na poduszki przykręcane na podłużnicach.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cycu86 » pt cze 06, 2014 23:45

WItam,

mam kompletny silnik 1.8t agu ze skrzynia biegów i lewarkiem zmiany biegów z linkami Chce to wlożyć do scirocco mk2/ golf mk1. podpowie ktoś jakie przeróbki trzeba dokonać by zamontować silnik pod maską ?? łapy od MK1 podpasuja do tego silnika ?? co z półosiami ??



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » sob cze 07, 2014 14:25

Witam. Czy ktoś poleciłby kogoś (najlepiej na pomorzu) do dokończenia swapu 1.8T ?? konkretnie chodzi o dorobienie orurowania do IC, upchanie filtra powietrza i zbiorniczka od wspomy i ewentualnie elektryke w golfie mk2 ?? półosie, wydech, silnik, chłodnica, pedały wszystko już siedzi.. ale brak czasu nie pozwala na dokończenie więc szukam kogoś dobrego kto by się podjął tych "pierdółek" :helm: za wszystkie podpowiedzi z góry wielgachne dzięki :pub:
dodam, że sprawa pilna :food:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Filip954 » sob cze 07, 2014 20:57

Czy Intercooler od iveco euro cargo do Passata b4 to dobry pomysł? Sinik BAM, czy może polecacie inny?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz cze 08, 2014 08:41

Ja mam z e46 i jest elegancki znaczy co kto i jak komu pasuje zz iveco ma proste wyjścia tutaj z e46 wygięte pod kontem jakies 80st.


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Filip954 » ndz cze 08, 2014 11:49

Chodzi mi o ten cooler http://img512.imageshack.us/img512/5354/p6112549zp5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ten ma wyjścia pod kontem, tylko chodzi mi o wydajność rdzenia czy ktoś jeździ na takim, jakie temperatury są w dolocie. Czy może kupić jakiś inny, co będzie się lepiej spisywał.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz cze 08, 2014 12:13

czytałem różne tematy i ludzie kupują taki Obrazek i niby do tych magicznych 280km wystarczy , twój jest większy więc powinno być lepiej


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Filip954 » wt cze 10, 2014 23:38

Jeszcze jedno pytanie, odnośnie chłodnicy. Nie mogę dobrać chłodnicy, tak żeby pasowały mi węże, BAM ma wyjścia z silnika na stronę kierowcy, a chłodnice 525mm szer mają krućce po stronie pasażera. Pasują od innego silnika węże wodne, albo czy jest chłodnia z krućcami po stronie kierowcy, chłodnica od vr za szeroka, IC nie wejdzie ale krucce się zgadzają.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » śr cze 11, 2014 00:01

ja mam chłodnice z 16v węże wzięte z 1.8t pasują , wyjscia po stronie pasażera , chłodnica nie musi być od vw audi :P


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Filip954 » śr cze 11, 2014 00:16

Ale ja węże mam po stronie kierowcy, a każda chłodnica oprócz od vr ma krucce po stronie pasażera. ;-) Czyli pozostaje dobrać węże tak, żeby wychodziły na stronę pasażera, ale w etce jak szukałem, to wszystkie 1.8t miał węże na stronę kierowcy...

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
kacper_zet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kacper_zet » śr cze 11, 2014 20:08

ADi997 pisze:Obrazek
Po mojemu pin 54.
dla potomnych, w ECU me7.5 z silnika AUQ sygnał obrotów jest na pinie 37



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » śr cze 11, 2014 22:27

tak masz racje ale mi podeszły na strone psarzera


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kacper_zet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kacper_zet » czw cze 12, 2014 12:23

Koledzy jak podpiąć wskaźnik temperatury płynu chłodniczego z mk3 do czujnika z 1.8T AUQ ? jak podpinam czujnik między zegary, a masę to na zimnym temperatura od razu skacze do końca skali.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości