Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Filip954 » śr cze 25, 2014 20:43

S. pisze:chcesz pozbyć turbine chłodzenia wodą?
to jest wejscie od dodatkowej pompki obiegowej, która z tego co kojarze pompuje jeszcze chwile po zgaszeniu silnika, a główne chłodzenie jest z bloku.



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » śr cze 25, 2014 21:09

łapy bym nie rzeźbił bo wtedy na tej drugiej "całej" stronie łapy będą za duże naprężęnia wewnętrzne, które mogą przekroczyć granice wytrzymałości i będzie kupa :popcorn:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Filip954 » śr cze 25, 2014 22:32

http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... ost2171034" onclick="window.open(this.href);return false; tutaj niby gosciu pisze zeby przysunąc spływ max do bloku i zebrac troche łape...
edit:
coś takiego
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... ost2176000" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » śr cze 25, 2014 23:40

Filip bierzesz się za przeproszeniem od DUPY strony bo na kij przerabiać łape nie prosciej spływ oleju ciśnienia tam nie ma więc już masz odpowiedz jak to zrobić xD ja jak do mk2 robiłem to nikogo nie pytałem i sam dochodziłem :P


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Filip954 » czw cze 26, 2014 00:00

Zawsze lepiej się upewnić, po to w koncu jest forum i ten wątek, najłatwiej będzie dla mnie lekko łapę podszlifowac, tylko zależy ile uda mi się przesunąć spływ.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » czw cze 26, 2014 23:44

Masz racje, Próbuj myślę że tak będzie łatwiej jak nie to będziesz musiał coś modzić z odpływem


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » pt cze 27, 2014 17:52

Filip954 proponuje założyć łapę od syncro, ja u siebie przerabiałem to samo, tyle ze w mk2, silnik tez bam. Łapa miałem od mk2 syncro, ale z tego co sprawdzałem, to ETKA wywalała, że w b3 jest to samo. Łapa ma 3 otwory, nie tak jak w standardowej 4 i wszystko pasuje idealnie :)

A teraz pytanie, jaki intercooler zamontować do mk2, silnik 1.8t bam ok. 260km??

Kod: Zaznacz cały

/code],



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » sob cze 28, 2014 08:54

michal_m18 pisze:michal_m18
masz wiele możliwości np. e46,iveco, lub pójść o krok dalej i kupic nówke :P, najlepiej poszperać na allegro


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » pn cze 30, 2014 20:52

Orientuje się ktoś w jaki kosz w bak podejdzie pompa paliwa z 1.8t (leon cupra). Mam bak od mk3, ale niestety bez kosza, a doszły mnie informacje, że pompe od 1.8t mozna bez trudu przełozyć w kosz od mk3. Nie wiem tylko jaki kupić żeby wszystko spasowac.



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt lip 01, 2014 08:08

Bierz pompę z VRa, będzie trochę zapasu


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » wt lip 01, 2014 12:22

Mam ori pompę od cupry/s3/tt BAM, myślę że wystarczy. Kosz do pompy z vr juz mam. Na weekend coś pokombinuje.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » wt lip 01, 2014 13:35

pompe z mk4 mozna bez trudu włożyć w całości do baku mk3, ja tak mam. Nie potrzeba żadnych koszy vr i kombinacji


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » wt lip 01, 2014 16:48

RasPL Tylko problem w tym, że bak który kupiłem pozbawiony był pompy i kosza, dlatego moje pytania czy ta od mk4 podejdzie. Kupiłem kosz od vr'a i mam nadzieję, że jest taki jak u Ciebie i pompa od cupru podejdzie bez problemu :pub:



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » śr lip 02, 2014 12:39

no i przeciez to napisałem nie potrzeba żadnego kosza od mk3, wystarczy orginalna pompa z mk4 z koszem - problem jest jedynie z poziomem paliwa w mk2 i mk3 że bedzie pokazywać na odwrót - pusty zbiornik pokazuje 3/4, pełny pokazuje 0


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości