Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pt sie 01, 2014 23:49

A o takim czymś nie słyszałem :D


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
matti06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn sty 19, 2009 21:16
Lokalizacja: Leszno

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: matti06 » ndz sie 03, 2014 07:19

siema, pytanie. 1.8t aum swapowane zresztą, mam błędy zwarcia do masy wtryskiwaczy 1,2,3,4, zawór n75, zaworu przestawiania faz wszystko do masy. Gdzie moze lezec problem?



k24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:48

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k24 » ndz sie 03, 2014 13:04

Hmmm, słaba masa? :D bądź gdzieś dziura na instalacji i robi się zwarcie ;)



powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » ndz sie 03, 2014 20:18

Jeśli masz stary akumulator to najpierw go wymień, na pewno mu to nie zaszkodzi, a dobry prąd to podstawa w benzyniaku :chytry:



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pn sie 04, 2014 20:55

moze banalne pytanie, ale co to jest kolo pompy wspomagania, co ida do tego dwa czarne weze? niewloze silnika z tym bo sie wspiera o to, musialem to wykrecic zeby silnik posadzic, przerobic mocoweanie czy usunac bo z tego co widze to jakies podcienienie do tego idzie z puchy filtra
ObrazekObrazek


gdzie idzie przewod 1 i 2 z filtra weglowego bo niezapisalem sobie i niewiem gdzie to wpiac, ew czy moge zostawic ori filtr weglowy zamiast tego z 1,8 t?Obrazek

i jeszcze jedno, weze z klimy z mk3 podejda pod kompresor z mk4? i weze z mk3 podejda pod chlodnice klimy z mk2/corrado?
Ostatnio zmieniony pn sie 04, 2014 21:09 przez slawko333, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pn sie 04, 2014 21:03

pierwsze to coś z zaworem powietrza nie pamiętam jak się to nazywa można usunąć wstawiając rezystor 330ohm 10w, drugie evap wywal te rurki zostaw tylko sam zaworek przełuż kable i wrzuć gdzieś w podszybie ja tak zrobiłem u siebie, tylko nie aslepiaj rurki idącej od baku puśc ją wolno , ludzie wstawiają takie same rezystory ja ww ale nie zdaje to egzaminu czasami , Nie zrozum mnie źle ale , PO CH U JA ! wrzucać silnik do uj e ba nej zardzewiałej pozdzieranej komory ? żeby to był jakiś 1.3 na gażniku czy 1.6 to ok ale 1.8t ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pn sie 04, 2014 21:20

to o tej zardzewilej komorze to do mnie bylo? uwierz mi ze w zyciu niewidziales auta ponad 20 letniego w takim stanie blacharskim jak robie, na budzie grama rdzy nieznajdiesz, a w komorze nalot sie znajdzie, cale auto rozebrane w mak, do malowania, komora tez, robie przymiarki, cos zawszed trzeba bedzie przyciac przyspawac itp, przeciez niepomaluje komory a pozniej niebede wkladal silnika



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: sebastian1901 » pn sie 04, 2014 22:01

To czarne z pierwszych dwóch zdjęć to jest pompa powietrza wtórnego.
Jeżeli chodzi o wężyki 1 i 2 to podsyłam schemat. 2 To co wychodzi od dołu dajesz gdzieś pod auto żeby się skraplało jeżeli będzie taka potrzeba a 1 pod biały przewód paliwowy idący do baku (nie wiem czy w corrado jest tak samo)

Obrazek


Sebastian

gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » pn sie 04, 2014 22:16

witam a ja mam pytanie co to za wtyczka w osłonie na foto do czego powinna być podłaczona silnik to 1.8auq niestety skrzynia zmieniona i obstawiam że to do impulsatora jednak pewności nie mam wiem że od niej biegnie zielony przewód w strone zegarów ale niestety wtyczka ucięta przy zegarach i nie wiem za co zielony przewód jest odpowiedzialny.
Obrazek



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: sebastian1901 » pn sie 04, 2014 22:34

gentki, Z impulsatora to wychodzą 3 przewody z tego co wiem. Looknij może to jest wtyczka gdzieś w okolicach turbo bo zwykle w tych miejscach są te osłony termiczne.
Jakbyś podał kolory kabli wchodzących w tą wtyczkę to mógłbym u siebie zobaczyć.


Sebastian

gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » pn sie 04, 2014 23:49

i tutaj są 3 przewody. jak pamiętam zielony, czarno-zółty oraz brązowy



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » wt sie 05, 2014 07:22

Slawko333 Zwracam honor :D myślałem że tylko ta wrzucasz :D, Ogólnie ja bym to wywalil evap jak i to drugie to jest zbędne


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » wt sie 05, 2014 19:30

prawdopodobnie od impulsatora, u mnie tez impulsator byl w tej oslonie,

jak upchnac ta pompe powietrza, czy rzeczywiscie mozna to usunac, bo za duzo miejsca zajmuje,
kolejna sprawa, to przymierzalem chlodnice i silnik wentylatora wspiera sie o weze wodne
Obrazek

kolejny problem ktory mnie najbardziej irytuje to klima, z czego zastosowac weze, parownik i chlodnice? czy parownik z mk3 podejdzie w obudowe z corrada/mk2? czy w mk3 i mk4 sposob mocowania wezy do kompresora jest taki sam? myslezalzoyc weze z mk3 chlodnice i parownik, tylko niewiem czy weze podejda pod kompresor z mk4 i czy znajde miejsce zeby je upchnac miedzy podluznice a belke przednia



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » wt sie 05, 2014 23:56

slawko333, mowisz odnosnie pompy powietrza wtórnego ??


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości