Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pt sie 15, 2014 16:03

Marog60 on chce wsadzić korby z G do 1.8t ty czytaj ze zrozumieniem xD


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

marog60
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 03, 2010 19:49
Lokalizacja: lubelskie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: marog60 » pt sie 15, 2014 16:28

faktycznie zle doczytalem



Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jackdaniel1125 » sob sie 16, 2014 13:24

Może ktoś mi powiedzieć ile centymetrow jest od głowicy do grodzi w mk2 1.8 t.Dokładnie tam gdzie się przykręca kolektor


http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165

Awatar użytkownika
erwim12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: sob sty 07, 2012 23:55
Lokalizacja: Legnica

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: erwim12 » ndz sie 17, 2014 14:21

Jak moge przepływke zabezpieczyc u siebie w mk2 silnik AUQ ? Mam zalozony stozek ale nie daje rady, a ori puszka filtra za duza jest.


Obrazek
Moja Gofrownica mk II GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=440201" onclick="window.open(this.href);return false;

http://demotywatory.pl/3676965/Samochod" onclick="window.open(this.href);return false;

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz sie 17, 2014 17:12

czemu stożek nie daje rady??
Kup porządny to da radę. Przede wszystkim ma to być suchy filtr bo te co się oliwi żeby lepiej filtrowały podobno wykańczają przepływkę.



Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jackdaniel1125 » ndz sie 17, 2014 17:44

Odp ktoś na zadane przeze mnie wyżej pytanie?Żuci ktoś jakąś odległością?


http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz sie 17, 2014 22:08

erwim12 pisze:Jak moge przepływke zabezpieczyc u siebie w mk2 silnik AUQ ? Mam zalozony stozek ale nie daje rady, a ori puszka filtra za duza jest.
Ja u siebie rzeźbie z puszką z Corra G60 :helm: Pierwsze przymiarki, trzeba troszke dociąć dół :bajer:
Obrazek



kopytko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 13:24
Lokalizacja: Modrzewie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kopytko » pn sie 18, 2014 08:25

Witam, pisze tego posta po przeczytaniu całych 100 stron, ale takiej informacji nie znalazłem (silnik APP) więc proszę o nie rezanie od razu :P
Chciałem kupić swapa do mk2 auq jak się okazało, niestety dawca okazał się silnik app, wiem,że różnica jest brak vvt , turbo k03, i sondy wąskopasmowe inne ecu.. coś jeszcze.
Czy przy tym silniku ciężko będzie go podkręcić, i ile można wycisnąć !!!bezpiecznie!!! z APP po montażu tylko FMIC.
A ile dam rade po założeniu kompletu wszystkiego pod k04 023 .
Miałem zrezygnować z silnika ale mam udokumentowane 60tys mil książką serwisową i faktycznie auto na tyle wygląda wraz z silnikiem więc szkoda się nie zdecydować.
Wiadomo że różnice w tych silnikach będę musiał odczuć dodatkowymi $$ ale bardziej przekonuje mnie zdrowa baza silnika bo resztę można zmienić.
Ale czy starsza konstrukcja nie będzie blokada do kręcenia? Czy jeszcze o czymś powinienem wiedzieć o tym silniku czego nie udało mi się odnaleźć. Wtryski podobno 320 ale czy na pewno ?
PS. silnik już jedzie wiec zmiana nie wchodzi w grę :P


Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pn sie 18, 2014 17:45

panowie czy ic z scenica wystarczy do 1,8 t celujac w moc w okolicy 200-210 km?
o taki jak w aukcji
http://allegro.pl/intercooler-chlodnica ... 97548.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pn sie 18, 2014 19:17

jackdaniel1125 pisze:Odp ktoś na zadane przeze mnie wyżej pytanie?Żuci ktoś jakąś odległością?
Około 25cm. Co tam chcesz upchnąć, barana jakiegoś z gt35 ?? :-)

kopytko pisze:Witam, pisze tego posta po przeczytaniu całych 100 stron, ale takiej informacji nie znalazłem (silnik APP) więc proszę o nie rezanie od razu :P
Chciałem kupić swapa do mk2 auq jak się okazało, niestety dawca okazał się silnik app, wiem,że różnica jest brak vvt , turbo k03, i sondy wąskopasmowe inne ecu.. coś jeszcze.
Czy przy tym silniku ciężko będzie go podkręcić, i ile można wycisnąć !!!bezpiecznie!!! z APP po montażu tylko FMIC.
A ile dam rade po założeniu kompletu wszystkiego pod k04 023 .
Miałem zrezygnować z silnika ale mam udokumentowane 60tys mil książką serwisową i faktycznie auto na tyle wygląda wraz z silnikiem więc szkoda się nie zdecydować.
Wiadomo że różnice w tych silnikach będę musiał odczuć dodatkowymi $$ ale bardziej przekonuje mnie zdrowa baza silnika bo resztę można zmienić.
Ale czy starsza konstrukcja nie będzie blokada do kręcenia? Czy jeszcze o czymś powinienem wiedzieć o tym silniku czego nie udało mi się odnaleźć. Wtryski podobno 320 ale czy na pewno ?
PS. silnik już jedzie wiec zmiana nie wchodzi w grę :P
Nie znam silnika APP ale jak 180KM masz w podstawie to k03s i tak jak napisales wtryski 320cc, podejrzewam, że ecu me7.5 z mapem i przepustnica dbw. Sterownik w tym przypadku nie powinien być żadnym ograniczeniem do zrobienia mocy którą zniosą ori tłoki i korby.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » pn sie 18, 2014 20:13

kopytko, jak go zupgradujesz to normalnie sie go porobi...zmienne fazy mozna uruchomić daj nr sterownika zobaczymy co tam siedzi,mega specem nie jestem ale chetnie zobacze


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jackdaniel1125 » pn sie 18, 2014 21:34

ADi997 pisze:Około 25cm. Co tam chcesz upchnąć, barana jakiegoś z gt35 ?? :-)
Gt28 na kolektorze z kwasówki.Wiem że nie wejdzie trzeba przesuwać przegrode.Niestety już mam kupione i turbo i kolektor.Dzięki ADI


http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pn sie 18, 2014 21:49

jackdaniel1125 pisze:
ADi997 pisze:Około 25cm. Co tam chcesz upchnąć, barana jakiegoś z gt35 ?? :-)
Gt28 na kolektorze z kwasówki.Wiem że nie wejdzie trzeba przesuwać przegrode.Niestety już mam kupione i turbo i kolektor.Dzięki ADI
Wrzuć foto kolektora z wymiarami. Ogólnie gt28 spokojnie tam wchodzi tylko kolektor musi być zrobiony z głową i jeszcze miejsca zostaje.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pn sie 18, 2014 22:21

ten ic z scenica ogarnie 200km? czy szukac czegos wiekszego?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości