Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » ndz lis 30, 2014 16:27

ajq i app to 180 konne wersje, chyab nic sie nie stanie jakbym taka zalozyl, tym bardziej ze jest to silnik aum i bedzie planowana moc ok 200km



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz lis 30, 2014 19:39

jaki ty masz broblem smok dajesz ori 0,23bar do tego swirlpot i pompa 300l/h z allegro za 250zł zewnętrzna i robisz nawet 400km na co to kombinować szukać za te 100zł taniej ja już się nauczyłem że na oszczędzaniu daleko się nie zajedzie ... i lepiej doskładac i kupić to co ma być


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz lis 30, 2014 19:44

homer21 pisze:jaki ty masz broblem smok dajesz ori 0,23bar do tego swirlpot i pompa 300l/h z allegro za 250zł zewnętrzna
Tak, tylko czy ta 0.2bar pompa wydoli z wydajnością i w swirlpocie nie braknie paliwa, skoro druga pompa ma duuużo większe przepływy? Ja wiem że częśc paliwa wraca no ale... Chyba pompa w baku jest pewniejszą opcją.

Druga kwestia, nie każdy może sobie pozwolić na montaż swirlpota we wnętrzu auta ;)



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » ndz lis 30, 2014 22:16

no mam problem taki ze nie chce 400km tylko 200, wiec ori wystarczy, standardowo podczas wymieniania pompy paliwa u swoich klientow robil bys takie przerobki? nic niebede kombinowal , mam ori kosz caly zalozony z 1,8t, pytalem czy jest sens kupowac zamienniki czy sprawna ori uzywke i czy pompa np 1,6 ma taka sama wydajnosc, ew czy szukac z wersji 180 konnej?



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pn gru 01, 2014 19:15

Trafienie sprawnej w 100% używki to taki trochę totolotek. Ja mam chyba z 4 albo 5 używek i żadna nie daje tyle co trzeba i teraz mam zamiar założyć zewnętrzną. Jak kupować nową to też podobno najlepiej oryginał bo z zamiennikami różnie bywa.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pn gru 01, 2014 20:16

Czego ma nie wydolić od tego jest swirlpot poczytaj o tym czymś to zobaczysz , taki mały zbiornik a moze wiele :P , Myśle ze 0,23 da rade niby 80l/h ale moim zdaniem powinno wystarczyć , nie wiem jak w innych ale w mk2 jest duuuużo miejsa pod spodem auta żeby wsadzić ja sam zrobie taki zabieg i wrzucę zdjęcia, . u swoich klientów zalecał bym zakup nowej a najlepiej oryginalnej wiem jak to jest bo mam swój warsztat , ale ogólnie dla siebie nie robił bym zeby było oryginal tylko zeby było jak najlepiej i z zapasem a ze wiążą się z tym przeróbki min. ucięcie i połączenie raptem 2 czy 3 przewodów gumowych to inna sprawa . bo nie sztuką jest wsadzic pompe która wydoli 200 czy tam 220km jak moze kiedyś trzeba bedzie zwiększyć do 250km i skąd paliwo wziąć znów trzeba kombinować zmieniać pompy dlatego nie zrozum mnie źle ale jak już robić to patrzeć przyszłościowo a nie tym co jest teraz , ROBIĆ Z ZAPASEM :D :pub:


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pn gru 01, 2014 20:43

no ale troche to kosztuje, a ja niezamierzam latac bokiem, a nawet vw nienadaja do tego , takze seria jak najbardziej wystarczy, a jak zamarza sie kiedys wielkie moce to i na wlabro i boschu podejrzewam ze da rade



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pn gru 01, 2014 20:56

bez problemu właśńie o tym pisze :P tylko o zamienniku :P


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pn gru 01, 2014 21:12

z zamiennikow znalazlem takie cos
http://www.iparts.pl/czesc/pompa-paliwa ... 90057.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iparts.pl/czesc/zespol-zasil ... 30047.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iparts.pl/czesc/pompa-paliwa ... 80824.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iparts.pl/czesc/pompa-paliwa ... 50610.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iparts.pl/czesc/pompa-paliwa ... 76809.html" onclick="window.open(this.href);return false;



kopytko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 13:24
Lokalizacja: Modrzewie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kopytko » pn gru 01, 2014 22:04

Homerowi zapewne chodziło o ten tańszy zamiennik pompy bosch:
http://allegro.pl/pompa-paliwa-epman-hp ... 87871.html


Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pn gru 01, 2014 22:22

ale to jest zewnetrzna pompa, ja chce pompe p&p w ori kosz 1,8 t



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » wt gru 02, 2014 00:29

tak mi właśńie chodzi o taką , ale slawko333 ma chyba bak z corka ? to z vr wsadz chyba podejdzie


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » wt gru 02, 2014 07:25

kosz mam z 1,8 t zeby mi wskaznik poziomu niewariowal, a i tak musialem go troche przerabiac bo zbiornik w corku mam 70 litrow



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » wt gru 02, 2014 07:53

ja w swoim mam pompe z 1.8t 150km i obecna moc ponad 250KM i paliwa jeszcze jest nadmiar.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości