Golf IV GTI 1.8T 20v (AWP) 2002r

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

koc12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lip 26, 2017 03:27

Golf IV GTI 1.8T 20v (AWP) 2002r

Post autor: koc12 » śr lip 26, 2017 03:34

Witam od niedawna jestem posiadaczem auta podanego w tytule. Powoli zabieram sie za tuninng mechaniczny auta.Poszukuje informacji na temat silnika AWP lecz cieżko cokolwiek znaleźć podobno podzespoły jak w europejskim AUQ. Czy może ktoś z Was udzielić informacji jakie turbo jest w tym modelu i wtryski o jakiej wydajnosci? Czekam równiez na porady jakie zmiany wykonać przed softem aby wynik był jak najlepszy. Wynik jaki chcialbym uzyskać to ok 250km. Czekam na porady i sugestie np wtrysków słyszałem że od saba 2.3T zakładają Pozdrawiam :grin:



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Golf IV GTI 1.8T 20v (AWP) 2002r

Post autor: ADi997 » śr lip 26, 2017 23:58

Panie, daj żżyyyyć. Temat wałkowany już 20 lat. W rankingu googla zapytania o mody w 1.8T są w TOP20 najczęściej wyszukiwanych HowTo :-)


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

koc12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lip 26, 2017 03:27

Golf IV GTI 1.8T 20v (AWP) 2002r

Post autor: koc12 » czw lip 27, 2017 03:05

Niby tak ale o silniku awp niema prawie nic...



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Re: Golf IV GTI 1.8T 20v (AWP) 2002r

Post autor: czaja86 » czw lip 27, 2017 10:57

Silnik zbliżony do AUM tylko ma 180KM a nie jak AUM 150 czyli i zbliżony do AUQ. Skrzynia 5 biegów co za tym idzie sprzęgło 228mm. Turbo K03s. Wtryski 320cc. Na tej turbinie i wtryskach raczej zapomnij o 250KM raczej 220-230KM.
Co do modów to :
Wtryski z audi TT lub S3 225KM
FMIC centalny
Wydech przelot i DownPipe
Sprawdź czy pompa paliwa dobrze pompuje
TIP też można wymienić

Mody ogólnie standardowe jak w AUM i AUQ więc poszukaj na necie i działaj.
Po za tym przed modyfikacjami to lepiej by było sprawdzić czy silnik trzyma moc i parametry bo zaraz się okaże że coś nie domaga w osprzęcie i zamiast ładnych kresek wyjdzie kupa :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości