Strona 2 z 3

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: wt lut 26, 2013 14:16
autor: Venon
pamiętasz jaki rozstaw i rozmiar śrub?

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: śr lut 27, 2013 00:37
autor: czaja86
Niestety ale nie. Ja robiłem to jak odpiąłem już zawór od bloku i na wzór z uszczelki jego robiłem. Jak by było więcej chętnych na takie zaślepki może udało by mi się coś załatwić z nierdzewki.

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: śr lut 27, 2013 02:00
autor: Venon
Ja mam dostep ale byly by aluminiowe nawet z gumowym oringiem zeby nie dawac sylikonu jak bede robic swoje to zrobie kilka dla kogos chetnego z forum. A jaki patent miales na zaslepienie tych podcisnien zbednych moze masz jakies takie korki gumowe jak ten anglik?

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: śr lut 27, 2013 03:09
autor: czaja86
Tam tylko dwie zaślepki były mi potrzebne. Zrobiłem je z obciętej śruby i opaski zaciskowej. Śruba jak coś to fi 8 z tego co pamiętam. Ucięta jak na rysunku poniżej.

Obrazek

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: śr lut 27, 2013 03:39
autor: Venon
Jutro ide do zoologicznego moze tam cos takiego dostane od akwarium :) to wkoncu czego sie pozbyles i czy fizycznie wywaliles to spod maski czy tylko odpioles od instalacji?

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: śr lut 27, 2013 12:47
autor: czaja86
Pozbyłem się N112, N249 i SAI. Oczywiście wszystko usunięte z pod maski.

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: czw lut 28, 2013 01:14
autor: Venon
a jaki masz patent na oil catch ??

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: czw lut 28, 2013 21:19
autor: czaja86
Na razie tego nie ruszałem ale też mam zamiar to zrobić. Tylko kombinuję z czego zrobić zbiorniczek żeby było otwierany.

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: czw lut 28, 2013 22:35
autor: Venon
a masz może jakiś schemat jak to ma wyglądać wewnątrz ??

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: czw lut 28, 2013 23:51
autor: czaja86
poszukaj w google pod hasłem catch tank w grafikach to coś znajdziesz.

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: wt kwie 23, 2013 18:29
autor: mroziu22
Panowie ważne pytanie
Mam leona z silnikiem APP i też chcę to dziadostwo usuniąć. Czy to taka samam sprawa jak w innych silnikach?
Będę wdzięczny za wypowiedź specjalistów :pub:

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: wt kwie 23, 2013 23:21
autor: czaja86
Zaglądasz pod maskę i widzisz co masz. Jest link do stronki gdzie jest opisane jak usunąć. Jak znajdziesz te elementy u siebie to znaczy że usuwasz jak w innych motorach. W razie problemu z usunięciem pisz w tym temacie to pomogę.

Re: Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: śr kwie 24, 2013 01:21
autor: mroziu22
czaja86 pisze:Zaglądasz pod maskę i widzisz co masz. Jest link do stronki gdzie jest opisane jak usunąć. Jak znajdziesz te elementy u siebie to znaczy że usuwasz jak w innych motorach. W razie problemu z usunięciem pisz w tym temacie to pomogę.
Biorę się do roboty ale dopiero w weekend :hmm: . Nie potrzeba mi tego sprzętu jednak jak ktoś by mi opisał w kilku słowach po co to jest dla poszerzenia wiedzy będę wdzięczny. Czy bez tego mogę coś uszkodzić. Czy brak tych gratów może źle wpłynąć na silnik? Przy okazji wymieniłbym to kolanko chłodzenia ponoć często pada, a tak to od razu mogę to zrobić. Jak będą problemy dam znać.

Re: Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

: pn mar 16, 2015 14:42
autor: Dejmii
Witam Panowie ;) Ciągle przeglądam temat usuwanie SAI i wgl ;) Ogólnie Evapu nie rusze jednak reszte chętnie bym wywalił, ma ktoś może jakieś zdjęcia poglądowe z wykonywanych prac u Siebie? Albo jest ktoś z okolic łodzi kto by pomógł w tym temacie? ;) przyglądałem się całości no i mmm zamieszania tam troche jest ;P Chciałbym zacząć od SAI i Enek , oczywiście linki do zagranicznych widziałem ale uważam że wiele rzeczy jest ominiętych w opisie lecz może się myle?