Strona 145 z 181
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz lut 28, 2016 20:38
autor: S.
homer21 pisze:Szczerze mówiąc multimetrem za 50zł idzie podłączyć bez schematu
Wystarczy umieć się posługiwać i schemat zbędny
Jasne,
Juz nie spinajmy sie kto lepszy majster, schemat przy swapie to dla mnie podstawa, niz pyerdolic sie i domyślać "a może ten to plus? A ten to minus?"
Pyk, pin 51 piszczy, pyk ta wtyczka i wszystko jasne. Pinout czytelny wiec czemu nie korzystać?
Do szkoły tez bez książek chodziłeś?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz lut 28, 2016 20:45
autor: trepson_vlcrew
szukam kogos kto ma LC w 1.8t auq
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz lut 28, 2016 20:48
autor: S.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz lut 28, 2016 21:17
autor: trepson_vlcrew
domyslam sie... tyle ze ja tez kilka razy slyszalem ze nie jest tak żle i chce znac opinie uzytownikow co i jak i za ile...
a zamiast super mocy przy air chce zrobić dobre marchewy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz lut 28, 2016 22:01
autor: Chrzanek`
Mam zamiar zamontować do siebie cewki z TFSI, czerwone. Słyszałem, że są bardziej wytrwałe. Zgadzacie się z tym? Pozdro
Wiem, że w AGU, trzeba przerabiać, dawać adaptery etc, ale u siebie będę miał p&p bo silnik ze Skody 2001. Także w tym kontekście
nie trzeba o tym pisać :p
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn lut 29, 2016 13:04
autor: RysiekOdGolfaGTI
Panowie jest tutaj ktoś kto w miare tanio może ogarnąć Downpipe 3 " do 1.8 t
?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn lut 29, 2016 14:30
autor: Chrzanek`
Na facebooku napisz tutaj: Syncar&Diagnostyka. Powiedz, że jesteś od Chrzanka i coś takiego Ciebie interesuje.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz mar 06, 2016 20:26
autor: homer21
S., Nie no ogólnie robię tak samo, jak mam schemat to korzystam .
Czasami jak nie ma lub nie da się znaleźć to już inna bajka
No słuchaj do szkoły brałem najczęściej kilka zeszytów żeby nie odbijało to się na moim kręgosłupie xD
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt mar 08, 2016 14:14
autor: darwaz
Panowie. Znajomy zadzwonił do mnie z problemem. Audi s3 po remapie wygięło korby, koleś zmienił cały słupek bo tuner nie widział problemu w programie, kolejny silnik i znowu to samo.
Wykres do wglądu. Ja mam swoje zdanie na temat tego momentu, ale chciałbym usłyszeć też wasze.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt mar 08, 2016 22:31
autor: RasPL
"Ogromnie" ładuje z dołu. Nie wiem czy to problem dla korb 1.8T. Ja od dołu mam 0.7-0.8 bar i vw 144mm korby i nic sie nie ugina poki co.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr mar 09, 2016 01:57
autor: Lukosz
Krótka piłka... za duży moment obrotowy w stosunku do niskiej prędkości obrotowej układu korbowo tłokowego. Korby lepiej by to znosił gdyby taki niuton dostawały w wyższych partiach obrotowych i trochę bardziej łagodniej
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr mar 09, 2016 18:10
autor: RysiekOdGolfaGTI
Panowie mógłby ktoś dać jakąś listę kolanek, łączników, potrzebnych do IC centralnego do golfa 4 1.8 T mam oznaczenie silnika ARZ, bo chciał mi facet sprzedać od AGU ale u mnie przepustnica idzie od lewej, a w AGU od prawej : /
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr mar 09, 2016 19:18
autor: S.
W AGU I ARZ przepustnica jest z tej samej strony.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr mar 09, 2016 19:47
autor: RysiekOdGolfaGTI
Czyli to nie jest przepustnica od jakiegoś BAM