Strona 145 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 28, 2016 20:38
autor: S.
homer21 pisze:Szczerze mówiąc multimetrem za 50zł idzie podłączyć bez schematu :P Wystarczy umieć się posługiwać i schemat zbędny :P
Jasne,

Juz nie spinajmy sie kto lepszy majster, schemat przy swapie to dla mnie podstawa, niz pyerdolic sie i domyślać "a może ten to plus? A ten to minus?"

Pyk, pin 51 piszczy, pyk ta wtyczka i wszystko jasne. Pinout czytelny wiec czemu nie korzystać?



Do szkoły tez bez książek chodziłeś? :jezor: :jezor: :jezor:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 28, 2016 20:45
autor: trepson_vlcrew
szukam kogos kto ma LC w 1.8t auq

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 28, 2016 20:48
autor: S.
Korby w AUQ to hejtują :jezor: :jezor: :jezor:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 28, 2016 21:17
autor: trepson_vlcrew
domyslam sie... tyle ze ja tez kilka razy slyszalem ze nie jest tak żle i chce znac opinie uzytownikow co i jak i za ile...
a zamiast super mocy przy air chce zrobić dobre marchewy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 28, 2016 22:01
autor: Chrzanek`
Mam zamiar zamontować do siebie cewki z TFSI, czerwone. Słyszałem, że są bardziej wytrwałe. Zgadzacie się z tym? Pozdro :)
Wiem, że w AGU, trzeba przerabiać, dawać adaptery etc, ale u siebie będę miał p&p bo silnik ze Skody 2001. Także w tym kontekście
nie trzeba o tym pisać :p

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lut 29, 2016 13:04
autor: RysiekOdGolfaGTI
Panowie jest tutaj ktoś kto w miare tanio może ogarnąć Downpipe 3 " do 1.8 t :) ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lut 29, 2016 14:30
autor: Chrzanek`
Na facebooku napisz tutaj: Syncar&Diagnostyka. Powiedz, że jesteś od Chrzanka i coś takiego Ciebie interesuje.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 06, 2016 20:26
autor: homer21
S., Nie no ogólnie robię tak samo, jak mam schemat to korzystam . :P Czasami jak nie ma lub nie da się znaleźć to już inna bajka :P
No słuchaj do szkoły brałem najczęściej kilka zeszytów żeby nie odbijało to się na moim kręgosłupie xD

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 08, 2016 14:14
autor: darwaz
Panowie. Znajomy zadzwonił do mnie z problemem. Audi s3 po remapie wygięło korby, koleś zmienił cały słupek bo tuner nie widział problemu w programie, kolejny silnik i znowu to samo.

Wykres do wglądu. Ja mam swoje zdanie na temat tego momentu, ale chciałbym usłyszeć też wasze.

Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 08, 2016 22:31
autor: RasPL
"Ogromnie" ładuje z dołu. Nie wiem czy to problem dla korb 1.8T. Ja od dołu mam 0.7-0.8 bar i vw 144mm korby i nic sie nie ugina poki co.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 09, 2016 01:57
autor: Lukosz
Krótka piłka... za duży moment obrotowy w stosunku do niskiej prędkości obrotowej układu korbowo tłokowego. Korby lepiej by to znosił gdyby taki niuton dostawały w wyższych partiach obrotowych i trochę bardziej łagodniej

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 09, 2016 18:10
autor: RysiekOdGolfaGTI
Panowie mógłby ktoś dać jakąś listę kolanek, łączników, potrzebnych do IC centralnego do golfa 4 1.8 T mam oznaczenie silnika ARZ, bo chciał mi facet sprzedać od AGU ale u mnie przepustnica idzie od lewej, a w AGU od prawej : /

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 09, 2016 19:18
autor: S.
W AGU I ARZ przepustnica jest z tej samej strony.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 09, 2016 19:47
autor: RysiekOdGolfaGTI
Czyli to nie jest przepustnica od jakiegoś BAM :)