Strona 157 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 11, 2016 16:18
autor: szpieg
czaro96, nie ma katalizatora wiec lamba szaleje ... AUM ma szerokopasmówke wiec czeka Cie ponowna wizyta u tunera :)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 11, 2016 18:22
autor: darwaz
szpieg pisze:czaro96, nie ma katalizatora wiec lamba szaleje ... AUM ma szerokopasmówke wiec czeka Cie ponowna wizyta u tunera :)
A co mają korekcje lambda do kata? Pierwsza sonda przed katem jest szerokopasmowa i reguluje korekcje a druga za katem jest tylko diagnostyczna. Ja mam dekat w aumie i brak drugiej sondy. Do tego nie mialem jeszcze nawet czasu na programowe wyciecie jej i nic mi nie strzela nie prycha i korekcje mam ok.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 11, 2016 20:29
autor: kkkacper
darwaz pisze:
szpieg pisze:czaro96, nie ma katalizatora wiec lamba szaleje ... AUM ma szerokopasmówke wiec czeka Cie ponowna wizyta u tunera :)
A co mają korekcje lambda do kata? Pierwsza sonda przed katem jest szerokopasmowa i reguluje korekcje a druga za katem jest tylko diagnostyczna. Ja mam dekat w aumie i brak drugiej sondy. Do tego nie mialem jeszcze nawet czasu na programowe wyciecie jej i nic mi nie strzela nie prycha i korekcje mam ok.
+1

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sie 20, 2016 00:10
autor: darwaz
czaro96 pisze:Witam
Pacjent to 1.8T AUM( K03S, wtryski 430cc, Tip 3', Fmic i soft na ~ 230KM 321NM)
Problem zaczął się po wymianie wydechu na Downpipe 3' + reszta 2.5 cala na 2 tłumikach (wcześniej miałem sam Downpipe 3' a reszta seria). Auto po wymianie wydechu i pierwszym odpaleniu zaczęło strzelać z wydechu. Podmieniłem sondę lambda na sprawną i dalej to samo. Na vagu w grupie 031 koretka lambda po odpaleniu jest na 0 natomiast po chwili pokazuje -25% lub +25%. Ewidentnie auto zalewa bo czuć niespaloną benzyne i strzaly przy przegazowaniu. Sprawdziłem szczelność dolotu, podmieniłem jeszcze przepustnice, przepływomierz, czujnik temperatury cieczy, cewki i dalej to samo. Błędów na Vagu nie ma żadnych. Jedynie w grupie 031 pokazuje wartości korekty na -25% lub +25%. Może miał ktoś podobny przypadek. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje
Czytałem na RF że rozwiązałeś problem i że to była wina złego umiejscowienia sondy. To jak Ty ją miałeś wspawaną że aż tak wpływała na odczyty?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 22, 2016 16:49
autor: Pablo1010
Panowie mam taki problem z obdii po pierwsze jest bez lini L ( ale takie bywają ) , i sprawa tego typu ze vag łączy sie z kompem dopiero po odpaleniu silnika a nie po załączeniu zapłonu , miał juz ktoś taki problem ? Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 22, 2016 18:03
autor: gentki
panowie posiada ktoś wymairy flanszy DP do turbiny k04? potrzebuje zrobic wydech od nowa i chce flansze wyciac z nierdzewki

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 22, 2016 18:33
autor: darwaz
gentki pisze:panowie posiada ktoś wymairy flanszy DP do turbiny k04? potrzebuje zrobic wydech od nowa i chce flansze wyciac z nierdzewki
Kup sobie uszczelkę i zmierz lub zrób skan.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 22, 2016 18:43
autor: kkkacper
Pablo1010, tam sa trzy kable na krzyz.. obstawiam, ze jakis gowniany plus jest pociagniety, sprawdzales miernikiem?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 22, 2016 19:47
autor: Pablo1010
kkkacper pisze:Pablo1010, tam sa trzy kable na krzyz.. obstawiam, ze jakis gowniany plus jest pociagniety, sprawdzales miernikiem?

Właśnie wiem ale mam tak :
Podłączenie znalazłem na jakimś forum audi
szaro biały to wiadomo do kompa
masa do masy
biało czerwony do biało czerwonego z wiązki silnika( tu nie jestem pewien) w tym temacie było http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2323782.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Może to jest jakiś plus z kompa który dopiero po odpaleniu podaje prąd i może on powinien być dany na stałe a nie na wiązkę
czerwono biały plus po zapłonie ( podłączałem jako stały plus i to samo )
czarno niebieski stał plus


Dokładnie to jest przekręcam stacyjkę vag się uruchamia czyli dostaje prąd i dalej silnik zaczyna łączyć i koniec nie udaje mu się .
Odpalam Silnik i łączy się błędy wszystko idzie sprawdzać i kasować

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 22, 2016 21:34
autor: kkkacper
Pablo1010, z tego co pamietam to jeden plus wystarcza, nr 16 w zlaczu OBD.. wiec 2 masy (chociaz tez nie pamietam dokladnie czy 1 nie wystarczy), linia K i ten plus (na schematach jest staly, ale jak zapodasz po zaplonie tez nic sie nie stanie, ale musi byc pewne 12v).. zrob to na tych tylko i sprawdz co sie bedzie dzialo, bo nie wiem po co Ci tyle tych plusow tam..

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 23, 2016 08:12
autor: Pablo1010
Ok sprawdze w wolnej chwili i dam znać :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 23, 2016 17:14
autor: Pablo1010
No niestety próbowałem na różne sposoby ale dalej to samo i nie wiem jakieś inne pomysły . Ma ktos rozpiskę wszystkich pinów kostek ECu duzej i małej bo moze tu mam gdzieś błąd (szukałem na google ale całej nie mogę znaleźć ) z góry dzięki za pomoc.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 23, 2016 20:31
autor: ADi997
Pablo1010 pisze:No niestety próbowałem na różne sposoby ale dalej to samo i nie wiem jakieś inne pomysły . Ma ktos rozpiskę wszystkich pinów kostek ECu duzej i małej bo moze tu mam gdzieś błąd (szukałem na google ale całej nie mogę znaleźć ) z góry dzięki za pomoc.
Wygląda bardziej na problem z zasilaniem ecu niż złączem obd. Co to za silnik to podrzucę schemat ?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sie 24, 2016 15:17
autor: Pablo1010
ADi997 pisze:
Pablo1010 pisze:No niestety próbowałem na różne sposoby ale dalej to samo i nie wiem jakieś inne pomysły . Ma ktos rozpiskę wszystkich pinów kostek ECu duzej i małej bo moze tu mam gdzieś błąd (szukałem na google ale całej nie mogę znaleźć ) z góry dzięki za pomoc.
Wygląda bardziej na problem z zasilaniem ecu niż złączem obd. Co to za silnik to podrzucę schemat ?

Silnik AGU sterownik Bosch 06a 906 018R

Kurcze tez tak myślę( z tym że generalnie to zasilanie jest na ECU ) ale jest jedna kwestia w golfie 4 Linia K idzie najpierw na licznik a z drugiego kostki wychodzi na obd . A ja tutaj mam podłączoną Linie K z ECU bezpośrednio do złącza OBD może mieć to wpływ ?