Strona 166 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 21, 2016 21:02
autor: rysiektr
Jeżu pisze:To wkoncu jak montować ten silnik do podłużnicy
Jak chcesz spawać mocowania pod poduszki do podłużnic, mierzyć czy półosie będą ok itd. to możesz na podłużnice.
Osobiście zawsze w mk2-mk3 używam OEMowych mocowań i montuję na sankach.
Elektryka, to też jak kto woli, stara/nowa i na tej i na tej 1.8T robiłem i jeżdżą więc się da :bigok:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 21, 2016 21:05
autor: kkkacper
Jeżu, wieszaj tl na sankach bez kombinowania.. podluznice sa do dupy, zdania nie zmienie nigdy..

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 22, 2016 00:36
autor: Jeżu
rysiektr, też tak zrobie bo widze że z tego najlepsza opcja jest :bigok: na wiosne bede szukał mk4 angola
a sprawa elektryczna mniej wiecne jak bym chciał zostawić stara instalke łacznie z licznikiem ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 22, 2016 00:40
autor: rysiektr
Nie ma problemu, instalacja może być stara, licznik z mk1/mk2 da się odpalić na sterowniku z 1.8T czy to ME3.8 czy ME7.5.
Jedynym problemem jest podłączenie licznika jeśli masz skrzynie 6 biegową, na 5 biegowej nie ma problemu.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 22, 2016 08:30
autor: Pablo1010
Jeżu
Ja mam na łapach tak jak oryginał , bo jeśli do podłużnic to spawanie i rzeźba . Co do instalacji u mnie doszedł tylko silnik z jego ori wiązką , cała instalacja z mk2 została łącznie z licznikiem wystarczy kupić inną linkę chyba od passata gdzieś mam numer i do skrzyni 5 biegowej wkręca się daną linkę i zegar działa pięknie z obrotomierzem trzeba się tam coś pobawić ale jeszcze tego nie ogarniałem :)

Dokładnie jak rysiektr napisał

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt gru 27, 2016 19:32
autor: ddaan
Witam
Panowie jaką pompę paliwa wstawic do golfa mk1 z silnikiem 1.8t auq
Co najlepiej zakupić żeby nie było problemów ?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 28, 2016 02:26
autor: darwaz
ddaan pisze:Witam
Panowie jaką pompę paliwa wstawic do golfa mk1 z silnikiem 1.8t auq
Co najlepiej zakupić żeby nie było problemów ?
Ale planujesz coś więcej mocy niż seryjny auq?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 28, 2016 08:51
autor: ddaan
Tak ok 230 km

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 28, 2016 16:24
autor: darwaz
ddaan pisze:Tak ok 230 km
To ja bym wsadził boscha 044 pod autem obok filtra.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 28, 2016 21:58
autor: tom cio
A ja dałbym np DW200 w zbiornik. Jest cichsza nawet od oryginału bym powiedział i wystarczy na sporo więcej niż plany. Tańsza też pewnie ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 28, 2016 23:33
autor: kkkacper
noo na 230km to 044 mocno na wyrost.. ja bym zalozyl jakas ori z R'ki albo VR'a jak da rade i tez uciagnie ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 29, 2016 01:15
autor: rysiektr
Ja brałem repliki od K64 i dają radę. Cena też lepsza od ori walbro 044.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 29, 2016 15:50
autor: ciulallex
Witam, mam pytanie jaki model silnika najlepiej wybrać dla mocy 350+?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 29, 2016 16:54
autor: rysiektr
ciulallex pisze:Witam, mam pytanie jaki model silnika najlepiej wybrać dla mocy 350+?
Ale o co Ci chodzi? Bo trochę mało precyzyjne to pytanie :los2: