Strona 173 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 05, 2017 10:29
autor: rysiektr
kkkacper pisze:ale wszystkie nowsze bez tego dostaja swira..
ME 7.5 też latają bez tego i bez czujnika ciśnienia wspomagania sprawdzone niejednokrotnie :grin: pozatym np: przy swapie do mk1 pewnie mało kto to montuje bo nie ma na to miejsca, do mk2, mk3 i wyżej ok.
Podobno niektóre vr6 24v i vr5 20v mają z tym problem na ME 7.1 bodajże, chociaż ja osobiście jeszcze się z takim nie spotkałem.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 05, 2017 12:11
autor: skwaromir
Oki. Ale tak na wszelki wypadek ktoś wie gdzie można kupić piny te wsówki które są w wiązce we wtyczce idące do komputera?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 05, 2017 13:09
autor: rysiektr
tme.eu i dobieraj piny po wyglądzie, ewentualnie aso, albo jedź na szrot

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 05, 2017 22:39
autor: majic
rysiektr, ja w swoim AUM miałem świrowanie obrotów przy zmianie biegów. Do przeżycia ale denerwowało ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 05, 2017 23:02
autor: kkkacper
rysiektr, wszystkie ME 7.1 ktore znam maja z tym problem.. tak samo jak 7.5 bez tego jest troche bezsensu.. :jezor:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 05, 2017 23:52
autor: rysiektr
Nie wiem Panowie, ja kilka me 7.5 wrzuciłem do mk2 w większości nie podłączałem czujnika sprzęgła i wiem, ze nic złego sie nie dzieje. Niektore byly dodatkowo strojone celem zwiększenia mocy. Moze akurat takie trafilem. W większości były to AUQ. Rozmawiałem tez z 2 tunerami na ten temat i obaj nie byli w stanie mi powiedziec czy one są do czegoś innego potrzebne niż do tempomatu. Nie mniej jednak składam teraz audi 80 z AEB na ME 7.5 i golfa mk2 z AUMem na ME7.5 wiec postaram sie to sprawdzić, czy będzie różnica z i bez czujnika.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 06, 2017 09:48
autor: skwaromir
Ok. Dzięki chłopaki. A wiecie może czy w Aeb i agu są takie same tarczki na wałku rozrządu?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 06, 2017 10:18
autor: rysiektr
skwaromir pisze:A wiecie może czy w Aeb i agu są takie same tarczki na wałku rozrządu?
strzelam, że tak

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 06, 2017 10:40
autor: Filip954
rysiektr pisze:Nie wiem Panowie, ja kilka me 7.5 wrzuciłem do mk2 w większości nie podłączałem czujnika sprzęgła i wiem, ze nic złego sie nie dzieje. Niektore byly dodatkowo strojone celem zwiększenia mocy. Moze akurat takie trafilem. W większości były to AUQ. Rozmawiałem tez z 2 tunerami na ten temat i obaj nie byli w stanie mi powiedziec czy one są do czegoś innego potrzebne niż do tempomatu. Nie mniej jednak składam teraz audi 80 z AEB na ME 7.5 i golfa mk2 z AUMem na ME7.5 wiec postaram sie to sprawdzić, czy będzie różnica z i bez czujnika.
Ma to jedynie wpływ na wolniejsze opadnie obrotów. Przy wciśniętym sprzęgle z czujnikiem szybciej schodzą obroty, bez czujnika dłużej. U mnie w BAM nie ma żadnych problemów bez czujnika.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lip 07, 2017 23:28
autor: ADi997
U mnie w APU bez podpietego czujnika sprzegla mial zajebistego mula po zmianie biegu, jak by sie nie mogl zebrac. Podlaczylem i wszystko wrocilo do normy.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 27, 2017 06:23
autor: koc12
A jak jest z 180-cio konną odmianą z Brazylii AWP? jakie tam siedzi turbo seryjnie?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 27, 2017 18:00
autor: k0nr4d
Siedziało tam k03-53

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 27, 2017 21:56
autor: Jeżu
Panowie planuje wrzócić 1.8T agu do mojego mk3.5 cabrio 1.8 90ps oznaczeniu anp 1999 rok.
Jak z łapami będą pasować na stare?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 27, 2017 22:00
autor: k0nr4d
Czytaj ten temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=72&t=468659" onclick="window.open(this.href);return false;