Wałki ADR do AGU czy warto?

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Yuri » sob lis 13, 2010 19:43

dcsp52 pisze:dla mnie obklejanie auta czym kolwiek poza pakierem r32 bylo by profanacja budy - a seryjny miesci na styk ale miesci - widzialem juz X golfow i tdi i 1.8T z ic z przodu i jest ok -pozostaje kwestia stylistyki i gustu - jednym odpowiadaja rury innym nie

w usa warto zwrocic uwage na wieksze wzmocnienie czolowe ktore miesci pod spodem IC - datego za woda sie kazdemu miesci a nam nie :satan:
rozwiazanie jedno albo wysunac ic daleko w przod albo naciac wzmocnienie czolowe i w gore wsunac ic

u mnie jest tak

Obrazek

6 grudnia bede robic drobna kosmetyke orurowania to moge zrobic fotki z pod zderzaka co wycialem etc
To ja mam identycznie. Też prawie na styk ale jakoś weszło wszystko. Oczywiście zderzak trzeba było trochę pociąć. Kumpel w AJM'ie też ma bardzo podobnie. Generalnie da się upchnąć taki FMIC w seryjny zderzak tylko trzeba trochę po prostu porzeźbić.



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: dcsp52 » sob lis 13, 2010 20:59

wg mnie ori zderzak oprocz tego r32 jest najlepszy

tylko dokladke musze pomalowac w kolor auta

wszystkie te riegery i itp wygladaja fajnie ale na mk3 :/ do mk4 niestety niepasuja - a ja jeszce mam lapmy hella projector wiec wogole niebralem niczego innego pod uwage zeby niezrobic zbyt przekombinowanego/masywnego przodu


dead slow but still forward

Bolo159
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Bolo159 » ndz lis 14, 2010 11:00

Udało się!!! Zderzak założony, niestety będe musiał polakierować go jeszcze bo narobiło mi sie od groma odprysków lakieru. Ja mam wszystko w kolorze dokładke zderzak i kratki. Orurowanie klasycznie puściłem. Jak będe w domu to dodam foto jak wyszło. Troche duża turbo dziura sie zrobila ale ogólnie ok.
Jakiegoś znacznego przyrostu mocy nie odczułem ale fajny głos ma teraz. :grin: Ze zderzakiem r32 narazie nie będe kombinował najpierw trzeba zrobic wirusa.


Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: dcsp52 » ndz lis 14, 2010 11:29

bo przyrostu miec niebedizesz teraz :)

ale uwiez mi w lato jest ogromna roznica ;D ustaw sie z jakims innym zdrowym i seryjnym 1.8T przy temp 30 stopni ;] wtedy zobaczysz roznice :)

jak chcesz odczuc przyrost w sensie kopyto to polecam jednomas :) jak narazie poza tipem najwieksze efekty przyniosl


dead slow but still forward

Bolo159
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Bolo159 » ndz lis 14, 2010 17:47

Po jednomas musze podjechać do olsztyna do korkucia ale niemam teraz za bardzo czasu. Sprzęgło kompletne już kupiłem :grin: Cały czas chodzi mi po głowie ta głowica ADR. Ostatnio porównywałem głowice adr i agu i wielkość kanałów dolotowych jest dużo wieksza w adr. Niema co sie bawić w same wałki, jak już zakładac to lepiej chyba całą głowice. Narazie się wstrzymam ale w styczniu sie za to wezmę. A na jakiej turbinie śmigasz? Wiesz może jakie jest bezpieczne doładowanie dal k03? Mam zamontowane mbc ustawiłem 0,5 bar i takie ciśnienie utrzymuje mi przy wysokich obrotach na wyzszych biegach, na 1,2,3 jest 0,6bar.


Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: dcsp52 » ndz lis 14, 2010 19:37

niewiem jaka masz motorownie w sumie - ale agu ma jedna z lepszych glowic wiec ja bym olał temat

całą głowicę agn mozna zdobyc juz za 450zł - tyle mam na miejscu od kolegi ale ja tego zakladac niebede wiec jak cos zapraszam do kontaktu
turbo mam seryjne - lezy k03S [053] i kolektor od xenia - czekaja na lepsze czasy na wiosne jak ogarne belke i pompe wody

na zimowych kolach 6.5 cala jest 7.5 do 100 slizgajac sie i robiac spore kreski na jezdni ;D - na letnich 8 calowych jest ogien

co do kolektora to xeno ma teraz ma w dobrej cenie za 450 wiec jesli cie interesi to atakuj :) chyba ze idziesz w k04

seryjne k03 u mnie dmucha 0,6 i 0.75 na zaworze n75 J


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: evolution » ndz lis 14, 2010 19:56

Bolo159 pisze:Mam zamontowane mbc ustawiłem 0,5 bar
wywal to mbc:) wysteruj turbo ecu ( wiem ze w AGU to malo stabilne rozwiazanie) spokojnie mozesz dojezdzac do 1 bara to turbo tyle wytrzyma i da ladna moc 2.. ps byles mial paliwo wlane w odpowiedniej ilosci...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Yuri » ndz lis 14, 2010 21:08

dcsp52 gdzie kupiłeś TIPa?



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: dcsp52 » ndz lis 14, 2010 21:32

szukaj uzywek - jesli neiuszkodzony fizycznie to silikon sie niepsuje
co do pytania gdzie to - odpowiem specyficznie - malo aut ma 1.8T grupy vag ??

podpowiem - klub seata ibizy i leona , skody octavii, audi a3 i tt , vw golf , vw bora :)
warto czytac ogloszenia gield tu i tam - akurat tutaj forum ma dzial gielde bardzo nieprzejrzysty z racji liczby uzytkownikow bo golfow jest 15x tyle co innych aut grupy vag :) ale warto tam przegladac co jakis czas - pozaym zawsze mozna wymienic doswiadczenia z ludzmi - zdobywac nowych przyjaciol i wiedze

:pub:


dead slow but still forward

Bolo159
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Bolo159 » ndz lis 14, 2010 21:40

Kurde u mnie na n75 pompowała w obrotach na wyższych biegach 0.4bar a na 1,2,3 0.5 - 0.6bar Coś w takim razie było nie tak :grrr:
Obrazek

Obrazek

Jak pomaluje zderzak i wywalę ze środka te łączenie dokładki to dam fotki zrobione aparatem a nie tel.
Co od zmiany turbo to na razie brak funduszy bo to już dużo większe koszty.


Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!

Bolo159
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Bolo159 » ndz lis 14, 2010 22:03

To 2 fotki mojego auta, wrzucam bo jeszcze nie pokazywałem na forum :bigok:
Obrazek
Obrazek


Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Yuri » pn lis 15, 2010 01:02

dcsp52 pisze:szukaj uzywek - jesli neiuszkodzony fizycznie to silikon sie niepsuje
co do pytania gdzie to - odpowiem specyficznie - malo aut ma 1.8T grupy vag ??

podpowiem - klub seata ibizy i leona , skody octavii, audi a3 i tt , vw golf , vw bora :)
warto czytac ogloszenia gield tu i tam - akurat tutaj forum ma dzial gielde bardzo nieprzejrzysty z racji liczby uzytkownikow bo golfow jest 15x tyle co innych aut grupy vag :) ale warto tam przegladac co jakis czas - pozaym zawsze mozna wymienic doswiadczenia z ludzmi - zdobywac nowych przyjaciol i wiedze

:pub:
No dobra, z tym, że w takim razie mi bardziej zależy na wiedzy, który silnik ma lepszego TIPa niż seryjny AGU? :) Bo co z tego, że kupię z od kogoś z Passka AEB skoro będzie to samo, albo nie wiele lepiej? :) No i właśnie czy bardziej się opłaca szukać używki/oryginału z jakiegoś lepszego stockowego 1.8T czy jakiś customowy?



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: dcsp52 » pn lis 15, 2010 18:08

aa to sork myslalem ze pytasz o to gdzie kupilem customa - bo ja mam tipa FORGE - seryjki nieplaowalem zostawiac - forge kupilem uzywanego za 450zł wzgedem ~700 za nowke to mi sie udalo trafic

seryjne mam i od agu i od k03 053 w garazu i wielkiej roznicy niema miedzy nimi aczkolwiek po 2000 roku jest wiekszy wlot
szukaj uzywki forge albo innego zamiennika na ebay.uk


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Yuri » pn lis 15, 2010 19:40

dcsp52 pisze:aa to sork myslalem ze pytasz o to gdzie kupilem customa - bo ja mam tipa FORGE - seryjki nieplaowalem zostawiac - forge kupilem uzywanego za 450zł wzgedem ~700 za nowke to mi sie udalo trafic

seryjne mam i od agu i od k03 053 w garazu i wielkiej roznicy niema miedzy nimi aczkolwiek po 2000 roku jest wiekszy wlot
szukaj uzywki forge albo innego zamiennika na ebay.uk
O to mi chodziło :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości