Strona 1 z 2
					
				Filtr stozkowy w MK 4 GTI 1.8 T
				: śr wrz 26, 2007 19:47
				autor: RADEK1985
				Witam mam problem bo chciałbym zamontowac filtr stozkowy w swoim goferku 1.8 t silnik AGU tylko mnie zastanawia taka zecz na obudowie od filtra jest taki jakby radiator i do niego wpiete sa dwie kostki i to mi komplikuje sprawe jak to obejsc ????????????
			 
			
					
				
				: czw wrz 27, 2007 00:00
				autor: Walec
				Ja mam wkłądkę filtra i jest wystarczająca,  podobno stożki  nie sa potrzebne w 1,8t po za tym wkładkę łatwiej umyć  a i dziwęk zaworu DV jest dużo bardziej słyszalny
			 
			
					
				WKŁADKA
				: czw wrz 27, 2007 00:10
				autor: RADEK1985
				Amoze kolega powie mi albo da link gdzie mogie taka wkładkie dostac był bym wdzieczny pozdrawiam
			 
			
					
				
				: czw wrz 27, 2007 10:41
				autor: vwbartus
				Ani stozek ani wkladka nie jest potrzebna a nawet a nawet niezaleca sie stosowania poniewaz sa zbyt ze tak powiem zadkie i przepuszczaja brud a turbo nawet przy normalnym filtrze wezmie tyle powietrza ile jest mu potrzebne więc niema sensu tego montowac bo napewno to nic nieda .
			 
			
					
				
				: pn paź 01, 2007 22:42
				autor: Walec
				
			 
			
					
				
				: wt paź 02, 2007 11:45
				autor: RADEK1985
				DZIEKI KOLEGO ZA POMOC JUZ ZAMOWIŁEM FILTEREK 

 
			 
			
					
				
				: śr paź 03, 2007 00:15
				autor: Walec
				RADEK1985 pisze:DZIEKI KOLEGO ZA POMOC JUZ ZAMOWIŁEM FILTEREK 

 
proponuje od razu zamówić sobie, o ile nie ma w zestwie, preparatu do czyszczenia filtra i olejku do nasączania filtra po myciu i przed pierwszym założeniem.
 
			 
			
					
				
				: sob paź 20, 2007 20:36
				autor: raff.w
				
Który z tych wkładów oferowanych w tym sklepie kupiłeś?
oczywiście mówimy o filtrze do GTI.
pozdr.
 
			 
			
					
				
				: ndz paź 21, 2007 00:19
				autor: Walec
				raff.w, 
Ja mam wkładkę Green'a
Ale czy to bedzie KN, Green, JR, KD to nie ma większego znaczenia.
			 
			
					
				
				: śr lis 14, 2007 12:33
				autor: kyfy
				Ja mam wkładkę K&N , wywiercone dziurki w spodzie obudowy filtra, zmodyfikowany lekko dolot do obudowy oraz nie seryjny DV.  Efekt jest taki,że auto ładnie sapie i szybciej wchodzi na obroty podczas zmiany biegów.
			 
			
					
				
				: śr lis 14, 2007 22:00
				autor: vwbartus
				Ja mam wkładkę K&N , wywiercone dziurki w spodzie obudowy filtra,
 
  
  
 po co Ci te dziurki i wkladka teraz jeszcze bardziej turbo jest podatne na brud ktore bedzie zasysało . 
kyfy pisze:Efekt jest taki,że auto ładnie sapie i szybciej wchodzi na obroty podczas zmiany biegów.
a teraz to zes mnie zalamał seryjne turbo ktore jest montowane w tych autach niewazne co bys zrobil stozek wkladke nawet te dziurki to turbo i tak wezmie sobie tyle powietrza ile jest mu potrzebene . A ten efekt szybciej wkrecania sie na obroty to tylko i wylacznie efekt chyba omamuw sluchowych porostu fizycznie to jet nierealne !
Jezeli pokazesz mi wykres z hamowni przed i po tych Twoich modyfikacjach i sie to potwierdzi to normalnie postawie Ci krate piwa
 
			 
			
					
				
				: czw lis 15, 2007 09:46
				autor: kyfy
				vwbartus pisze:Ja mam wkładkę K&N , wywiercone dziurki w spodzie obudowy filtra,
 
  
  
 po co Ci te dziurki i wkladka teraz jeszcze bardziej turbo jest podatne na brud ktore bedzie zasysało . 
kyfy pisze:Efekt jest taki,że auto ładnie sapie i szybciej wchodzi na obroty podczas zmiany biegów.
a teraz to zes mnie zalamał seryjne turbo ktore jest montowane w tych autach niewazne co bys zrobil stozek wkladke nawet te dziurki to turbo i tak wezmie sobie tyle powietrza ile jest mu potrzebene . A ten efekt szybciej wkrecania sie na obroty to tylko i wylacznie efekt chyba omamuw sluchowych porostu fizycznie to jet nierealne !
Jezeli pokazesz mi wykres z hamowni przed i po tych Twoich modyfikacjach i sie to potwierdzi to normalnie postawie Ci krate piwa
 
Dziury o obudowie są tylko dla efektu sapania - nie dla większych ilości powietrza  

 W USA to popularna modyfikacja, ale pewnie oni się nie znają i mają poza tym czystsze powietrze  
 
Zacytuję GTO :
"w dolnej częsci obudowy filtra wytnij wiekszy otwór lub powierć dziury - znam przypadki, że po sofcie na wyższych biegach silnik nie mógł sie dokręcić do końca z powodu zamałej przepustowości puszki filtra powietrza.
IC wieksze jak najbardziej, odetkanie wydechu też pomaga jak w każdym turbodoładowanym"
Załóż porządny DV zamiast tego plastikowego seryjnego i napisz czy odczułeś różnicę.
 
			 
			
					
				
				: pt lis 16, 2007 00:55
				autor: Walec
				kyfy pisze:Ja mam wkładkę K&N , wywiercone dziurki w spodzie obudowy filtra, zmodyfikowany lekko dolot do obudowy oraz nie seryjny DV.  Efekt jest taki,że auto ładnie sapie i szybciej wchodzi na obroty podczas zmiany biegów.
Jaki DV założyłeś??
podaj linka jak mozesz
 
			 
			
					
				
				: pt lis 16, 2007 10:22
				autor: kyfy
				Walec pisze:kyfy pisze:Ja mam wkładkę K&N , wywiercone dziurki w spodzie obudowy filtra, zmodyfikowany lekko dolot do obudowy oraz nie seryjny DV.  Efekt jest taki,że auto ładnie sapie i szybciej wchodzi na obroty podczas zmiany biegów.
Jaki DV założyłeś??
podaj linka jak mozesz
 
http://www.dahlbackracing.se/main.asp
Wyszukasz sobie łatwo na powyższej stronce.