Strona 1 z 1

Roznice miedzy 20V a 1.8T

: ndz gru 02, 2007 22:19
autor: Krzylu
kolega zakupil octavie 1.8 20V w zwiazku z tym mam pytanie
co trzeba zrobic zeby miec 1.8T duzo grzebania i jakie czesci sa potrzebne zeby to odpalilo i pojechalo

: ndz gru 02, 2007 23:41
autor: vwbartus
wlozyc turbine :bajer:

: pn gru 03, 2007 01:15
autor: Krzylu
to to ja wiem ;)
pewnie komp kolektory i wydech cos jeszcze??

: pn gru 03, 2007 02:18
autor: RADEK1985
Witam kompa kolektor wydechowy miske olejowa idzie przewod od smarowania turbo olejem kolektor ssacy przepustnice i pare innych gadzetów szczerze nie opłacale lepiej ten silnik pogonic i kupic 1.8 t Bo podejrzewam ze 1.8 t ma wmacniane tłoki korbowody itp Pozdrawiam Radiiii :grin:

: pn gru 03, 2007 21:13
autor: Stf
nie opłacalne. silnik nieodprężony - totalne przeróbki sięgające kosztów silnika z wersji 225km.

: pn gru 03, 2007 23:11
autor: Krzylu
koszty sa niewazne bo czesci sa "dosc tanie" ;)

: wt gru 04, 2007 11:01
autor: GTO
ze srodka to tylko zmien tloki na takie z 1.8t
reszta z zewnatrz z 1.8t.
przerobka jest bardzo prosta pod warunkiem ze sie juz takie cos kiedyś robiło
mam ADRa przerobionego na AEB - jezdzi on z mocą 256km już 2 lata.

: wt gru 04, 2007 17:55
autor: Krzylu
no i o taka odpowiedz mi chodzilo

: wt gru 11, 2007 00:54
autor: olozwirski
GTO pisze:ze srodka to tylko zmien tloki na takie z 1.8t
reszta z zewnatrz z 1.8t.
przerobka jest bardzo prosta pod warunkiem ze sie juz takie cos kiedyś robiło
mam ADRa przerobionego na AEB - jezdzi on z mocą 256km już 2 lata.
ADR ma glowice <big port>?

: pt gru 14, 2007 11:43
autor: GTO
olozwirski pisze:
GTO pisze:ze srodka to tylko zmien tloki na takie z 1.8t
reszta z zewnatrz z 1.8t.
przerobka jest bardzo prosta pod warunkiem ze sie juz takie cos kiedyś robiło
mam ADRa przerobionego na AEB - jezdzi on z mocą 256km już 2 lata.
ADR ma glowice <big port>?
TAK