Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: Mruffka » pn gru 12, 2011 00:01

Podpinam się do tematu :) co do pasowania to prawdopodobnie podkładki trzeba dać, ale nie jestem pewny. Ale mnie równiez interesuje to czy AMK i APY maja takie same wtryski jak BAM :pub:



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: grzegorzp » pn gru 12, 2011 16:12

gdzieś przeczytałem że w AMK bywają i 320 i 380,
320 są szare a 380 niebieskie
ale pewien nie jestem dobrze jakby ktoś potwierdził,



Kalik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lip 22, 2012 00:51
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: Kalik » pn maja 20, 2013 11:51

A ja mam pytanie, bo aktualnie rozebrałem swoje AGU, okazuje się że muszę wymienić dół silnika. Oczywiście szukam dołu od AGU, wiem że na 99% będzie pasował też od ARZ ale dostać go jest jeszcze gorzej niż z AGU. Pytanie jest takie, czy dół silnika podejdzie od AUM? Z tego co wypatrzyłem w etce chyba niestety nie da się zrobić takiego przeszczepu ale może ktoś próbował w praktyce?


Obrazek

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: GMS » pn maja 20, 2013 22:56

każdy 1.8t który ma pompę wody na rozrządzie i jest poprzecznie montowany powinien pasować...



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: rc-men » wt maja 21, 2013 09:41

Powiecie co oprócz: sterownik, wiazka, sonda lambda, przepustnica, przeplywka, stukowce, cewki, pedal gazu (+ pedal hamulca bo do niego jest mocowany pedal gazu) jest potrzebne do przejcia w AGU na ME7.5?



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: GregorzG60 » śr maja 22, 2013 11:35

gdzieś przeczytałem że w AMK bywają i 320 i 380,
320 są szare a 380 niebieskie
ale pewien nie jestem dobrze jakby ktoś potwierdził,
W AMK są TYLKO i WYŁĄCZNIE 380cc
A ja mam pytanie, bo aktualnie rozebrałem swoje AGU, okazuje się że muszę wymienić dół silnika. Oczywiście szukam dołu od AGU, wiem że na 99% będzie pasował też od ARZ ale dostać go jest jeszcze gorzej niż z AGU. Pytanie jest takie, czy dół silnika podejdzie od AUM? Z tego co wypatrzyłem w etce chyba niestety nie da się zrobić takiego przeszczepu ale może ktoś próbował w praktyce?
Dół pasuje od ARZ/AJQ/AQA/APP tak że masz w czym wybierać , z nowszych także podpasuje, dlaczego mialo by nie pasować ?, ale juz korby beda cieńsze czyli AUM/AUQ/ARY/ARX


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Kalik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lip 22, 2012 00:51
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: Kalik » czw maja 23, 2013 01:30

Dzięki "GregorzG60", takie info na pewno przyda się nie tylko mnie. Na szczęście udało się znaleźć chyba jedyny w necie dół od AGU (wszyscy sprzedają całe słupki), do tego w dobrym stanie więc już wczoraj go przywiozłem i jutro będzie siedział w aucie ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: GregorzG60 » sob maja 25, 2013 14:35

To super jak zamontujesz daj znac czy wszystko ok :)


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: GMS » sob maja 25, 2013 22:07

Kalik pisze:Dzięki "GregorzG60", takie info na pewno przyda się nie tylko mnie. Na szczęście udało się znaleźć chyba jedyny w necie dół od AGU (wszyscy sprzedają całe słupki), do tego w dobrym stanie więc już wczoraj go przywiozłem i jutro będzie siedział w aucie ;)
zwróć uwagę jeszcze czy głowica nie jest popękana od zaworów w kierunku świecy zapłonowej(lubi pękać) jak zostawiasz swoją głowicę , ostatnio miałem takiego śmiecia s3 co było strasznie spękane głowica złom...



Kalik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lip 22, 2012 00:51
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: Kalik » wt cze 04, 2013 09:55

"GMS" głowica była w porządku, wymagała wymiany uszczelniaczy no i wiadomo planowanie. Autko od kilku dni poskładane, jeździ dobrze i co najważniejsze nie smrodzi olejem. Ta przyjemność do najtańszych nie należała ale auto i tak zostanie u mnie na długie lata jeśli tylko buda wytrzyma ;) Mam tylko jeszcze jeden problem, mianowicie przy przyspieszaniu potrafi czasem autem szarpnąć. Pewna mądra głowa powiedziała mi kiedyś, że powodem tego jest czujnik halla nawet jeśli nigdzie nie wywala tego błędu, bo po prostu lubią one siadać w tych silnikach. Poczekam jeszcze trochę, jeśli objawy się nasilą to zrobię wymianę.


Obrazek

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: GregorzG60 » czw cze 06, 2013 11:14

Sprawdz cewki i moduł zapłonowy na filtrze powietrza, zrób logi dynamiczne i bedzie jasne.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3830
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: grandi » czw cze 06, 2013 14:05

Pierwsze roczniki do 95 r kute tłoki i korbowody , kolega zdejmował czapkę i mówił że przy 300jak zdjął czapkę zobaczył coś złotego na cylindrach , jak gość robił mu czapkę to się zapytał co to jest . Facet powiedział że to jakiś proces nie pamiętam coś jak galwanizacja czy coś takiego robione przez vw i że dopiero silnik mu się dotarł.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: GMS » czw cze 06, 2013 22:36

do pierwszych roczników pchali to co mieli,czyli stare porządne tyczy się to korb, przecież te korby to jeden grzyb, s2, 1.8t, 9a, kr... itp a w s3 bam też są korby se starego kibla czyli najmocniejsze



Kalik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lip 22, 2012 00:51
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Re: Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

Post autor: Kalik » pt cze 07, 2013 18:15

GregorzG60 pisze:Sprawdz cewki i moduł zapłonowy na filtrze powietrza, zrób logi dynamiczne i bedzie jasne.
Problem będzie na pewno gdzieś indziej. Po tym remoncie auto na benzynie zrobiło się strasznie mułowate, za to na gazie lata jak głupie. Będę szukał, jak znajdę napiszę co było przyczyną.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości