Jakie paliwko do malego potworka

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Jakie paliwko do malego potworka

Post autor: hunterek » pt sty 09, 2009 21:02

Witam

Jakie paliwko lejecie do swoich 1.8T ?

PB95 czy PB98 ?

I czy jest jakas roznica.

Dzieki z gory.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pt sty 09, 2009 22:44

Troche dziwne pytanie ,logiczna sprawa jest ze im wiecej oktanow tym auto jezdzi przyjemniej ,ale jak nie ma sie na 98 lub vpower to leje sie 95 i tez jezdzi !!!



Awatar użytkownika
_Grześ_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr gru 03, 2008 14:56
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: _Grześ_ » sob sty 10, 2009 01:50

liczba oktanowa decyduje o odporności paliwa na samozapłon a co za tym idzie spala sie wtedy gdy my tego chcemy a nie wtedy gdy ono tego chce


98 PB :grin:


[S] hamulce 312x25 do mk4

Awatar użytkownika
dawidpap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt paź 06, 2006 15:31
Lokalizacja: starogard gdański
Kontakt:

Post autor: dawidpap » pn sty 12, 2009 18:33

ja ostatnio jeżdżę na pb 98 i chyba trochę mniej pali albo mi się wydaję...

[ Dodano: 12 Sty 2009 17:34 ]
szybciej jeździłem na PB 95:)


Oceń moje GTI 1.8T AGU
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2624684#2624684

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt sty 13, 2009 13:25

dawidpap pisze:ja ostatnio jeżdżę na pb 98 i chyba trochę mniej pali albo mi się wydaję...

[ Dodano: 12 Sty 2009 17:34 ]
szybciej jeździłem na PB 95:)

na 98 mniej pali...po modyfikacji poniżej 98 nie ma sensu lać, bo cała modyfikacja idzie w pi... :jezor:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
bialy8704
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 16:35
Lokalizacja: chojnice
Kontakt:

Post autor: bialy8704 » czw kwie 02, 2009 16:46

po zakupie auta lalem 95 przy zalaczaniu turbo czyli powyzej 3 tys obrotow szarpal jakby zle przepalal zalalem v-power to idzie jak burza.mieliscie tez taki problem?:)



Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » czw kwie 02, 2009 17:29

bialy8704, generalnie turbo powinno wstawac od ok 2,200obr...



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » czw kwie 02, 2009 23:20

zrob lepiej dobra diagnostyke samochodu bo cos jest napewno nie tak ?? k03 od 3000 to raczej nie bardzo to gt28rs budzi sie niewiele wyzej ... :chytry:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
bialy8704
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 16:35
Lokalizacja: chojnice
Kontakt:

Post autor: bialy8704 » sob kwie 04, 2009 08:33

byc moze wstaje przy 2.200 niejestem tak zorientowany wtym ale dopiero odczuwam to kopniecie przy 3000obr. a v-power czym rozni sie od 98?oktanami??



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » sob kwie 04, 2009 11:39

tym ze v-power racing podobno ma 100 oktanow :grin: a ile w tym prawdy to nikt nie wie , ale tyle powinno byc


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » ndz kwie 05, 2009 16:26

im wiecej oktanów tym wieksza odporność na samozapłon paliwka, i uchronienie przed spalaniem stukowym... :) Ale fakt faktem ze V-Power Racing, bynajmniej u Mnie tak jakoś silnik inaczej pracuje, lepiej :) na codzien zwykły V-Power lany...



Awatar użytkownika
bialy8704
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 16:35
Lokalizacja: chojnice
Kontakt:

Post autor: bialy8704 » wt kwie 07, 2009 17:10

mam pytanko..gdzie znajduje sie filtr paliwa??w golfie 1.8 t



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » wt kwie 07, 2009 19:56

musisz podniesc auto do gory i bedzie pod samochodem !! najprawdopodobniej po stronie pasazera gdzies przy tylnym kole


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

andrzej gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 17:19
Lokalizacja: Czaszyn
Kontakt:

Post autor: andrzej gti » śr kwie 08, 2009 22:34

bialy8704 pisze:mam pytanko..gdzie znajduje sie filtr paliwa??w golfie 1.8 t
znajduje się pod spodem od strony pasażera mniejwięcej na środku auta jest dość duży to latwo go zbaczysz idą do niego dwa węzyki.

[ Dodano: 08 Kwi 2009 22:39 ]
bialy8704 pisze:po zakupie auta lalem 95 przy zalaczaniu turbo czyli powyzej 3 tys obrotow szarpal jakby zle przepalal zalalem v-power to idzie jak burza.mieliscie tez taki problem?:)
jak ci szarpał powyżej 3 tys to wydaje mi sie że pompka paliwowa juz niedaje rady, sprwdz lepiej ciśnienie paliwa



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości