Strona 180 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 18, 2018 14:22
autor: rysiektr
Szukaj takiego, żeby miał dobrą blachę, zawieszenie i hamulce i tak i tak będziesz miał do zrobienia od nowa jeśli to ma mieć ręce i nogi. Wiadomo, że jak kupisz z hamulcami tarczowymi z tyłu, czy ze wspomaganiem to już później nie będziesz musiał tego dokupować bo są to jednak jakieś koszty, ale mimo to dla mnie najwyższym priorytetem byłaby zdrowa blacha.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 22, 2018 15:31
autor: Michalst3
Przy 1.3 ma inną łapę tylną silnika niż 1.6 i większe. A łapa od tych większych przyda się do zamocowania 1.8t.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 22, 2018 16:39
autor: rysiektr
Z 1.3 to zadna lapa nie pasuje, ale łapy to akurat jeden z mniejszych kosztów, więc tym bym sie nie przejmował.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 19, 2018 23:18
autor: marcinas1983
Nadal się męczę ze swoim drugim autem... czy ktoś spotkał się z takimi objawami w 1.8T agu...



Dodam, że pod kolektorem ssącym ta plastikowa fajka wymieniona na nową, zaworek w trójniku też, wąż między odmą a kapą zaworową też, DV sprawny, wężyk do DV też, wężyk do regulatora ciśnienia paliwa też, cewki 4 nowe ( przeróbka brak modułu na filtrze powietrza ) jak i świece ngk platyny, sonda lambda nowa bosch dedykowana, nie wiem gdzie już szukać przyczyny tego falowania. Czy może być to przepustnica?? Jest to jedyna rzecz, która ma wspólny udział przy PB i LPG oprócz układu zapłonowego, adaptacje przechodzi bez problemu.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 20, 2018 22:12
autor: rysiektr
A sprawdzałaś szczelność dolotu? Łańcuch z napinaczem ok?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 21, 2018 13:51
autor: marcinas1983
rysiektr pisze:
pn sie 20, 2018 22:12
A sprawdzałaś szczelność dolotu? Łańcuch z napinaczem ok?
dolot szczelny, jako że mam lpg to mogę podejrzeć ile jest ciśnienia w kolektorze ssącym i mam 320mbar na wolnych obrotach i silniku rozgrzanym, do tego łańcuszek rozrządu zmieniłem niedawno i to nic nie dało. To falowanie jest też połączone z jakby wypadaniem zapłonu w sensie silnik drga. Miałem też odczyt napięcia stukowców wysoki w 2 pierwszych oknach ( dla pierwszego i drugiego cylindra ), ale okazało się, że czujnik był źle dokręcony. Dokręciłem go momentem 20nm i teraz wszystkie 4 maja równe odczyty. Nie wiem czy agu tak mają ale letni silnik zbiera się nawet ok, zaś jak się rozgrzeje to traci jak by moc... a na pewno nie ma takiego dołu jak na letnim.

EDYTA:

Zmieniłem maf na inny i chyba problemy się rozwiązały... wcześniej odczyt maf skakał od 2.7X mg/s do czasem 2.2X mg/s. Teraz mam na jalowych 1.9X - 2.3 mg/s gdy włączy się wentylator chłodnicy.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz paź 21, 2018 11:02
autor: Developers
Siemanko, nie chcę zakładać nowego tematu.. Chciałbym się dowiedzieć co można po wywalać trochę nie potrzebnych rzeczy z 1.8t bo mam kaszanę. Audi S3 8l apy
Odmę już wydarłem gumy poszły w świat, pod ciśnienie łapało lewego powietrza, zaślepione będzie na ssącym odma troszkę inaczej pójdzie albo zrobię catch tank, alę chcę jak najwięcej miejsca.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn paź 22, 2018 12:10
autor: rysiektr
Developers pisze:
ndz paź 21, 2018 11:02
Siemanko, nie chcę zakładać nowego tematu.. Chciałbym się dowiedzieć co można po wywalać trochę nie potrzebnych rzeczy z 1.8t bo mam kaszanę. Audi S3 8l apy
Odmę już wydarłem gumy poszły w świat, pod ciśnienie łapało lewego powietrza, zaślepione będzie na ssącym odma troszkę inaczej pójdzie albo zrobię catch tank, alę chcę jak najwięcej miejsca.
Evap bym zostawił, SAI S3 nie ma fabrycznie, wiec jedynie N112 i N249 zostaje do wywalenia spod kolektora ssącego. Ewentualnie 2 sonda.
viewtopic.php?t=500259 tu masz wszystko

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr paź 24, 2018 09:31
autor: Developers
rysiektr pisze:
pn paź 22, 2018 12:10
Developers pisze:
ndz paź 21, 2018 11:02
Siemanko, nie chcę zakładać nowego tematu.. Chciałbym się dowiedzieć co można po wywalać trochę nie potrzebnych rzeczy z 1.8t bo mam kaszanę. Audi S3 8l apy
Odmę już wydarłem gumy poszły w świat, pod ciśnienie łapało lewego powietrza, zaślepione będzie na ssącym odma troszkę inaczej pójdzie albo zrobię catch tank, alę chcę jak najwięcej miejsca.
Evap bym zostawił, SAI S3 nie ma fabrycznie, wiec jedynie N112 i N249 zostaje do wywalenia spod kolektora ssącego. Ewentualnie 2 sonda.
viewtopic.php?t=500259 tu masz wszystko
SAI mam :D bo to pierwsze wypusty APY oznaczenie, tak jest na walone, że skrzyni biegów nie widać....

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt mar 15, 2019 14:38
autor: trepson_vlcrew
Golf IV 1.8t auq zderzak R32 - jaki Max cooler bez rzeźby wejdzie.

I czy dedykowane zestawy fmic nadają się na montaż. Pytam bo przebitka cenowa ok 1000 za zestaw a tuner. Nie szykuje się na wielkie moce tylko chce mieć te 250km na spokojnie też nie będę się tym ścigał.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn mar 18, 2019 15:04
autor: kkkacper
ja mam w zderzaku od R 600x300x76, ale bylo rezane bo nie moglem z kolankami na wyjsciach sie zmiescic.. ale na 250 konie to kazdy mniejszy pierdek Ci starczy :jezor:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 05, 2019 16:54
autor: DJ_Mouse
Witam kolegów. Przeczytałem sporo stron tematu jednak mam kilka pytań, na które odpowiedzi nie znalazłem. Pacjent Golf mk1 silnik z A3 AGU. Motor wyjęty, ogarniam go mechanicznie do przeszczepu i żeby pójść dalej potrzebuje kilku wskazówek:

1. Wszyscy którzy montowali 1.8T piszą "łapy od wiadomo kogo" - możecie mnie uświadomić do kogo uderzyć? :grin: :kwiat:

2. Na puszce filtra powietrza jest moduł zapłonowy, od wewnętrznej strony ma radiator żeby powietrze zasysane go chłodziło - jak sobie z tym poradziliście? Gdzie go zamontować? Czy może być gdzieś na sztywnej blaszce przykręconej do grodzi? Nie przegrzeje się wtedy? Chciałbym zamontować stożek, obudowa z a3 nie zmieści się w mk1 bo potrzeba miejsca na dolot...

3. Będę usuwał EVAP - co z przewodami od niego? (jeden do kolektora IN za przepustnicą, drugi do rury dolotu za przepływką) - zaślepić? Da się wykręcić ten króciec z kolektora i wkręcić tam śrubę żeby nie zostawiać takiego pustego cycka?

4. Aktualnie w mk1 mam diesla więc nie ma żadnej pompy paliwa - nie chce pruć baku tylko zamontować pompę zewnętrzną - ktoś poleci jaką i czy lepiej w komorze silnika czy pod zbiornikiem paliwa? Aktualnie mam od zbiornika węże zbrojone, chciałbym przejść na przewody w oplocie stalowym - tylko czy takie przewody mają jakieś specjalne końcówki? Czy skręca się je opaskami jak standardowy przewód gumowy?

Znalazłem pompę od e30, Magneti Marelli opisuje wydatek 120l/h i ciśnienie 4bar - wystarczy? MAM00065 - kod magneti

5. Gdzie montowaliście w mk1 ECU? nie chcę ciąć za bardzo budy ze względu na jej stan, pod błotnikiem czy na wewnętrznej stronie ściany grodziowej?

6. Czy linka prędkościomierza z mk1/mk2 pasuje P&P do skrzyni 1.8t ? Mam skrzynkę 5 bieg o oznaczeniu DBZ. Ew, jeśli nie to jakieś sprawdzone patenty na to?


Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi ;)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz paź 27, 2019 00:16
autor: trzeci5
jeśli chodzi o łapy to wal do apsika z protune on też ci podpowie co zrobić z zbędnym osprzętem,pozdrawiam

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lut 10, 2020 23:27
autor: Suuyek
Cześć potrzebuje pinout me 7.5 znalazłem dwa w necie i delikatnie się różnią