Strona 1 z 1
					
				AUQ swap z seata do A3
				: wt wrz 11, 2012 16:22
				autor: damianmk1
				Witam, 
mam takie pytanko. Czy skrzynka bezpieczników z 
A3 98r. jest taka sama jak w 
seacie leonie 02r.? Będę robił swap 1.8t AUQ i nie wiem czy kostki pasują, czy trzeba rzeźbić 
 
z góry dzięki za odpowiedź 
 
pozdro 

 
			 
			
					
				AUQ swap z seata do A3
				: wt wrz 11, 2012 18:09
				autor: Kamel
				damianmk1 po numerach OEM to jest dokładnie taka sama skrzynka o numerze OEM 8D1 941 824.
A tak na przyszłość to taka sama skrzynka bezpieczników występuje w:
- Audi A3 / A4 B5 / A4 B6 / A4 B7 / A6 C5 / A6 C6 / A8 D3 / TT
- Seat Leon 1 / Toledo 2
- Skoda Octavia 1 / SuperB 1
- VW Golf IV / Bora / Beetle / Passat B5 / B5FL
Inna sprawa to sama wiązka. O ile skrzynka bezpieczników się nie różni to sama instalacja już może być inna, ze względu na ewentualne wyposażenie itd..
			 
			
					
				AUQ swap z seata do A3
				: śr wrz 12, 2012 08:47
				autor: bugalon
				Najgorsze jest to że te wiązki są wszystkie klejone i lutowane razem. Jedyny punkt styczny (z wtyczkami) to podszybie po stronie kierowcy 

 
			 
			
					
				AUQ swap z seata do A3
				: śr wrz 12, 2012 21:34
				autor: damianmk1
				dzięki panowie za podpowiedzi  

 jeszcze seat to anglik 

 będzie rzeźba 

 
			 
			
					
				AUQ swap z seata do A3
				: czw wrz 13, 2012 09:52
				autor: Sev
				Rzeźba, jak rzeźba, raptem w kilku miejscach trzeba przedłużać wiązki a w kilku skracać (lepiej zwinąć np. od wycieraczek), przełożyć skrzynkę bezpieczników bo z anglika jest jakaś... lewa 

. znaczy jest prawa a ma być lewa 

Największa zabawa jest przy zegarach i kolumnie kierowniczej bo jak obrócisz wiązkę na lewo to masz odwrotnie wtyczki do zegarów, manetek itd, ale jak położysz tak jak w angliku byla to znów skrzynka bezpieczników i kostka wylacznika świateł wypada przy środkowym tunelu a do środkowego tunelu musisz dociągnąć to co masz teraz po lewej stronie. Zabawy co niemiara!
Ja zdecydowałem się na przedłużanie wiązek do zegarów itd żeby skrzynka bezp. była tam gdzie powinna. Cale szczęście tą wiązkę łączę z wiązką fabryczną w Fabii więc prawą stronę kabiny i tunel środkowy mam całe szczęście seryjne. 
Ale żeby ten gąszcz kabli ogarnąć to kilka dni potrzeba że o oczywistych schematach nie wspomnę.