Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Venon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 11, 2012 13:44
Lokalizacja: Opolskie/Dolnośląskie

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: Venon » wt lut 26, 2013 14:16

pamiętasz jaki rozstaw i rozmiar śrub?



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: czaja86 » śr lut 27, 2013 00:37

Niestety ale nie. Ja robiłem to jak odpiąłem już zawór od bloku i na wzór z uszczelki jego robiłem. Jak by było więcej chętnych na takie zaślepki może udało by mi się coś załatwić z nierdzewki.



Awatar użytkownika
Venon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 11, 2012 13:44
Lokalizacja: Opolskie/Dolnośląskie

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: Venon » śr lut 27, 2013 02:00

Ja mam dostep ale byly by aluminiowe nawet z gumowym oringiem zeby nie dawac sylikonu jak bede robic swoje to zrobie kilka dla kogos chetnego z forum. A jaki patent miales na zaslepienie tych podcisnien zbednych moze masz jakies takie korki gumowe jak ten anglik?



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: czaja86 » śr lut 27, 2013 03:09

Tam tylko dwie zaślepki były mi potrzebne. Zrobiłem je z obciętej śruby i opaski zaciskowej. Śruba jak coś to fi 8 z tego co pamiętam. Ucięta jak na rysunku poniżej.

Obrazek



Awatar użytkownika
Venon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 11, 2012 13:44
Lokalizacja: Opolskie/Dolnośląskie

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: Venon » śr lut 27, 2013 03:39

Jutro ide do zoologicznego moze tam cos takiego dostane od akwarium :) to wkoncu czego sie pozbyles i czy fizycznie wywaliles to spod maski czy tylko odpioles od instalacji?



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: czaja86 » śr lut 27, 2013 12:47

Pozbyłem się N112, N249 i SAI. Oczywiście wszystko usunięte z pod maski.



Awatar użytkownika
Venon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 11, 2012 13:44
Lokalizacja: Opolskie/Dolnośląskie

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: Venon » czw lut 28, 2013 01:14

a jaki masz patent na oil catch ??



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: czaja86 » czw lut 28, 2013 21:19

Na razie tego nie ruszałem ale też mam zamiar to zrobić. Tylko kombinuję z czego zrobić zbiorniczek żeby było otwierany.



Awatar użytkownika
Venon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 11, 2012 13:44
Lokalizacja: Opolskie/Dolnośląskie

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: Venon » czw lut 28, 2013 22:35

a masz może jakiś schemat jak to ma wyglądać wewnątrz ??



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: czaja86 » czw lut 28, 2013 23:51

poszukaj w google pod hasłem catch tank w grafikach to coś znajdziesz.



mroziu22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 19:54
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: mroziu22 » wt kwie 23, 2013 18:29

Panowie ważne pytanie
Mam leona z silnikiem APP i też chcę to dziadostwo usuniąć. Czy to taka samam sprawa jak w innych silnikach?
Będę wdzięczny za wypowiedź specjalistów :pub:


Jest -> a4 b7 1.8T BFB :)

było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: czaja86 » wt kwie 23, 2013 23:21

Zaglądasz pod maskę i widzisz co masz. Jest link do stronki gdzie jest opisane jak usunąć. Jak znajdziesz te elementy u siebie to znaczy że usuwasz jak w innych motorach. W razie problemu z usunięciem pisz w tym temacie to pomogę.



mroziu22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 19:54
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

Re: Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: mroziu22 » śr kwie 24, 2013 01:21

czaja86 pisze:Zaglądasz pod maskę i widzisz co masz. Jest link do stronki gdzie jest opisane jak usunąć. Jak znajdziesz te elementy u siebie to znaczy że usuwasz jak w innych motorach. W razie problemu z usunięciem pisz w tym temacie to pomogę.
Biorę się do roboty ale dopiero w weekend :hmm: . Nie potrzeba mi tego sprzętu jednak jak ktoś by mi opisał w kilku słowach po co to jest dla poszerzenia wiedzy będę wdzięczny. Czy bez tego mogę coś uszkodzić. Czy brak tych gratów może źle wpłynąć na silnik? Przy okazji wymieniłbym to kolanko chłodzenia ponoć często pada, a tak to od razu mogę to zrobić. Jak będą problemy dam znać.


Jest -> a4 b7 1.8T BFB :)

było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek

Dejmii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn maja 12, 2014 23:29

Re: Usunięcie SAI , N112 , N249 , EVAP

Post autor: Dejmii » pn mar 16, 2015 14:42

Witam Panowie ;) Ciągle przeglądam temat usuwanie SAI i wgl ;) Ogólnie Evapu nie rusze jednak reszte chętnie bym wywalił, ma ktoś może jakieś zdjęcia poglądowe z wykonywanych prac u Siebie? Albo jest ktoś z okolic łodzi kto by pomógł w tym temacie? ;) przyglądałem się całości no i mmm zamieszania tam troche jest ;P Chciałbym zacząć od SAI i Enek , oczywiście linki do zagranicznych widziałem ale uważam że wiele rzeczy jest ominiętych w opisie lecz może się myle?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości