Strona 1 z 2
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: czw wrz 12, 2013 14:59
				autor: przeziom
				Cześć czołem 

Wymieniałem filtr powietrza i zachciało mi się wyczyścić przepływkę oraz ten drugi czujnik co jest zamontowany w dolocie.
Niestety pózniej wywaliło mi błąd: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low. P0102 - 35-00 - -
Wkład mojej starej przepływki która działała przed czyszczeniem: Bosch 963 28 3 A 104.
Kupiłem przepływke o numerach: Bosch 869 24 1 A 104, ale na nie także wywala błąd.
Objawy: nie ma mocy, gaśnie na wolnych obrotach, ruszając z miejsca bez dodawania gazu gaśnie, obroty jałowe pływają 400-1200
Tu też moje pytania:
1. Czy taki wkład przepływomierza może być?
2. Może ktoś podpowiedzieć jakie napięcia powinny być na kostce podłączanej do przepływki?
3. Jak sprawdzić czy przez przypadek nie ma przerwy w instalacji? (które piny posprawdzać w ECU
Wszystkie inne pomysły mile widziane 
PS. Samochód jest zawirusowany, nie hamowałem. Turbo ładuje 1.2-1.3
 
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: czw wrz 12, 2013 20:32
				autor: GregorzG60
				nie ma takiej przeplywki jak podałeś numer.
przeplywka ma miec numer 037 906 461C , lub  058 906 461C dla starszej wersji agu.
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: czw wrz 12, 2013 22:48
				autor: przeziom
				Sama przepływka to VW: 037 806 461C. Chodzi mi o sam wkład do którego jest podpięta wtyczka.
Cala obudowa wraz z wkladem ma taki numer.
Jednak co sadzisz o moim problemie?
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: pt wrz 13, 2013 07:51
				autor: GregorzG60
				za mało informacji ,
zrob logi dynamiczne na 3 biegu
bloki
3+13
2+25
2+7.
1500rpm-6500rpm
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: pt wrz 13, 2013 13:20
				autor: przeziom
				" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi do pobrania tutaj, nazwane. Ktos pomoze?
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: sob wrz 14, 2013 09:09
				autor: GregorzG60
				1.Auto jest w trybie awaryjnym.
2.Sprawdz cisnienie paliwa na listwie wtryskowej. Wyglada na to że padła Ci pompa paliwa. 
Cisnienie na wolnych obrotach musi byc ok 2.4-2.5bara min. W czasie jazdy 3bary + doladowanie. Jesli na manometrze nie bedziesz mial tyle to znaczy ze pompa do wymiany.
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: sob wrz 14, 2013 09:40
				autor: przeziom
				A co z przepływomierzem, wskazania z Logow nie sa za niskie dla niego?
W takim wypadku dlaczego wywala błąd przepływki skoro może być coś nie tak z ukladem paliwowym?
Mozesz podpowiedzieć w ktorym miejscu sprawdzac cisnienie?
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: sob wrz 14, 2013 21:51
				autor: wesol
				manometr na szyne sie wpina i juz masz cisnienie paliwa. Ja bym sprawdzil kabloteke od przeplywki do ECM czy jest przejscie i nie ma jakiejs zwary do masy. Oczewiscie czy tez dochodzi napiecie i jest masa po podpieciu ponownym tych kabli. Jesli jest w trybie awaryjnym to turbo raczej nie pompuje a jak nie pompuje to nie zasysa jak nie zasysa to wiadomo ze bedzie maly flow przez przeplywke i bedą niskie wskazania na maf. na benzynach sie slabo znam wiec tylko domniemam co i jak. ALe podstawa to paliwo i kabloteka.
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: sob wrz 14, 2013 22:02
				autor: przeziom
				Logi były robione na LPG jeśli to pomoże.
Jutro sprawdzę wszystko z manometrem i dam znać jak poszło.
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: sob wrz 14, 2013 22:47
				autor: GregorzG60
				wesol dobrze prawi. 
narazie sprawdz cisnienie paliwa tak jak opisywalem, mierzysz na listwie wtryskowej na zasilaniu. , wpinasz trojnik , manometr do auta i w droge. ma byc 3bary + doladowanie.
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: ndz wrz 15, 2013 08:03
				autor: wesol
				jesli byś chcial sprawdzic instalacje do przeplywki bo to w sumie nic cie nie kosztuje- 5 minut zabawy z mierniczkiem to tak: w przpelywce lub wew wtyczce przeplwyki od strony kabloteki masz numeracje pinow kabli- tradycyjnie 1,2,3,4. Na pinie nr 1 ma byc masa stala czyli minus. Na pinie nr 3 ma byc plus czyli zasialanie ale po przekreceniu kluczyka w stacyjce. Pozostale piny czyli 2 i 4 to kabelki idace do ECM silnika( komputera)- ida do wtyczki do do pinów przy ECM nr 12 i 13. Mierniczkiem łądnie sprawdzasz ciaglosc przewodow oraz czy czasem gdzies kabelek sie nie przetarl i nie masuje z karoseria. TO taka podstawowa zasada sprawdzania w zasadzie narzucana przez wsparcie ze strony porducenta i wszytskie programy wspierajace naprawy aut.
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: pt wrz 20, 2013 22:16
				autor: przeziom
				Problem rozwiązany: winowajcą była tylko i wyłącznie przepływka.
			 
			
					
				Re: AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: ndz paź 06, 2013 21:02
				autor: maxan
				przeziom pisze:Problem rozwiązany: winowajcą była tylko i wyłącznie przepływka.
jaką w końcu kupiłeś ?! mam podobnie i już tego nie ogarniam! kupilem nowa przeplywke BOSCHA o numerze 037 906 461CX i dalej to samo! po odpieciu przeplywomierza autko zbiera sie duzo lepiej - przynajmniej na 2/3 gazu bo jak depne w podloge to sie zamula - lepeij jak odpuszcze tak na 2/3
GregorzG60 pisze:nie ma takiej przeplywki jak podałeś numer.
przeplywka ma miec numer 037 906 461C , lub  058 906 461C dla starszej wersji agu.
nówke kupiłem z numerem 037 906 461CX a moje AGU można powiedzieć zę jest stare 98r...czy powinienem zaopatrzyć się w tę o numerze 058 906 461C ?!
 
			 
			
					
				AGU. Problemy z przepływomierzem.
				: wt paź 08, 2013 00:55
				autor: Sev
				X na końcu oznacza tylko to że część jest fabrycznie regenerowana, tzn. korpus jest stary a sam przepływomierz nowy.