Seryjny program w ABF a zmiana wałka ssącego..??

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Seryjny program w ABF a zmiana wałka ssącego..??

Post autor: kkk13 » wt mar 18, 2008 00:34

Pytanie do Evo lub GTO szczególnie - mam krótką skrzynke bardzo, a na seryjnych wałkach motor efektywnie ciągnie teraz do 6k RPM, dalej - odnosze wrażenie - nie ma sensu go kręcić.. Chcę założyć wałek ssący 268 na ssaniu - ustawiony jak seryjny, wydechu nie dotykam.. Pytanie jak to będzie chodziło wg Was, zanim auto trafi do wystrojenia..?? Wiem że to nie będzie pracowało optymalnie, ale czy wiąże się to z jakimś ryzykiem że narobię więcej szkody jak pożytku..?? Czy mógłbym jeździć przez jakiś czas na takim setupie zanim motor trafi na 'optymalizację'?? Czy to wykluczone i auto od razu, bezwzględnie powinno trafić we 'właściwe ręce' ?? Nie wiem czy ma to znaczenie ale wspomne jeszcze że sterownik na którym chcę to odpalić był już kiedyś u GTO - jest na pewno przesunięty nieco limiter..



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt mar 18, 2008 14:22

mozesz pojezdzic z tym ze nie katowac auta.. po prostu sie przetaczac...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr mar 19, 2008 00:38

hej, jeśli chcesz uzyskać maksimum musisz dostroić ecu bo seryjny kuleje od 6500 w gore ,tzn. ma ubogo ustawioną mieszane - szczególnie AE o czym sie przekonałem na własnej skórze. do tego proponuje koło na walki do regulacji czasów bo sportowe na seryjnych ustawianiach kiepsko sie spisują.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » śr mar 19, 2008 02:56

GTO pisze:hej, jeśli chcesz uzyskać maksimum musisz dostroić ecu bo seryjny kuleje od 6500 w gore ,tzn. ma ubogo ustawioną mieszane - szczególnie AE o czym sie przekonałem na własnej skórze. do tego proponuje koło na walki do regulacji czasów bo sportowe na seryjnych ustawianiach kiepsko sie spisują.
Czołem GTO, dzięki za wskazówki, także dla EVO - dzięki, łudziłem się że założę sobie ten wałek na ssaniu i bede mógł na razie pojeździć, i nawet kręcić do odcinki (ok 7200 chyba) - a głównie o ten zakres mi chodziło, czyli aby poprawiło sie między 6 a 7k RPM... Myślalem nawet że bezkarnie pojadę sobie na jakąś imprezke sportową i pokatuje autko ale to jednak chyba zły pomysł.. Widze że raczej nici, będę jednak musiał zapakować to auto na lawetke i przykulać sie w końcu do Ciebie - Panie Krzychu.. A co do kółka - na głównym mam regulacje, nie mam jednak regulacji na małej zębatce (na wałku ssącym)..
Dzieki. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr mar 19, 2008 09:28

kkk13 pisze:
GTO pisze:hej, jeśli chcesz uzyskać maksimum musisz dostroić ecu bo seryjny kuleje od 6500 w gore ,tzn. ma ubogo ustawioną mieszane - szczególnie AE o czym sie przekonałem na własnej skórze. do tego proponuje koło na walki do regulacji czasów bo sportowe na seryjnych ustawianiach kiepsko sie spisują.
Czołem GTO, dzięki za wskazówki, także dla EVO - dzięki, łudziłem się że założę sobie ten wałek na ssaniu i bede mógł na razie pojeździć, i nawet kręcić do odcinki (ok 7200 chyba) - a głównie o ten zakres mi chodziło, czyli aby poprawiło sie między 6 a 7k RPM... Myślalem nawet że bezkarnie pojadę sobie na jakąś imprezke sportową i pokatuje autko ale to jednak chyba zły pomysł.. Widze że raczej nici, będę jednak musiał zapakować to auto na lawetke i przykulać sie w końcu do Ciebie - Panie Krzychu.. A co do kółka - na głównym mam regulacje, nie mam jednak regulacji na małej zębatce (na wałku ssącym)..
Dzieki. Pozdrawiam.
możesz jezdzić , nie stanie sie nic.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości