1.8 16v czy ABF

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
_Nosek_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn gru 31, 2007 04:43
Lokalizacja: Warszawa

1.8 16v czy ABF

Post autor: _Nosek_ » pt kwie 04, 2008 12:40

Witam mam pytanie czy lepiej bd kupic mk2 z mocniejszym silnikiem KR czy lepiej zakupic jakis 1.6 i potem w miare mozliwosci wsadzic ABF'a ? jesli tak to w jakich granicach cenowych by taki swap kosztowal


[img]http://img230.imageshack.us/img230/4638/1awm4.jpg%20%20[/img]

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt kwie 04, 2008 17:08

kupisz 1.6 to musisz swapować hamulce itd... zeby sie kupy trzymało

wsadzisz abf masz ciut lepszą konstrukcyjnie jednostke...

kupisz KR wyremontujesz posadzisz mu digifanta1 i masz lepszą jednostke niz ABF

...takze to zalezy co chcesz dalej robic, ile masz nakładu kasy i ile cierpliwosci żeby to składać :P


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
_Nosek_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn gru 31, 2007 04:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _Nosek_ » pt kwie 04, 2008 17:16

jesli mowisz ze jest ciut ronica to chyba bardziej rozsadnie kupic juz z KR ta ?
kasy no powiedzmy ze bd miec 5000 na mody odrazu po kupnie...
a i co to ten digifant1


[img]http://img230.imageshack.us/img230/4638/1awm4.jpg%20%20[/img]

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt kwie 04, 2008 17:40

jak chcesz koneicznie mk2... i 5kilo złotych po kupnie... to tylko KR... :helm:

digifant to taki wtrysk plaiwa... jest elektroniczny. W KR masz wtrysk k-jetronic - mechaniczny. Zmiana wtrysku to koszt koło 1500zł ale wtedy silnik odżywa... no w sumie te 5k zł to w sam silnik władujesz :P


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pt kwie 04, 2008 18:02

jak dla mnie KR lepiej kupić żeby uturbić a ABFa żeby podkręcić jako N/A :green_fuck:


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt kwie 04, 2008 22:34

kupuj mojego ABFa :)

2.0 ma wiekszy moment i jest to odczuwalne w mk2 w porownaniu do 1.8
1.8 wyzej sie kreci , zalezy co chcesz z tym robic, ja jestem za 2.0 bardziej.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Burza Jr

Post autor: Burza Jr » sob kwie 05, 2008 02:29

2.0 16 V ABF ! :) niedługo mam i sprawia mase radości :D



Awatar użytkownika
_Nosek_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn gru 31, 2007 04:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _Nosek_ » sob kwie 05, 2008 13:38

heh wiadomo ze ABF jest troche lepszy ale czy jest na tyle zeby sie bawic w swapy jak
bo w angli raczej nie ma roznicy cenowaj w mk2 czy jest silnik KR czy jakis 1,6 dalej nei wiem ile taki swap abfa by kosztowal


[img]http://img230.imageshack.us/img230/4638/1awm4.jpg%20%20[/img]

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob kwie 05, 2008 13:56

_Nosek_ pisze:nie ma roznicy cenowaj w mk2 czy jest silnik KR czy jakis 1,6
ja bym sie niezastanawiał długo :grin:

[ Dodano: 05 Kwi 2008 13:58 ]
z KR'a na ABF'a bedzie łatwiej przejść niz z 1.6 :bigok:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
_Nosek_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn gru 31, 2007 04:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _Nosek_ » sob kwie 05, 2008 18:08

Ok chyba madrzejszym jednak rozwiazaniem bd zakupienie mk2 z KR i przerobic silnik np tym digifantem1 itp juz powoli odkladam kaske tylko najgorsze bd oczekiwanie na prawko bo musze czekac jeszcze ponad rok a na golfa zarobie w 3 tygodnie


[img]http://img230.imageshack.us/img230/4638/1awm4.jpg%20%20[/img]

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz kwie 06, 2008 00:59

Jak chcecie porownywac ABFa do KRa to zawsze ABF wyjdzie na plus, spalanie/ osiagi/ podatnosc na tuning. Cenowo wyjdzie drozej ale w dlugodystansowym rozrachunku nie ma sie co zastanawiac.



Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » pn kwie 07, 2008 07:59

olozwirski pisze:Jak chcecie porownywac ABFa do KRa to zawsze ABF wyjdzie na plus, spalanie/ osiagi/ podatnosc na tuning. Cenowo wyjdzie drozej ale w dlugodystansowym rozrachunku nie ma sie co zastanawiac.
Amen. I ma ten plus, że wytrzymuje naprawdę sporo.


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

Burza Jr

Post autor: Burza Jr » wt kwie 08, 2008 10:47

TOMEKKK pisze:
olozwirski pisze:Jak chcecie porownywac ABFa do KRa to zawsze ABF wyjdzie na plus, spalanie/ osiagi/ podatnosc na tuning. Cenowo wyjdzie drozej ale w dlugodystansowym rozrachunku nie ma sie co zastanawiac.
Amen. I ma ten plus, że wytrzymuje naprawdę sporo.
Alleluja :hmm: kiedy mnie przewieziesz bestią ? :)



Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » wt kwie 08, 2008 13:29

olozwirski pisze:Jak chcecie porownywac ABFa do KRa to zawsze ABF wyjdzie na plus, spalanie/ osiagi/ podatnosc na tuning. Cenowo wyjdzie drozej ale w dlugodystansowym rozrachunku nie ma sie co zastanawiac.
TOMEKKK pisze:olozwirski napisał/a:
Jak chcecie porownywac ABFa do KRa to zawsze ABF wyjdzie na plus, spalanie/ osiagi/ podatnosc na tuning. Cenowo wyjdzie drozej ale w dlugodystansowym rozrachunku nie ma sie co zastanawiac.


Amen. I ma ten plus, że wytrzymuje naprawdę sporo.
jasne że ABF tu nie ma dwóch zdań a co do zakupu budy to proponuje zakup odrazu z 16v albo g60(był taki na allegro tylko że biały) chciażby ze względu na same hamulce czy też czarny środek :bigok:


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości