Jak zwiekszyc ilosc NM w 9A - VW Corrado

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr sty 02, 2008 21:48

qbejs pisze:dają wałki z ABF'a
wydech podobno taki sam jak w KR a ile w tym prawdy to niewiem



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr sty 02, 2008 22:37

qbejs pisze:Ciekawe rzeczy gadasz....
Ciekawe i prawdziwe



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr sty 02, 2008 23:30

qbejs pisze:
simens pisze:do 9a nie podpasuja walki od KR?? i juz ciekawie na dobrych walkach z tego co wiem mozna sporo przeniesc uzyskiwana moc w gore zakresu nawet poza 7000obr/min a to da efekt. :hmm: ktos sie orientuje ile kosztuja ostre walki schricka?? jakis link??
Ciekawe rzeczy gadasz....cały czas byłem przekonany że te wałki przenoszą moc w niższe zakresy obrotów...poza tym baardzo dobre rezultaty dają wałki z ABF'a. Do tego dorzucić Ecumastera lub SMT6 oraz kolektor ssący z KR'a i DIGI no i mamy piekny setup na jakieś 170 koni a jak zdrowiutki motor to może jeszcze troche wiecej.
walki zrobione do wyscigow maja za zadanie wycsnac najwieksza liczbe koni z silnika.. i jedyny sposob to zrobienie tego obrotami wiec przenosza moc w wyzsze obroty... walki gt maja za zadanie glownie poszerzyc zakres uzytecznych obrotow i srednia wartosc mocy:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Post autor: qbejs » czw sty 03, 2008 11:10

toffic pisze:
qbejs pisze:Ciekawe rzeczy gadasz....
Ciekawe i prawdziwe
a ja mam z zycia wziete 2 przpadki gdzie walki z kra owszem ale zmienily zakres mocy na takze nizsze obeoty jednak gora pozostala taka sama prawie....


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » ndz lut 03, 2008 05:08

czym rozni sie kolektor ssacy z 9a a KR??

czy wtrysk z ECU z PB bedzie chodzil w 9A??


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz lut 03, 2008 09:14

simens pisze:czym rozni sie kolektor ssacy z 9a a KR??
srednicą kanałów, opisywane na forum to bylo wiele razy, wystarczy poszukac
simens pisze:czy wtrysk z ECU z PB bedzie chodzil w 9A??
Będzie chodził, teżwystarczy poszukac


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » ndz lut 03, 2008 13:58

wczoraj zrobilem ladny przekop i nie znalazlem, jesli wiesz gdzie wiecej na ten temat znajde prosze o wklejenie linka napewno inni czytajacy ten temat z checia skorzystaja z niego.


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » czw lut 14, 2008 13:27

simens pisze:czym rozni sie kolektor ssacy z 9a a KR??
Też chciałbym się to dowiedzieć, mam rozumieć że kolektor ssący z KR ma większą rednice kanałów? I co to da jeżeli załoze sam kolektor z KR do 9A?


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » pt lut 15, 2008 01:58

Krokulec pisze:
simens pisze:czym rozni sie kolektor ssacy z 9a a KR??
Też chciałbym się to dowiedzieć, mam rozumieć że kolektor ssący z KR ma większą rednice kanałów? I co to da jeżeli załoze sam kolektor z KR do 9A?
Srednica kanalow w niektórych kolektorach od KR ( lub wszystkich - tu nie jestem pewien) mają 50mm, czyli coś w tym stylu: http://www.autotech.com/prod_engine_intake.htm .
Niby 9 kunióf w bonusie, troche to zbyt optymistyczne..
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 02:04 przez kkk13, łącznie zmieniany 2 razy.



Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » pt lut 15, 2008 10:41

To jezeli sam kolektor dałby 9 kucyków to całkiem sporo. To tylko zakładac kolektor z KR do 9A i cieszyć się wiekszą ilością kucyków :D

Ostatnio kupiłem golfa na części z silnikiem... i tu mam mały problem niebardzo wiem jakim, bo w papierach mam pojemność 2.0 a myslałem ze to jest KR a chyba będzie 9A, mozna z grubsza jakoś je odróżnić od siebie po wyglądzie?

A podobno 9A wychodziły w wersjach amerykańskich a ten golf jest produkcji niemieckiej, jak by co to póżniej fotke zamieszcze.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 10:42 przez Krokulec, łącznie zmieniany 1 raz.


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Post autor: qbejs » pt lut 15, 2008 22:31

Krokulec pisze:To jezeli sam kolektor dałby 9 kucyków to całkiem sporo. To tylko zakładac kolektor z KR do 9A i cieszyć się wiekszą ilością kucyków :D

Ostatnio kupiłem golfa na części z silnikiem... i tu mam mały problem niebardzo wiem jakim, bo w papierach mam pojemność 2.0 a myslałem ze to jest KR a chyba będzie 9A, mozna z grubsza jakoś je odróżnić od siebie po wyglądzie?

A podobno 9A wychodziły w wersjach amerykańskich a ten golf jest produkcji niemieckiej, jak by co to póżniej fotke zamieszcze.

Pozdrawiam
No różnica jest podstawowa :) 9A - to 2.0 16V a KR - to 1.8 16V :) Co do kolektora to ja owszem odczułem jakis bonus ale w górnej partii obrotów.
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 22:32 przez qbejs, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » ndz lut 17, 2008 11:27

foto porównawcze kolektorów na dole kr-ka
Obrazek



Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » ndz kwie 27, 2008 22:19

kkk13 pisze:Niby 9 kunióf w bonusie, troche to zbyt optymistyczne..
Hmm, no aż za bardzo optymistycznie, ma ktoś jakieś dowody?
A kolektor dolotowy z KRa + kolektor wydechowy 4-2-1 - na jakie przyrosty można liczyć?
NO i do tego standardowo zmienić pompę paliwa i lambdę - ile by mogło wypluć?



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości