problem z moim kr

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

problem z moim kr

Post autor: charubin18 » wt paź 13, 2009 22:01

witam. wiem ze od tego jest dzial techniczny ale tu mam samych szpecow w dziedzinie tych silnikow. mam taki problem ze silnik mi strasznie obrotuje cały czas i nie działa mi obrotomierz i strasznie duzo mi pali co to moze byc?? pozdravwiam :grrr: :grrr:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: problem z moim kr

Post autor: bugalon » wt paź 13, 2009 22:34

charubin18 pisze:witam. wiem ze od tego jest dzial techniczny ale tu mam samych szpecow w dziedzinie tych silnikow. mam taki problem ze silnik mi strasznie obrotuje cały czas i nie działa mi obrotomierz i strasznie duzo mi pali co to moze byc?? pozdravwiam :grrr: :grrr:
Co to znaczy ze ci silnik obrotuje? Obrotomierz brany jest na zegary z zacisku nr.1 cewki zaplonowej. Sprawdz miernikiem czy masz przejscie między pinem zegarów od obrotomierza i tym zaciskiem.

A duzo pali to znaczy ile ? Jeśli 7-8 w trasie i w miescie 10-11 to jest ok.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

Post autor: charubin18 » wt paź 13, 2009 22:37

pali z 10 w trasie i z 16 w miescie. a przypadkiem obrotomierz nie jest na podcisnienie??a co do obrotów to 2,5 tysiaca

[ Dodano: 13 Paź 2009 22:43 ]
a i ta pompka paliwowa co jest pod spodem to strasznie głośno mi chodzi moze z nią cos jest nie tak??



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr paź 14, 2009 08:32

Kurde ale trzyma te obroty, czy faluje - co sie dzieje? No napisz chlopie cos wiecej, nikt nie ma szklanej kuli zeby sobie wywrozyć Twoje problemy.

Obrotomierz nie jest na podcisnienie.

Pompka jak wyje, to sie kończy powoli, jeśli cisnienia paliwa są ok to jeszcze troche pochodzi. Auto nie przerywa na wysokich obrotach? Wkręca się ładnie do samego końca?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

Post autor: charubin18 » śr paź 14, 2009 08:35

właśnie na wysokich obrotach zaczyna szarpac jak jest mało paliwa w baku. a co do obrotów to trzymały sie równo i probowalem wszystkiego i nic wiec opoznilem zaplon i teraz zwolnily obroty ale faluja tak jak by mial zaraz zgasnąl i znow wzrastają obroty i tak w kolko. przed przekładką silnika w poprzedniej budzie było dobrze :grrr: :grrr: :grrr:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr paź 14, 2009 09:49

czyli tłumacząc z twojego na polski: miałeś duże wolne obroty więc opóźniłeś zapłon tak?? a instalacje od wolnych obrotów to ty masz w ogóle :chytry: tą elektryczna oczywiście :green_fuck:



Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

Post autor: charubin18 » śr paź 14, 2009 11:19

wszystko zostało przezucone cala wiazka i uklad paliwowy i po przekladce cos takiego sie dzialo. strasznie obrotowal



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr paź 14, 2009 11:32

hehe jeszze ze 3 domowe naprawy tego auta i bedzie na allegro na czesci..... sprawdz wiazki elektryczne i podcisnienia


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr paź 14, 2009 12:10

charubin18 pisze:wszystko zostało przezucone cala wiazka i uklad paliwowy i po przekladce cos takiego sie dzialo. strasznie obrotowal
Co to znaczy cała wiązka? Daliscie obydwa sterowniki? Zarówno ten z podszybia jak i ten duży przekaźnik 244 ze skrzynki bezpieczników? Bez 244 auto nigdy nie będzie miało wolnych obrotów.

Cos czuje ze tak namieszaliscie przy swapie ze ciezko bedzie dojsc co w ogole macie nie tak.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

Post autor: charubin18 » czw paź 15, 2009 18:42

wszystko kompletnie wszystko zostało wywalone z jednej budy i wszystko przerzucone z drugiej nawet skrzynki bezpiecznikow. jedną rzecz znalazlem. kabel oberwal mi sie od krańcówki przy przepustnicy i obrotomierz zrobilem i spalanie tylko jest problem bo samochod nadal mi duzo pali :grrr: :grrr: :grrr: za 70 zł zrobiłem 60 km to straszne....przed przekładką tego nie było. był jeszcze jeden problem. a mianowicie chodzi o to ze na stacji zaszla pomyłka i ktos wlal do głownego zbiornika z benzyną ropy i ludziska tankowali to i ja to tez wlałem było wcześniej za 50 zł benzyny i wlalem tej ropy wtedy za 30 zł pozniej. po odpaleniu tego 1.8 silnika była własnie ta ropa w zbiorniku i pozniej sie dopieru dowiedzialem ze to ropa była i spuścilismy i zalalem 15 litrow 98 osemki po czym własnie tak sie zachowuje czy to mozliwe?? co by moglo sie stac??

[ Dodano: 15 Paź 2009 19:01 ]
moja sugestia jest jeszcze taka-przepływomierz??? czy to mozliwe?? bo przy przekładce mialem rozkreconą puche filtra powietrza i odkrecony przepływomierz byc moze ze po złozeniu ssie lewe powietrze i tak sie dzieje?
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 18:46 przez charubin18, łącznie zmieniany 1 raz.



tomaszekele
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:21
Lokalizacja: Małszewko

Post autor: tomaszekele » czw paź 15, 2009 21:37

witam mam problem z instalacja w moim mk2 16v KR da rade cos pomoc



qbanczyk691
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
Lokalizacja: Grójec

Post autor: qbanczyk691 » pt paź 16, 2009 13:08

tomaszekele pisze:witam mam problem z instalacja w moim mk2 16v KR da rade cos pomoc
Da radę ale napisz co mu dolega...



tomaszekele
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:21
Lokalizacja: Małszewko

Post autor: tomaszekele » sob paź 17, 2009 19:41

nie wiem gdzie podłączyć przewody instalacji silnila kórą kupiłem jak cos to podrzuce foty moze cos podpowiesz????



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości