Nierowna praca ABF

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Siwy
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: wt paź 13, 2009 20:36
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Nierowna praca ABF

Post autor: Siwy » czw sie 12, 2010 15:08

Panowie, czy powaznym problemem moze byc nierowna praca na biegu jalowym silnika 2.0 ABF z Golfa MKIII w MKII???



Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Nierowna praca ABF

Post autor: marol_10 » czw sie 12, 2010 20:06

Poważnym to raczej nie. Nierówna praca może być spowodowane przewodami zapłonowymi, cewko, świeć, czujnikiem halla itd


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Nierowna praca ABF

Post autor: tirsone » sob sie 14, 2010 18:05

Jak nie gaśnie w czasie jazdy to jeszcze da się wytrzymać ale mi np. czasem zgaśnie a to irytujące jest...
Pisałem o tym wiele razy ale nie jest łatwo zdiagnozować problem bez złącza VAG...(po swapie do mk2 nie mam tego złącza)

U mnie jest tak, że zimny pali jak marzenie... a rozgrzany bez dodania gazu nie daje rady (w 90% przypadków). Natomiast w czasie jazdy przy dojeździe np do skrzyżowania potrafi zgasnąć po wciśnięciu sprzęgła (średnio raz na kilkaset km). Obroty w tym momencie spadają do 500 i kaput..
Na dniach postaram się zrobić to złącze (VAG) i zaopatrzyć we wtyczki do diagnozy.


Mój golf

Miłość ożyła....

Proton
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn maja 07, 2007 22:07
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Nierowna praca ABF

Post autor: Proton » sob sie 21, 2010 10:31

mi tez przygasal jak dojezdzalem do skrzyzowania i mialem walnietego hall na aparacie zalponowym po wymianie sie poprawilo ale i tak czasem mi zgasnie ale to juz wina lekkiego zamachu bo wazy 3 kilo tak ze to napewno to ;) moze tez gasnac nagminnie jak masz wyjechane panewki bo wtedy ma wiekszy opor bo trze o wal i traci cisnienie oleju mozesz zapobiegawczo sprawdzic cisnienie oleju mi w dwoch blokach panewki padly...


Proton
--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158539

Proton
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn maja 07, 2007 22:07
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Nierowna praca ABF

Post autor: Proton » sob sie 21, 2010 10:33

mi tez przygasal jak dojezdzalem do skrzyzowania i mialem walnietego hall na aparacie zalponowym po wymianie sie poprawilo ale i tak czasem mi zgasnie ale to juz wina lekkiego zamachu bo wazy 3 kilo tak ze to napewno to ;) moze tez gasnac nagminnie jak masz wyjechane panewki bo wtedy ma wiekszy opor bo trze o wal i traci cisnienie oleju mozesz zapobiegawczo sprawdzic cisnienie oleju mi w dwoch blokach panewki padly...


Proton
--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158539

Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

Re: Nierowna praca ABF

Post autor: siman20 » sob paź 02, 2010 16:44

tirsone pisze:Jak nie gaśnie w czasie jazdy to jeszcze da się wytrzymać ale mi np. czasem zgaśnie a to irytujące jest...
Pisałem o tym wiele razy ale nie jest łatwo zdiagnozować problem bez złącza VAG...(po swapie do mk2 nie mam tego złącza)

U mnie jest tak, że zimny pali jak marzenie... a rozgrzany bez dodania gazu nie daje rady (w 90% przypadków). Natomiast w czasie jazdy przy dojeździe np do skrzyżowania potrafi zgasnąć po wciśnięciu sprzęgła (średnio raz na kilkaset km). Obroty w tym momencie spadają do 500 i kaput..
Na dniach postaram się zrobić to złącze (VAG) i zaopatrzyć we wtyczki do diagnozy.
podlacz sie do 43 pinu to jest bodajże linia K w kompie jeli masz simensa digi bo w innych to niewiem i do zailania plus i minus polacz to do wtyczki obd II
i djagnozuj fure:D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

Nierowna praca ABF

Post autor: siman20 » sob paź 02, 2010 16:50

a co do nierownej pracy to sprawdz swiece czy sie jeszcze nadaja do jazdy ja tak mialem ze mi dalikatnie nierowno pracowal ale delikatnie wymienilem swiece i po problemie.. czasami tez mozna krokowca przeczyscic w srodku naprzyklad bezyna.. bo sie moze zacinac. kable jak kolega pisal stan sobie wieczorem w ciemnym miejscu odpal silnik i popatrz po kablach czy gdzies iskar nie przeskakuje.. kopułka sie klania i palec.. hall w Abf-e daje wskazuje polozenie 1 cylindra.czujnik polozenia walu daje sygnal ktory komputer przetwarzana synal na do cewkomodułu do dalej daje iskre.. takze sprwdz tych kilka rzeczy



Awatar użytkownika
szogi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn kwie 05, 2010 15:25
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Nierowna praca ABF

Post autor: szogi » ndz paź 03, 2010 22:46

ja miałem podobny problem jak był walnięty czujnik położenia przepustnicy :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości