Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: LukaszGT » sob maja 28, 2011 15:51

Witam niedawno skończyłem Swap w swoim mk2.i mam powazny problem bo nie wiem co jest jest jego przyczyna.Silnik jest na digifancie II.Dziś odebrałem go od elektryka przejżał cała wiżke silnika i wszystko jest dobrze podłączone i sprawne wiec do elektryki nie ma co lezc. A więc - jak kręce, silnik nie zapala ,prysne samostartu i zapala na dotyk.Silnik nie wkręca sie w obroty maksymalnie wkręce do 3 tys.i pedał mam w podłodze.jak szybko poruszam pedałem to wkrece go powyżej 3 tys. obr.Żadko mi sie to udaje.Jak zgasze silnik to już go ponownie nie odpale musze znowu prysnac samostartu. Czy przyczyna może być za małe cisnienie paliwa? czy moze być to wina regulatora cisnienia paliwa że nie trzyma cisniena. Prosze o pomoc bo ja już jestem głupi. Może jest ktoś z Białegostoku który by rzucił swoim fachowym okiem.


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: toudi » ndz maja 29, 2011 12:21

pompe musiszmiec conajmniej 3bary.zobacz pompe w baku.moze padlai temu takie sceny.sa dwie pompy.filtr paliwa wymien.jamialempodobny objaw ale jak wyciaglempzekaznik nr.30 do sterowania silnika.


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: LukaszGT » ndz maja 29, 2011 16:20

Pompa Z PF-a 3 bary , pompa w zbiorniku sprawna. Filtr nowy.


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: MaRo1705 » ndz maja 29, 2011 16:20

jak zostawiles pompe spod baku z rpka to zapomnij ze bedzie dzialac lepiej juz wrzucic z 9a i kupic regulator cisnienia paliwa regulowany z manometrem


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: LukaszGT » ndz maja 29, 2011 17:28

Pompa 3 barowa powinna w zupełnosci wystraczyc przeciez regulator ciśnienia na listwie wtryskowej ma 3 bary.
Czy przyczyna może byc uszkodzony sterownik???


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: toudi » ndz maja 29, 2011 18:50

LukaszGT pisze:Pompa 3 barowa powinna w zupełnosci wystraczyc przeciez regulator ciśnienia na listwie wtryskowej ma 3 bary.Czy przyczyna może byc uszkodzony sterownik???
moze byc uszkodzony..mase z kompa masz przykreconom do budy.aparat zaplonowy w jakim stanie??swiece zobacz..zalewa je??moze kable


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: LukaszGT » ndz maja 29, 2011 21:32

masa jest przykręcona, aparat ma nowy czyujnik Halla, świece też są nowe.I nie zalewa ich.kable są w dobrym stanie ,nie ma przebica.Moim zdaniem to jakby za mało paliwa dostawał.Dolot mam też szczelny.Tylko najdziwniejsze jest to że jak odpale i i zgasze to już ponownie nie odpale.


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: LukaszGT » ndz maja 29, 2011 21:34

Już nie wiem gdzie mam szukac przyczyny:(


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: toudi » ndz maja 29, 2011 21:42

zaplon ustawiales na lampe??masz od kogos na podmiane sterownika.moze czujnik przepustnicy.ten silnik chodzil wczesniej czy sam robiles przerobke z mechanicznego?? ostatnie co zostaje ci zmierzyc cisnienie paliwa.jezelimasz na digi to cisnienie 2bary bo na mechanicznym chyba 6.w swapach tag bywa.ja sprawdzalem motor przed wyciagnieciem od dawcy


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: LukaszGT » pn maja 30, 2011 20:05

Motor jest po kapitalnym remoncie na digi zmieniałem sam. Digi kupiłem od znajomego i u niego to chodziło :) Więc nie mam pojecia co za ..uj z nim jest.


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: LukaszGT » pn maja 30, 2011 20:11

Spr. jeszcze te ciśnienie. zapłon jest ustawiony.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: TAZ » pn maja 30, 2011 20:13

Ewidentnie nie ma paliwa. Zdejmij przewód doprowadzający paliwo do listwy i włóż go w butelkę 1.5litra. Druga osoba niech kręci rozrusznikiem w tym czasie przez 10 sekund. Potem nam napisz ile paliwa będzie w butelce.



Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: LukaszGT » pn maja 30, 2011 20:45

Ok. jutro tak zrobie i tak ok 20.00 napiszę.


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem po swapie z 1.8 RP na 2.0 16V 9A.POMOCY!!!

Post autor: LukaszGT » wt maja 31, 2011 18:54

TAZ zrobiłem tak jak napisałeś i do buletki w ciągu 10sekund kręcenia rozruszikiem naleciał 430ml benzyny.


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości