2.0 16V - zapłon

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

2.0 16V - zapłon

Post autor: hubos21 » pt cze 03, 2011 22:36

Cześć
Mam taki temat dotyczy coprawda 2.0 16V w Audi czyli ACE ale właśnie założyłem głowice z wałkami z 9a, wszystko poskładane auto odpalone ale teraz jeszcze kwestia zapłonu, użytkuje to auto 4 lata, większoś rzeczy robie sam ale za ustawianie zapłonu się nie brałem, przykręcałem aparat zapłonowy na oko bo tam są po dwie śrubki w pionie więc są dwie możliwości przykręcenia + regulacja, na gazie auto jeździ,wszystko jest ok, na PB, jak chce szybko ruszyć to zazwyczaj zgaśnie :D a na postoju jak jest już rozgrzany i dodam lekko gazu to obroty pdoskoczą na ok 1400 i chwile auto ma takie oborty po czym spada w okolice 900obr, czy to jest objaw za bardzo przyspieszonego zapłonu i jak najlepiej to ustawić tak na szybko, auto na poprzedniej glowicy mimo, że była już padakowata lepiej zapalało



Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

2.0 16V - zapłon

Post autor: smokatsu84 » ndz cze 05, 2011 10:43

:panna:
potrzebujesz lampę do zapłonu !



Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Re: 2.0 16V - zapłon

Post autor: hubos21 » pt cze 17, 2011 01:13

Czy w KE-Motronicu przy ustawianiu zapłonu trzeba zablokować sterownik? Czy ustawić na wolnych kreske na zamachowym na ostrej krawędzi? czy przy wyższych obortach?



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości