mk2 16V 9A Digifant II
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mk2 16V 9A Digifant II
...
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2012 00:12 przez ADiK69, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 16V 9A Digifant II
Koledzy a może wina tkwi w sportowym wałku ssacym?Może ma taka charaktrystyke że dopiero zamotor zapier. pow. 3,5 tys. obr. Zakupiłem wałki z KR-a może spróbowac zmienic. Co sądzicie? Dolot mam 100% szczelny wszystkie uszczelki nowe ,oringi pod wtryski też nowe. Mozna powiedziec że cały silnik nowy wymienione wszystko co tylko mozliwe. Wtryski z PF-a , regulator ciśnienia 3 bary. A jak mam spr. czy sonda działa? zmierzyc napiecie na kostce do sondy? Ile ma wynosic i w jakim zakresie obrotów to spr.?
mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
Re: mk2 16V 9A Digifant II
Wtryski z G60 będą miały większą wydajność przy 3barach niż z PFa przy 4ADiK69 pisze: Co do tego to zastanawiam się nad wtryskami z g60 przy aktualnym regulatorze bo przy tych wtryskach co mam teraz i regulatorze 4 barowym była za bogata mieszanka. Jeszcze rozważałem czy nie zmniejszyć pompy paliwa, czy te 6 bar to nie za dużo na Digi II ??
mk2 16V 9A Digifant II
...
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2012 00:12 przez ADiK69, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 16V 9A Digifant II
Koledzy dzisiaj załozyłem wałek ssący z KR i nic to nie dało
.tylko czuć ze płynniej rozkłada moc powyżej 4 tys.obrotów niz na tym ostrym co siedział wcześniej. ja już nie mam pojecia gdzie szukac . dalej nie chce jechac do 3,5 tys. obr. i szarpie ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
mk2 16V 9A Digifant II
musisz miec pewnie sterownik z koncowka E , on wogule nie chce dzialac w 16v, u kumpla jest miedzy 2600-3800 dzura i auto tez jakos anemicznie przyspiesza i zdarza mu sie zgasnac.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
mk2 16V 9A Digifant II
No mam ECU z końcówka E mam też drugi z końcówka BC, to jak go podłącze to wogle nie odpala.![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości