9a na digi I - w trakcie prac, kilka pytanek

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sarsai
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 17, 2010 09:20
Lokalizacja: Boguszyce

9a na digi I - w trakcie prac, kilka pytanek

Post autor: sarsai » ndz kwie 29, 2012 23:23

Witam. Jestem w trakcie wrzucania digi I z corrado g60 do mojego corrado 9a. Mam do tego kilka pytanek i próśb:
1. Mógłby mi ktoś podesłać rozpiskę pinów sterownika silnika z 9a? Problem w tym, że chciałbym zostawić jak najwięcej seryjnych gratów (np. wskazania MFA). Ile z nich jest możliwe do zachowania, bo podejrzewam, że np. wskazania średniego i chwilowego spalania nie da rady.
2. Wiązka sterownika z 9a łączy się ze skrzynką bezpieczników i licznikiem (chyba). Jak mam połączyć obie wiązki ( z 9a i g60), żeby to miało ręce i nogi?
3. Mam przepustnicę seryjną z potencjometrem i przepustnice z KR'a ze switchem na pełnym zamknięciu, która dodatkowo nie pasuje do mojego kolektora. Da radę zostawić seryjną przepustnicę, czy muszę dorabiać switche na max i min otwarciu?
4. Czy silnik krokowy z 9a będzie dobrze pracował na digi?
5. W instalacji z digi mam tylko jedną wtyczkę do wtryskiwaczy. Czy digi to ful grupa? (wszystkie wtryski puszczają w tym samym momencie)?
6. Przy cewce zapłonowej mam jakiś tranzystor, który jest podłączony na 3 pinowej wtyczce do sterownika. Z tego tranzystora podejrzewam, że idzie sygnał do licznika odnośnie rpm'ów i plus na cewkę. Wiązka z digi ma tylko przewód plusowy do cewki. Mam go podłączyć bezpośrednio do cewki, czy do tego tranzystora(oba przewody koloru zielonego)?

Z góry dzięki za każdą pomoc ;)



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

9a na digi I - w trakcie prac, kilka pytanek

Post autor: jeryk10 » czw maja 03, 2012 10:27

kostka digi przewód czerwono żółty połącz z przewodem żółto niebieskim
przewód czerwono biały połącz z przewodem czerwono białym
przewód czarno żółty połącz z przewodem czarnym
przewód czerwono żółty połącz z przewodem od rozrusznika na którym się pojawia plus w trakcie kręcenia rozrusznikiem
przewód czerwony połącz z przewodem czarno białym
co do obrotomierza to musisz poprowadzić przewód z komputera silnika z pinu 24 i połączyć z przewodem od obrotomierza jest to przewód przy cewce czerwono czarny
jeżeli chodzi o cewkę to musisz zainstalować cewkę typową od G60 lub od mk2 Jeżeli pominąłem jakieś kolory kabli lub przewody to opisz jakie są kolory w kostkach od digi i od 9A najlepiej wklej foto przewodów


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości