Strona 2 z 29

: sob maja 16, 2009 18:39
autor: emilson
Artur Gaska pisze:mam wrarzenie, ze w dolnym zakresie obrotów troszke go zmuliło, ale na wysokich kręci się jak szalony
mam podobnie....
co do sondy
to osadzenie robil mi GTO bo ja zrobilem cos tam zle i poprawil mi to tak jak ma byc,wlasnie jak opisuje artur :bigok:

: sob maja 16, 2009 20:53
autor: Duber
wszystkim ubywa dołu a w szesnastkach dół sie przydaje bo i tak jego niema pod dostatkiem.zwłaszcza ze na codzien bardziej z dołu sie kozysta niz z góry. :crazy:

: sob maja 16, 2009 21:12
autor: emilson
ja tam latam na gorze:D paliwa łyka troszke ale co tam :)
jak lepszy dol to uturbic golfa....ja juz graty powoli wybieram :]

: sob maja 16, 2009 21:27
autor: Duber
emilson pisze:ja tam latam na gorze:D paliwa łyka troszke ale co tam
to oprawda :helm:
emilson pisze:juz graty powoli wybieram
mysle ze do wydechu :) ;)
kurcze jak stoi golfina na wolnych obrotach to srodkowy juz ciut glosniejszy a koncowy hmm cos w nim lata.szybko szybko cza nowy wydech :bigok:

: ndz maja 17, 2009 09:24
autor: Drogojad
Co do wydechu to ja u siebie mam
1.Kolektor 4-2-1
2.zamiast kata mam tłumik przelotowy fi55
3.zamiast środkowego miałem przelotowy tłumik ale wróciłem do seryjnego bo dla mnie za głosno było no i strasznego miał muła na 3 przelotowych tłumikach bo końcowy mam tez przelotowy 2 komorowy
Jak rozmawiałem z Leszkiem Weglarskim z Nowego Sącza to zdradził mi ze całkiem przelotowy wydech nie moze być musi gdzieś być odbicie w wydechu
Tak że jak wywalasz tłumik środkowy to radze zastapic go jakimś dobrym bo inaczej bedzie lipa (nawet straty)

: ndz maja 17, 2009 09:26
autor: djtom
mam wrazenie ze temat chcac niechcąc zmierza w kierunku przyznania sie ze seria jest najlepsza..

: ndz maja 17, 2009 09:45
autor: Drogojad
djtom pisze:mam wrazenie ze temat chcac niechcąc zmierza w kierunku przyznania sie ze seria jest najlepsza..
jezeli wstawisz kolektor to napewno jest na + (lepsza sprawność silnika wiadomo , mój nawet mniej pali)
przelotówka zamiast kata tez na plus w jakimś zakresie obrotów
no ale powstaje pytanie po co uwalniać wydech bez modyfikacji układu dolotowego dlatego według mnie seria przy wydechu abf-a jest najlepsza do seryjnego układu dolotowego
bo jak sie zmnienia układ dolotowy to wtedy warto grzebnąć cos dalej inaczej szkoda czasu i pieniędzy

: ndz maja 17, 2009 09:53
autor: Duber
ja pitole,dolotu niebede zmienial.wiec zaraz bedzie jak djtom, pisze.będe maszerowal do sklepu po nowy ori.kolektora niechce zmieniac bo niechce sie bawic w modyfikacje,mi seryjna moc starcza.ja chce tylko nowy wydech "własnej roboty"niechce nic stracic a zyskac niemusze. #-o

[ Dodano: Nie Maj 17, 2009 09:54 ]
Drogojad pisze:strasznego miał muła na 3 przelotowych
to ja juz nic niekapuje

: ndz maja 17, 2009 10:42
autor: Drogojad
duber pisze:[ Dodano: Nie Maj 17, 2009 09:54 ] Drogojad napisał/a:
strasznego miał muła na 3 przelotowych

to ja juz nic niekapuje
miałem na mysli ze jak były zamontowane 3 tłumiki przelotowe to auto potrzebowało wiecej czasu zeby wejśc na obroty nie wspominając o hałasie (wstyd nawet po wsi jechać )

: ndz maja 17, 2009 10:53
autor: Artur Gaska
Drogojad pisze:
duber pisze:[ Dodano: Nie Maj 17, 2009 09:54 ] Drogojad napisał/a:
strasznego miał muła na 3 przelotowych

to ja juz nic niekapuje
miałem na mysli ze jak były zamontowane 3 tłumiki przelotowe to auto potrzebowało wiecej czasu zeby wejśc na obroty nie wspominając o hałasie (wstyd nawet po wsi jechać )
Ja mam 3 tłumiki przelotowe i nie jest głośno! troche mruczy w zakresie obrotowym od 2000 do 3500 pozniej czisza, oczywiscie troszke inny dzwiek niz na serii, ale za to podczas jazdy ze stała predkoscią jest kompletnie jak na serii.
Powiem szczerze, ze jeszcze nie hamowałem auta po zmianie wydechu i ciekawy jestem efektu, ale brak czasu niepozwala mi zrobic badania.

: ndz maja 17, 2009 10:53
autor: toffic
djtom pisze:mam wrazenie ze temat chcac niechcąc zmierza w kierunku przyznania sie ze seria jest najlepsza..
oprócz kolektora to masz 100% racji

: ndz maja 17, 2009 10:53
autor: Duber
Drogojad pisze:3 tłumiki przelotowe to auto potrzebowało wiecej czasu zeby wejśc na obroty
no wlasnie czyli niema dołu,a wszyscy tak zachwalaja ze dawaj przeloty cuda niewidy i fura fruwa a nie jezdzi.zanim dalem tego posta to tyyyyyle o wydechach przeczytalem tu na forum,i co?gów** zrozumialem :helm: .jedni chwalą przeloty ze autko odprezone ze wchodzi na obroty!! jak nigdy przedtem...ale widze ze ci co tak pisali chyba mieli pozapychane wydechy i nawet dajac przeloty ktore okazuje sie ze mulą to i tak było im lepiej.aaaaaaaaaa co tu robić bez zmiany dolotu i kolektora,chyba ta pierdylona seria bedzie najlepsza :panna: albo zrobic samemu tlumiki nieprzelotowe.tylko jak?czekam na dokładniejszy opis.bo chyba mija sie z celem kupywanie na allegro jakis innych skoro od ori pulki sie uginają.

: ndz maja 17, 2009 11:54
autor: Drogojad
Artur Gaska pisze:a mam 3 tłumiki przelotowe i nie jest głośno! troche mruczy w zakresie obrotowym od 2000 do 3500 pozniej czisza, oczywiscie troszke inny dzwiek niz na serii, ale za to podczas jazdy ze stała predkoscią jest kompletnie jak na serii.
może dlatego ze masz dobrej firmy te tłumiki przelotowe chyba el-tec :chytry:
teraz mam 2 przelotowe i seryjny srodkowy no i jest o wiele lepiej to wg mnie najlepsze rozwiązanie
jak juz wspomniałem zeby zamienić tłumik środkowy na jakiś inny to warto zainewstować w dobrą firme mój kosztował 119zł i był z allegro (badziew niestety nic niewarty )
duber, pewno i tak zrobisz jak cię sumienie podpuszcza :helm:

: ndz maja 17, 2009 13:00
autor: Duber
Drogojad pisze: pewno i tak zrobisz jak cię sumienie podpuszcza
mam fachowca co moze zrobic,nawet umnie w pracy są mozliwosci.mamy tig'a (kilka rodzai nawet za kilkanascie tys zł.)kwasówki kilometry fachowcy,wszystko jest i czeka ale jak to zrobic aby było ok??