Strona 2 z 4

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: wt sty 24, 2012 23:14
autor: daniel1990@vip
nie wiem czy to mądre co powiem ale w abf ecu sterowane jest podciśnieniem z kolektora. jak to będzie reagować na nadciśnienie?

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: śr sty 25, 2012 08:27
autor: Marszall
Madre co zauważyłeś ale już o tym wspominalismy, MAP sensor w ECU ABF'a nie wykrywa nadcisnień, alternatywą jest konwersja na Digifant I lub wymiana MAP'a + w obu przypadkach remap

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: śr sty 25, 2012 09:48
autor: daniel1990@vip
sorki nie zwróciłem uwagi. mam takie pytanie odnośnie zamiany tego sterownika. czy ecu tak samo będzie pasować w stara instalacje z abf czy trza będzie z rzucić ta instalacje i w piać druga? i czy ta instalacja będzie fabrycznie pasować czy trza coś przerabiać?

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: śr sty 25, 2012 09:52
autor: daniel1990@vip
i może jeszcze taki pomysł. z kolektora jest wzięte podciśnienie do pompy hamulca. czy w przypadku doładowania silnika Normanie będzie działać wspomaganie hamulca?

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: śr sty 25, 2012 10:11
autor: bugalon
Hamulce będą dzialać normalnie, może zaworek jeden trzeba będzie dołozyć (żeby kolektor nie pompowal do serwa). Najmądrzejszym rozwiązaniem jest zastosowanie kolektora ssącego z KR/Pl/9A i do tego przepustnicę z 9A z automatu (bo ma potencjometr jak ABF). Do tego przepustnica z 9A da się połączyć z przepustnicą obejsciową z G60 i mamy w zasadzie gotowy dolot (nie licząc rur i kolanek). Do tego listwa z przedłużkami z 1.820vT, większe wtryski i gotowe. Remap i wymiana sensora w sterowniku to konieczność.

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: śr sty 25, 2012 12:10
autor: Marszall
a ten ori zwrotny z przewodu do serwa nie wytrzyma np 1 bara nadciśmienia?

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: śr sty 25, 2012 15:01
autor: daniel1990@vip
czym dokładnie steruje to podciśnienie do ecu? mam pewien z tym pomysł

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: śr sty 25, 2012 19:25
autor: Marszall
dawką zapłonem wszystkim

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: śr sty 25, 2012 23:49
autor: daniel1990@vip
a wiec można by było z mierzyć wartość ciśnienia na danych obrotach i nie znacznie zwiększyć wartość podciśnienia? dolo by to coś?

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: czw sty 26, 2012 17:17
autor: Marszall
sterownik nie da więcej niż ma w ori mapie zapisane, nawet przy pełnym obciążeniu moze być za mało, da sie tyo kompensować wtryskami i ciśnieniem ale to nie to.
Ciekawe jak chciałby7s zwiekszać podciśnienie gdy było by nadciśnienie w kolektorze?

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: czw sty 26, 2012 21:03
autor: Lukasz1985
Jak już tak kombinujcie to ja chyba gdzieś widziałem jak przy projekcie ABF turbo przesunięto map sensor przed turbo( w sensie odczyt).

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: czw sty 26, 2012 22:09
autor: Marszall
to już jakies rozwiązanie

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: czw sty 26, 2012 23:21
autor: deamon
bugalon pisze: Do tego przepustnica z 9A da się połączyć z przepustnicą obejsciową z G60
Czyli G60 ma dwie przepustnice?

Projekt z dolotem od "starej" szesnastki mi sie podoba tylko teraz tak jakich wymiarów musiałby być te przedłużki do wtryskiwaczy? Bo dorobi to pewnie kazdy tokaż tylko jak to zwymiarowac z sensem?

Czy ten kolektor i przepustnica byłaby ok? http://allegro.pl/vw-corrado-kolektor-9 ... 29086.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Projekt "hobbystyczny" ABF + KOMPRESOR kilka pytań

: pt sty 27, 2012 00:54
autor: daniel1990@vip
kolega lukasz mnie wyprzedził . tak samo pomyślałem z tym pod ciśnieniem . tylko teraz zastanawia mnie na jaka wartość doładowania są w stanie wydać wtryski paliwa . bo raczej średnio się opłaci montować kompresor do zniwelowania oporu i bezwładności przepływu powietrza.