Strona 3 z 42

: wt wrz 04, 2007 22:28
autor: Elwis
golofs pisze:Nie lepiej kupić filtra sportowego K&N niż wiercic dziury ?
Czy urywać dolna pokrywe puszki filtra powietrza ?
<olaboga>
Moze i lepiej tylko koszt stożka jest dość duży a taka przerubka nic nie kosztuje bynajmniej puki ci pasuje takie rozwiązanie.
Ciekaw jestem jak jest w 8V 2E czy taki dolot coś może dać przy blosie??

: śr wrz 05, 2007 20:42
autor: Ryba266
GTO pisze:modyfikacja mala dolotu czyli usuniecie przewezen w ukladzie ssacym
Dzisiaj robilem poprawilo sie troche u gory miedzy 6000 a odcinka

: śr wrz 05, 2007 20:46
autor: djtom
Dzisiaj robilem poprawilo sie troche u gory miedzy 6000 a odcinka
pokaz na zdjeciu gdzie

Obrazek

: śr wrz 05, 2007 20:56
autor: Ryba266
djtom pisze:pokaz na zdjeciu gdzie
Co gdzie? Gdzie to przewerzenie jest? No one jest jak przepustnica w kolektorze. Musisz odkrecic 4 srobki na imbus chyba 5 i zdjac przepustnice i golym okie zobaczysz oco chodzi. Wtedy frez w reke i do dziela

[ Dodano: 05 Wrz 2007 21:00 ]
Obrazek

: śr wrz 05, 2007 21:05
autor: djtom
aa to trza było od razu ze o to chodzi: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2065316 :D

czyli mowisz ze za wiele to nie dało?

: śr wrz 05, 2007 21:09
autor: Ryba266
djtom pisze:czyli mowisz ze za wiele to nie dało?
No wiesz kazdy kon sie liczy stajnia wieksza. Skoro poczulem roznice to wydaje mi sie ze warto bylo poswiecic czas :grin:

: śr wrz 05, 2007 21:11
autor: djtom
długo ci sie zeszło? jakies kłopoty z wyciąganiem przepustnicy? jednym wałkiem jechałes?

: śr wrz 05, 2007 21:22
autor: Ryba266
djtom pisze:długo ci sie zeszło? jakies kłopoty z wyciąganiem przepustnicy? jednym wałkiem jechałes?
Ja wiem godzinke. Tylko ja wyjolem ta okraglom blaszke ze srodka zeby mi nie przeszkadzala z tym byl problem bo ona ma srubki zaklepane no to ja je nawiercilem lekko
i wtedy poszly puzniej dalem nowe i tez zaklepalem. Naipierw frezem puzniej papierem. Wszystko przedmuchalem i umylem benzyna


Wez sobie tez odizoluj stozek od silnika i doprowadz mu zimne powietrze

: śr wrz 05, 2007 21:26
autor: djtom
Wez sobie tez odizoluj stozek od silnika i doprowadz mu zimne powietrze
w przyszłym tygodniu będziemy spawać gródź, w tym już nie zdążę.
godzinke
wiec w piątek moze się skuszę :bigok: thx za spostrzeżenia.

: śr wrz 05, 2007 21:35
autor: Ryba266
djtom pisze:thx za spostrzeżenia.
niezamaco
djtom pisze:w przyszłym tygodniu będziemy spawać gródź,
ja mam odizolowane taka puszka

: śr wrz 05, 2007 21:37
autor: djtom
ja mam odizolowane taka puszka
a poka poka, my chcielismy uspawac szyny i wysuwaną grodź miedzy stożkiem a motorem

: śr wrz 05, 2007 21:42
autor: Ryba266
Obrazek

[ Dodano: 05 Wrz 2007 21:45 ]
stozek w puszce a do niej doprowadzone zimne powietrze

[ Dodano: 05 Wrz 2007 21:49 ]
ja ja na allegro kupilem

: czw wrz 06, 2007 07:10
autor: TOMEKKK
U mnie za czasów N/A było tak:

Obrazek

plus wlot w błotniku od Sprintera

: czw wrz 06, 2007 07:53
autor: djtom
TOMEKKK, no dokładnie takaie rozwiazanie by mnie interesowało - gruba daliście ą blachę?