Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: Klikux » ndz paź 21, 2007 10:25

GTO pisze:1) modyfikacja puszki filtra powietrza - odcinamy lewa dolna strone - czyli duza dziura dla lepszego zasysania powietrza (sprawdzone)

2)wzbogacenie dawki paliwa - "power moduł" - silniejszy zakres 5500-7000rpm

3)katalizator - ok 4 KM (wg. pewnej firmy) przy gornych RPM (sprawdze czy to prawda ;) )

4)wałek ssacy z silnka KR - 5-7KM (sprawdzone)

5)jesli posiadasz silnik 9A załoz głowice z 1.8 !!

wszelkie inne sugestie mile widziane.
Gto pytanie odnosnie 2) jak duzy to koszt i jaka zasada działania????



Awatar użytkownika
Einstein
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 21:53
Lokalizacja: Gogolin

Post autor: Einstein » śr paź 24, 2007 21:03

panowie a ja mam KR-a i co z nim moge zrobić? czy np głowica z 2.0 ze sportowymi wałkami pomoze? ale zeby tym jeszcze po miescie szło jezdzic:)...


był mk1 1.1 GG
był mk1 1.8 KR
było scirocco II 16v USA
był mk1 1.5 JB+
była jetta mk2 1.8 RP
był passat b3 1.9 diesel
było scirocco II gtx 1.8 JH+
był passat b3 syncro 2.0 2E+
był mk1 1.3 "hybryda"
był mk3 1.6 AEE
jest mk4 2.3 vr5

Awatar użytkownika
fazi205
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn sie 20, 2007 21:56
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: fazi205 » wt lis 06, 2007 19:40

no dobra to co ja mogę zrobić tanio a zarazem efektywnie mam 1.8 75 KM 1997 roku GOLFIII pomożecie :bigok: :bigok: :bigok:


sie lata lewy pas gaz i płyne

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » wt lis 06, 2007 19:48

wymienic na inny - bedzie najtaniej



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr lis 07, 2007 17:05

fazi205 pisze:1.8 75 KM 1997 roku GOLFIII
nie ten temat raczej.. tutaj 16v



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr lis 14, 2007 15:06

Panowie. A wydech. Kata już dawno nie mam. Zastanawiam się czy wywalić wszystko i zostawić końcowy. A może coś innego zrobić z wydechem. Na końcu raczej mam zostać dwu rurka :grin:

[ Dodano: 14 Lis 2007 14:20 ]
Teraz poczytałem i piszą zę do 200 km rura wylotu spalin może być z 50-ki mm. Jak bym włożył taki przelot, a no końcu zostawił dwu rurkę to da to coś, jest sens się bawienia i czy nie będzie uciążliwie głośno chodził na samym przelocie. Teraz mam środkowy tłumik i mi za cicho chodzi. Muszę coś z tym zrobic...


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr lis 14, 2007 17:13

Cieluś pisze:Teraz poczytałem i piszą zę do 200 km rura wylotu spalin może być z 50-ki mm. Jak bym włożył taki przelot, a no końcu zostawił dwu rurkę to da to coś, jest sens się bawienia i czy nie będzie uciążliwie głośno chodził na samym przelocie. Teraz mam środkowy tłumik i mi za cicho chodzi. Muszę coś z tym zrobic...
na pzrelocie bedzie głośno... ale kwestia przyzwyczajenia :D

z tym środkowym to myśle wyciąć go właśnie :D



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr lis 14, 2007 18:13

Cosar 33GT pisze:z tym środkowym to myśle wyciąć go właśnie
To tego chce wyciąć. Tylko pytanie czy zostwić przelot orginalnie jak jest czy robic nowy.
Też myślałem żeby włożyć tłumik końcowy z tdi to go trochę przyciszy, a też może przydławić
:helm:


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » śr lis 14, 2007 20:48

Ja u siebie w KR mam caly wydech 55mm i tylko na koncu jeden tlumik z seata toledo gt i musze przyznac ze jest niezle glosno ale za to dzwiek jest calkiem calkiem :D



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » czw lis 15, 2007 16:14

Rapcio a ma jakiś wpływ mowy ukł wydechowy na prace silnika. Nie wiem czy robić cały nowy jak będe wycinał środkowy tłumik czy tylko wstawić kawałek rury.
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 16:14 przez Cieluś, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » czw lis 15, 2007 17:25

Cieluś koelktor sobie jakiś lepszy skołuj

coś w podobie jak tutaj:
Obrazek



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » czw lis 15, 2007 17:38

Cosar 33GT pisze:Cieluś koelktor sobie jakiś lepszy skołuj
Syto wygląda. daje coś oprócz wygladu. Ile takie cacuszko kosztuje. zrobiłem ci foty tego co prosiłeś. Są na kąciku naszym.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » czw lis 15, 2007 17:51

W sumie to niewiem ile kosztuje... fote gdzies kiedys na tym forum wyczaiłem i sobie zachowałem. Dać to coś tam napewno da ;)



Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » czw lis 15, 2007 19:32

Cieluś pisze:Rapcio a ma jakiś wpływ mowy ukł wydechowy na prace silnika. Nie wiem czy robić cały nowy jak będe wycinał środkowy tłumik czy tylko wstawić kawałek rury.
Nie mam porownania do seryjnego ukladu bo silnik mam wlozony do caddy i tutaj trzeba bylo odnowa robic caly uklad bo z mk2 kompletnie nie pasuje.
Cieluś na twoim miejscu wstawil bym tylko kawalek rury w miejsce srodkowego i nic wiecej nie kombinowal ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości