Co można podłubać w 9A??

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Co można podłubać w 9A??

Post autor: robson_wrc » śr cze 20, 2007 01:39

Witam
Mam pytanko co można niedużym kosztem podłubać w 9A żeby zwiększyć moc?? Podobno wrzucenie do 9A głowicy z PL i wałkówk z KR już sporo da prawda to?? Bo jak coś to mam silnik PL z głowicą po remonce :helm:
Pozdrawiam


MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)

Awatar użytkownika
Piwiracing
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt lip 07, 2006 17:20
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Piwiracing » pt lip 13, 2007 00:14

ja sie poczepiam pod temat, bo sprowadzilem Passata z 9A i wlasnie wczoraj wyjmowany byl z niego silnik, ktory bedzie wstawiony do mojego mk3... skoro silniczek bedzie wyjety, to mozna sie z nim troche "zabawic"... no wiec??



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lip 13, 2007 09:08

Głowica w KR i 9A jest identyczna, różnią się tylko wałkami i kolektorem ssącym. Jak wiadomo 9A ma 2.0 pojemności i zamiast 139KM po przekładce będzie nico ponad 140KM ale na dużo więcej nie liczcie.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob lip 14, 2007 14:12

TAZ pisze:Głowica w KR i 9A jest identyczna, różnią się tylko wałkami i kolektorem ssącym. Jak wiadomo 9A ma 2.0 pojemności i zamiast 139KM po przekładce będzie nico ponad 140KM ale na dużo więcej nie liczcie.
Niestety mylisz sie kolego, glowica z 9A ma wezsze kanaly ssace niz taka z KR/PL


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lip 14, 2007 18:00

Jutro porównam obie głowice dokładnie. Wymiary będą 10mm od gniazda zaworu i od płaszczyzny montażu kolektorów. Na ten fakt nie zwróciłem uwagi :blush:



Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: robson_wrc » sob lip 14, 2007 23:22

no to więc wrzucenie głowicy z kr/pl coś może dać ? a jeszcze pytanko bo 9A ma wtrysk ke-monotronic a pl/kr ke-jetronic czym to sie różni ?
Ostatnio zmieniony sob lip 14, 2007 23:22 przez robson_wrc, łącznie zmieniany 1 raz.


MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob lip 14, 2007 23:48

Sterowaniem zapłonem



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lip 15, 2007 11:54

toffic pisze:Sterowaniem zapłonem
I sterowaniem ciśnienia paliwa we wtryskiwaczach.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lip 15, 2007 15:47

jednym slowem 9a mozna zchipowac:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: robson_wrc » ndz lip 15, 2007 16:02

evolution pisze:jednym slowem 9a mozna zchipowac:)
ooo ja chce chipa :helm:


MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lip 15, 2007 22:40

Szkoda paliwa. Po zmianie sterowań auto może i nieco ożyje ale paliwo będzie się lało dość mocno.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lip 16, 2007 01:19

TAZ pisze:Szkoda paliwa. Po zmianie sterowań auto może i nieco ożyje ale paliwo będzie się lało dość mocno.
bedzie lalo sie dokladnie w takich ilosciach jak powinno, nie mniej i nie wiecej.... a i tak powinno palic mniej po wirusie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lip 16, 2007 08:24

To sterowania ciśnieniem się nie rusza tylko sam zapłon ??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lip 16, 2007 12:56

rusza sie to i to tyle ze jak czesc dodatkowych koni masz z lepszego zaplonu to musi mniej auto palic, bo ogolnie wspolczynnik wcisniecia pedalu gazu do dechy jest mniejszy:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości