mk II 1.8 16v - falujace obroty

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gulff
TerminatoR
TerminatoR
Posty: 73
Rejestracja: czw lip 19, 2007 19:42
Lokalizacja: Scunthorpe UK

mk II 1.8 16v - falujace obroty

Post autor: Gulff » wt mar 25, 2008 12:22

witam mam problem poniewaz faluja mi obroty na luzie a czasem silnik nawet zdechnie... :panna:
dodam ze silnik jest po remoncie nowe przewody BERU,swiece Beru,palec, kopułka,wszystkie filtry,popychacze hydr. uszczelki,nowy czujnik w głowicy (ten biały),olej aku,itp.zapłon ustawiony na lampe, ogolnie silnik chodzi super wkreca sie dobrze itp.

aha dodam ze zalozylem niedawno LPG 2gen.+blos i problem nie zniknął dalej obroty faluja :grrr:

ma ktos jakies pomysły co to moze byc???



Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » wt mar 25, 2008 12:29

sliniczek krokowy.do wymiany lub wyczyszczenia.spróbuj wyczysci go w srodku bo mozlwe ze sie zacina.



Awatar użytkownika
Gulff
TerminatoR
TerminatoR
Posty: 73
Rejestracja: czw lip 19, 2007 19:42
Lokalizacja: Scunthorpe UK

Post autor: Gulff » wt mar 25, 2008 13:03

a mozesz powiedziec czym albo jak go wyczyscic??? wydmuchac czy wymyc czyms???aha a trzeba go rozebrac bo jesli tak to ja nie wiem jak :helm:

jakies wskazówki???



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » wt mar 25, 2008 13:04

Faktycznie jest to raczej krokowy, ale te silniki tzn 16v KR nie chodzą dobrze na gazie i właśnie maja największy kłopot z ustawieniem wolnych obrotów. Ale można sobie z tym szybko poradzić i to za nie duże pieniądze ok45zł, wkładając stabilizator wolnych obrotów. Wpinasz się z tym do instalacji gaz, ustawiasz tyś i cały czas trzyma wolne.

http://protecdigital.home.pl/cgibin/sho ... d=4c34d88d

tu masz stronę sklepu. Jeśli płukanie krokowego nie pomoże to pomyśl na tym.

[ Dodano: 25 Mar 2008 12:09 ]
Wykręć i po prostu przepłucz ropą, albo paliwkiem :)
Ostatnio zmieniony wt mar 25, 2008 13:09 przez Cieluś, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt mar 25, 2008 21:17

Najpierw moze napisz jakie masz 16V, zakladam ze to co w podpisie (KR). Zanim zaczniesz grzebac przy silniczku krokowym zobacz czy dziala krancowka zamkniecia przepustnicy. Sprawdz tez czy linka gazu nie jest za mocno naciągnięta i czy zderzak przepustnicy jest we właściwej pozycji. Jesli to wszystko jest ok, to sprawdzregulator termiczny. Jesli on tez jest w porządku to zabierz sie dopiero wtedy za krokowca.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » wt mar 25, 2008 22:42

bugalon pisze:sprawdzregulator termiczny.
Gdzie on jest ten regulator i jak wygląda ??


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr mar 26, 2008 09:40

przykrecony do glowicy jest, węże paliwowe do niego idą.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr mar 26, 2008 13:19

zobacz czy dziala krancowka zamkniecia przepustnicy
To ta która wraca z linką gazu na kolektorze?? Chciałbym sprawdzić u siebie te wszystkie rzeczy o których piszesz, ale nie wiem gdzie wszystkie się znajdują :)


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
Gulff
TerminatoR
TerminatoR
Posty: 73
Rejestracja: czw lip 19, 2007 19:42
Lokalizacja: Scunthorpe UK

Post autor: Gulff » śr mar 26, 2008 13:34

no i przeczyściłem krokowca i nic sie nie zmieniło :panna:

bugalon dobrze ze pytasz mam silnik KR tak jak w opisie(cały blok z bebechami+głowica z wałkami) ale cały osprzet tj: rozdzielacz ,elektryka+ sonda to jest PL
sory za nieprecyzyjny opis :jezor:

czy teraz moze ktos cos poradzic??? :hmm:

[ Dodano: 26 Mar 2008 12:37 ]
linka gazu wraca swobodnie do konca i ten guziczek czerwony na "czujniku" na przepustnicy sie wciska :chytry:

[ Dodano: 26 Mar 2008 12:40 ]
aha bugalon chyba nie ma u mnie tego regulatora termicznego o ktorym piszesz bo weze paliwowe ida tylko do rozdzielacza a z rozdzielacza do wtrysków :helm:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr mar 26, 2008 14:50

jak masz osprzęt od PLa to tego regulatora nie ma. To ze krancowka na przepustnicy cyka nie znaczy ze dziala. Sprawdz dobrze miernikiem czy daje zwarcie/rozwarcie po otwarciu/zamknięciu przepustnicy. Zobacz co sie dzieje ze zderzakiem przepustnicy. Nie masz za duzej szczeliny po zamknięciu przpeustnicy? Tyle mozesz sprawdzic sam, reszta to analizator spalin, lampa stroboskopowa i szukanie dziury w calym.

No i przede wszystkim sprawdz czy dolot jest szczelny. Od tego powinienes w ogole cala zabawe zaczac.
Ostatnio zmieniony śr mar 26, 2008 14:53 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Gulff
TerminatoR
TerminatoR
Posty: 73
Rejestracja: czw lip 19, 2007 19:42
Lokalizacja: Scunthorpe UK

Post autor: Gulff » śr mar 26, 2008 15:10

czyli tak ten "czujnik"przy przepustnicy orientowalem sie w sklepie i kumpel mi taki sprowadzil za grubo ponad 200 zł ale umówiłem sie z nim ze tylko sprawdze i mu oddam :satan: no i zamontowałem nowy i było tak samo :panna: czyli to nie to
a odnosnie tej szpary po zamknieciu przepustnicy ile ma byc tak mniej wiecej bo wydaje mi sie ze tam nie ma zadnej :helm: a zapłon jest na lampe ....
a moze to wina jakiegos czujnika w głowicy??? :hmm:

[ Dodano: 26 Mar 2008 14:31 ]
aha wymieniałem ten czujnik biały w głowicy bo był uszkodzony bo wczesniej jak dodawałem gazu to silnik wkrecał sie tylko do 4000tys i jak dochodził do tego drugiego "czujnika"(przycisku))przy otwarciu drugej przepustnicy to tak jakby było za duzo powietrza a za mało paliwa dlatego myslałem ze to wina tych czujników a okazało sie ze to wina tego białego w głowicy i stad wiem ze to nie to
to był tylko ten biały czujnik :helm:

[ Dodano: 26 Mar 2008 14:54 ]
odnosnie dolotu to jest szczelny z jednym "ALE" na tej gumie co jest na przepływomierzu po lewej stronie sa 2 otwory i do jednego jest podłaczony jakis trójnik mały a do trójnika waz ale jedna strona tego trójnika jest nie podłaczona wiec moze zasysac powietrze a ten drugi otwór tez jest niezaślepiony nie podłączone jest do niego nic jak chcesz to prześle ci zdjecie na maila aha i tam gdzie powinna byc sruba regulacyjna na przepływomierzu nie ma jej (takiego juz kupiłem :grrr: ) czy to jest wina tego ???
Ostatnio zmieniony śr mar 26, 2008 15:41 przez Gulff, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr mar 26, 2008 19:18

Gulff pisze:aha i tam gdzie powinna byc sruba regulacyjna na przepływomierzu nie ma jej (takiego juz kupiłem :grrr: ) czy to jest wina tego ???
a moze masz jeszcze zaślepke??



Awatar użytkownika
Gulff
TerminatoR
TerminatoR
Posty: 73
Rejestracja: czw lip 19, 2007 19:42
Lokalizacja: Scunthorpe UK

Post autor: Gulff » śr mar 26, 2008 19:21

nie nie mam tam zaślepki jest cały czas otwór na srubke :helm: a ma tam byc jakas zaslepka????



Awatar użytkownika
benek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt maja 01, 2007 16:13
Lokalizacja: bytom

Post autor: benek » sob mar 29, 2008 02:19

kolego ja mam to samo silnik krokowy


pozdrawiam fanów golfa

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości