Strona 3 z 5

: pn sty 19, 2009 18:49
autor: LCQ
doli666 pisze:i jak wykonany, takei g....no jak TA-technix to szkoda zakładać
ogólnie gó...niane wykonanie, ale ostatnio mój znajomy zakładał do 16tki i pojechałem sprawdzić czy to cokolwiek da, i nie powiem jak za gó..no za pare setek czuć oczywiście na plus, wystarczy porobić kilka wzmocniających spawów i nie ma problemu, nawet w "zielonym fuckersie by GTO" użyli tego kolektora i też sie sprawdza, Supersprint/Hartmann to wiadomo, nie ma co porównywać, ale żeby płacić 1000-1200 zł więcej za jakieś może 3 konie to szczerze to wolałbym poprzerabiać i wzmocnić Ta Technixa a tamtą kase wsadzić w następne graty :bajer:

: pn sty 19, 2009 19:21
autor: Andrzej32
bugalon pisze:
PoLLo pisze:VWitam!
Chciałbym wprowadzić jeśli można "wątek B" do tego tematu
Na jakim wydechu seryjnemu ABFowi będzie oddychać się najlepiej? :chytry:
Bez zasłaniania się ekologią i normami emisji hałasu :green_fuck:
60mm
Robiłem wydech w MG i własnie miałem plan na 60 ale powiedział Michał z MG ze za duzo odprezy silnik i nie poleca bo ABF jest uczulony na takie zmiany i bedą straty wiec jest 55

: pn sty 19, 2009 19:23
autor: toffic
LCQ pisze:ogólnie gó...niane wykonanie, ale ostatnio mój znajomy zakładał do 16tki i pojechałem sprawdzić czy to cokolwiek da, i nie powiem jak za gó..no za pare setek czuć oczywiście na plus, wystarczy porobić kilka wzmocniających spawów i nie ma problemu, nawet w "zielonym fuckersie by GTO" użyli tego kolektora i też sie sprawdza, Supersprint/Hartmann to wiadomo, nie ma co porównywać, ale żeby płacić 1000-1200 zł więcej za jakieś może 3 konie to szczerze to wolałbym poprzerabiać i wzmocnić Ta Technixa a tamtą kase wsadzić w następne graty :bajer:
niby tak ale są lepsze w tej kasie :bigok: trzeba tylko poszukać

: pn sty 19, 2009 19:26
autor: doli666
LCQ pisze:wystarczy porobić kilka wzmocniających spawów i nie ma problemu, nawet w "zielonym fuckersie by GTO" użyli tego kolektora i też sie sprawdza, Supersprint/Hartmann to wiadomo, nie ma co porównywać, ale żeby płacić 1000-1200 zł więcej za jakieś może 3 konie to szczerze to wolałbym poprzerabiać i wzmocnić Ta Technixa a tamtą kase wsadzić w następne graty :bajer:
Czyli jak bedzie kasa to kupic Ta technixa, pospawac i jazda :D Dzieki

: pn sty 19, 2009 20:47
autor: Ryba266
Z tego co ja wiem to kolekto 4-2-1 a nie 4-1 bo 4-1 tylko przy bardzo ostrych walkach sie sprawdza.
Ja mam wydech Sebring na seryjnym kolektorze( bo chcieli za duzo) jest o srednicy 54 albo 55 juz nie pamietam kupe kasy kosztowal ale sam GTO powiedzial ze jest zaje..... zrobiony.
Dzwiek fajny z mozliwoscia regulacji glosnosci pare odczuwalnych koni dal zreszta wszystko jest w moim temacie zajzyjcie

: pn sty 19, 2009 23:53
autor: LCQ
Ja mam końcowy dedykowany do ABFa Sebringa reszta 56 mm, na jednym przelocie i narazie seria kolektor i jest ok, jednakże przy kolektorze pójde w min 60 mm i końcowy zstąpie jakimś innym, wyadje mi się, że ten ma zapas z 20% od serii na oko, chodź ponoć średnica 50 mm starcza do ok 200 PS według jakiś tam przeliczeń (zapomniałem, jak znajde napisze)

niby tak ale są lepsze w tej kasie :bigok: trzeba tylko poszukać
może naprowadzisz dokładnej, bo od pół roku przeglądam różne kolektory i jeszcze mnie żaden nie zaciekawił za bardzo...........czy chodzi ci może o kolektor FK/Raceland albo cos podobnego w tych cenach??bo chyba nie od robione na zamówienie jak MG/Eltec

kolektor

: sob sty 24, 2009 14:58
autor: Artur Gaska
LCQ pisze:Ja mam końcowy dedykowany do ABFa Sebringa reszta 56 mm, na jednym przelocie i narazie seria kolektor i jest ok, jednakże przy kolektorze pójde w min 60 mm i końcowy zstąpie jakimś innym, wyadje mi się, że ten ma zapas z 20% od serii na oko, chodź ponoć średnica 50 mm starcza do ok 200 PS według jakiś tam przeliczeń (zapomniałem, jak znajde napisze)

niby tak ale są lepsze w tej kasie :bigok: trzeba tylko poszukać
może naprowadzisz dokładnej, bo od pół roku przeglądam różne kolektory i jeszcze mnie żaden nie zaciekawił za bardzo...........czy chodzi ci może o kolektor FK/Raceland albo cos podobnego w tych cenach??bo chyba nie od robione na zamówienie jak MG/Eltec
Witam
Ja wlasnie wczoraj zalozylem kolektor i tlumik ostatni Supersprinta dedykowany do ABFa, narazie jest jescze seryjny katlizator i tlumik srodkowy. Wrazenie z pierszych jadz sa na plus. Jest lepiej pod wzglendem elastycznosci, lepiej wchodzi na obroty no i ładnie ciagnie na gorze-zdecydowanie lepiej niz serja. Dalsze plany to wywalic katalizator i tlumik srodkowy i wstawic przelotowy dobrze wyciszajacy. Mysle, ze zrobie to za miesiac gora dwa i wdedy skocze na hamownie, zobaczymy czy cos sie polepszylo?
Co do Supersprinta to polecal dobrze wykonany i cena tez dobra, bo za kolektor dalem 1000pln.

: sob sty 24, 2009 15:36
autor: AD6
Artur Gaska pisze:Witam
Ja wlasnie wczoraj zalozylem kolektor i tlumik ostatni Supersprinta dedykowany do ABFa, narazie jest jescze seryjny katlizator i tlumik srodkowy. Wrazenie z pierszych jadz sa na plus. Jest lepiej pod wzglendem elastycznosci, lepiej wchodzi na obroty no i ładnie ciagnie na gorze-zdecydowanie lepiej niz serja. Dalsze plany to wywalic katalizator i tlumik srodkowy i wstawic przelotowy dobrze wyciszajacy. Mysle, ze zrobie to za miesiac gora dwa i wdedy skocze na hamownie, zobaczymy czy cos sie polepszylo?
Co do Supersprinta to polecal dobrze wykonany i cena tez dobra, bo za kolektor dalem 1000pln.
czy ty czasem nie kupiłeś tego kolektora którego ja nie zdążyłem kupić :helm:

http://www.allegro.pl/item528036496_sup ... i_16v.html

: sob sty 24, 2009 16:18
autor: LCQ
cieszczcie się bo ja już prawie zamówiłem przed wami :helm: ale zdecydowałem że nie kupuje SS :bigok: , dajcie znać co hamownia wypluła (P.S. koleś ma towar z IC, teraz już tam chyba nic nie kupicie z SS- koniec z importem gratów, chyba im sie nie opłacało)

: sob sty 24, 2009 17:17
autor: Artur Gaska
LCQ pisze:cieszczcie się bo ja już prawie zamówiłem przed wami :helm: ale zdecydowałem że nie kupuje SS :bigok: , dajcie znać co hamownia wypluła (P.S. koleś ma towar z IC, teraz już tam chyba nic nie kupicie z SS- koniec z importem gratów, chyba im sie nie opłacało)
Ja kupiłem prosto z IC bo mieszkam niedeleko:) A ten allegrowicz tez ma SS z IC, kupił dosc duza ilosc towaru na przecenie, dostał tez spory rabat, dlatego ma dosc dobre ceny!
IC juz nie bedzie sprowadzał SS wycofał sie z wspolpracy! Wogole to nawet we Włoszech nie mozna dokupic pozostałych elemantow wydechu do ABFa takich jak srodkowy tłumik czy zamiennik katalizatora, oni juz tego nie robia, sprzedaja to co jest na magazynie.

Dlaczego wycofałes sie z kupna tego kolektora?

: sob sty 24, 2009 17:40
autor: LCQ
wole kupić podróbke, przerobić po swojemu, zostawić 500 zł w kieszeni i może nie mieć tych ok 3 koni więcej, gdzie nadrobie przy innych modyfikacjach :grin:

: sob sty 24, 2009 18:53
autor: Artur Gaska
LCQ pisze:wole kupić podróbke, przerobić po swojemu, zostawić 500 zł w kieszeni i może nie mieć tych ok 3 koni więcej, gdzie nadrobie przy innych modyfikacjach :grin:
Mowisz o kolektorze TA Tchnix on kosztuje okolo 650pln. plus jakies wzmocnienia o ktorych mowieles.
http://moto.allegro.pl/item535452802_vw ... rrado.html
Jesli 2E wdlug sprzedajacego ma 124,5KM po samym kolektorze to musza byc jakies naprawde dobre te kolektory:) Troche watpie w ten wynik???
Jedanak ja bym wolał doplacic 300-400pln i wziac SS, ale to tylko moje zdanie

: sob sty 24, 2009 19:21
autor: LCQ
ceny nie dla wszystkich muszą być jednakowe :bigok: , w 2E miałem oryginał Supersprinta ;) i jakoś nie skakałem z radości, aż tak bardzo :helm: , dlatego jednak SS nie zapodam, chyba że będzie okazja za 600 stówek, kiedyś prawie za tyle kupiłbym SS, ale nie zdążyłem dotrzeć na czas do domu :/

: śr kwie 29, 2009 23:34
autor: Baster84
Hmm a ja i tak nie dowiedzialem sie jaki wydech mam wsadzic u siebie :P Chcem cos co bedzie ladnie chodzilo ew myslalem. zeby wrzucic do tego strumienice ale nie wiem czy jest sens... kolektor tez bedzie ale to troszke pozniej