budowa skrzyni hybrydy do ABF-a

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Drogojad
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 21:24
Lokalizacja: Kryg
Kontakt:

budowa skrzyni hybrydy do ABF-a

Post autor: Drogojad » wt sie 18, 2009 21:29

Witam wszytkich związku z tym ze moja skrzynia ma sie juz ku końcowi (oznaczenie cda) na wszystkich biegach piszczy jak wcisne sprzegło piszczenie cichnie i na luzie chroboli narazie da sie jeździć ale psychicznie mi to przeszkadza :hmm: .

Moje pytanie brzmi czy ktos z klegów budował hybryde skrzyni do Abf-a generalnie chodzi mi o skrucenie nieco przełozenia głównego (powiedzmy na 3.9) oraz dobranie V biegu długiego co by na trasie mozna było spokojnie jechać najbardziej mnie interesuje skąd wziaść czesci do tego a jak by ktoś miał to taki opisik mile widziany tylko do skrzyni CDA lub innej podobnej
Pozdawiam[LINK
Ostatnio zmieniony wt sie 18, 2009 21:31 przez Drogojad, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lysiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 19:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lysiak » wt sie 18, 2009 23:29

jak dla mnie to z Twojego opisu wynika ze konczy sie sprzeglo wyciskowe wraz z dociskiem, wymien kompletne sprzeglo i twoje piszczaco-chroboczace problemy znikna.

Pozdro



Awatar użytkownika
Drogojad
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 21:24
Lokalizacja: Kryg
Kontakt:

Post autor: Drogojad » śr sie 19, 2009 21:40

Lysiak pisze:jak dla mnie to z Twojego opisu wynika ze konczy sie sprzeglo wyciskowe wraz z dociskiem, wymien kompletne sprzeglo i twoje piszczaco-chroboczace problemy znikna.

Pozdro
tez tak kiedyś myślałem wymieniłem kompletne sprzegło całkiem niedawno ale to nie pomogło dalej chroboli plus doszło do tego piszczenie

czekam dalej na jakieś informacje w temacie
pozdro



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » czw sie 20, 2009 14:18

da radę zbudować ja tak robiłem popatrzyłem na etce jakie są przełożenia w danej skrzyni policzyłem na papieże jakie będą najlepsze kupiłem dwie sztuki i zrobiłem z dwóch jedną, jedyny problem to są śruby do skręcenia przełożenia głównego z obudową mechanizmu różnicowego oryginalnie są nity w serwisie są dostępne śruby ale za 8 sztuk życzą sobie 600 zł więc trochę sporo ale ja to załatwiłem inaczej...
Ale w twoim przypadku nie można dobrać po prostu krótszej skrzyni z innego silnika słabszego
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 14:20 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Drogojad
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 21:24
Lokalizacja: Kryg
Kontakt:

Post autor: Drogojad » czw sie 20, 2009 19:32

GMS pisze:da radę zbudować ja tak robiłem popatrzyłem na etce jakie są przełożenia w danej skrzyni policzyłem na papieże jakie będą najlepsze kupiłem dwie sztuki i zrobiłem z dwóch jedną, jedyny problem to są śruby do skręcenia przełożenia głównego z obudową mechanizmu różnicowego oryginalnie są nity w serwisie są dostępne śruby ale za 8 sztuk życzą sobie 600 zł więc trochę sporo ale ja to załatwiłem inaczej...
Ale w twoim przypadku nie można dobrać po prostu krótszej skrzyni z innego silnika słabszego
a moze jakieś konkrety z jakich "dwóch" kolega zrobił jedną ? o jakim przełozeniu głównym oraz oznaczeniu skrzyń ??



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » czw sie 20, 2009 22:45

słuchaj każdy robi na swoje potrzeby ja zrobiłem każdy bieg co 50 km czyli 1-50 , 2-100 , 3-150 , 4-200 , 5- 250 prędkości przy 6000 tyś przy czym docelowa odcinak ma być 7500 tyś bo do silnik który buduje nie ma sensu współpracy z krótszą skrzynią wszystko da się zrobić tak jak komuś pasuje generalnie to prościzna...



Awatar użytkownika
Drogojad
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 21:24
Lokalizacja: Kryg
Kontakt:

Post autor: Drogojad » pt sie 21, 2009 16:14

.. to podziel sie co tam masz za silnik ile KM oraz przebieg Nm oraz z czego poskałdana skrzynia może komuś sie przyda w sumie po to jest forum



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt sie 21, 2009 21:03

Drogojad pisze:.. to podziel sie co tam masz za silnik ile KM oraz przebieg Nm oraz z czego poskałdana skrzynia może komuś sie przyda w sumie po to jest forum
a co za róznica ile ma KM inaczej buduje sie skrzynie na miasto inaczej na KJSy inaczej na 1/4 mili,



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » ndz sie 23, 2009 18:39

poproś kolege yahoo to może ci cos podpowie ;)



Awatar użytkownika
Drogojad
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 21:24
Lokalizacja: Kryg
Kontakt:

Post autor: Drogojad » pn sie 24, 2009 21:20

chodzi o kolege yahoo_p mam nadzieje napewno zapytam bo z moja skrzynią coraz gorzej



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości