Porting głowicy - Digi 1 16V

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Porting głowicy - Digi 1 16V

Post autor: smokatsu84 » pn maja 24, 2010 15:25

Hej
Od jakiegoś czasu mam założona głowicy po porcie kanałów, od momentu założenia zauważyłem że strasznie telepie mi budą i całym silnikiem. Na początku myślałem że poduchy pod silnikiem były już zużyte więc je wymieniłem (przednia była wyrwana). Okazała się że po wymianie właściwie nie ma poprawy, popuściłem również połączenie kolektora wydechowego z resztą układu bo miałem prawie na sztywno łączniki skręcone ale również nic. Jak telepie tak telepie w przedziale ok 900 obr/min, uspokaja się dopiero od ok 950 obr/min. Digi ma soft "uniwersalny" pod 16V. Czy porting może mieć wpływ na telepanie silnika i budy bez korekty w sofcie ? Może coś innego ? :kac:

Pozdrawiam



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » pn maja 24, 2010 16:02

sadze ze nie bo to tylko powiekszenie i polerowanie kanalu dla leprzego przeplywu ale radzil bym ci sprawdzic rozrzad! swiece i kable aparat zap. :smoke:
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 16:04 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » pn maja 24, 2010 16:07

sieski pisze:sadze ze nie
ale teraz to sam już nie wiem, świece mam nowe ale kable i kopułka jeszcze nie, rozrząd hmm, byłem na hamowni po tym zabiegu i wynik nie był zły tzn miałem 154 km przed było 153 km natomiast moment wzrósł 10 nM, gdyby rozrząd był out to wynik byłby niższy tak myślę

Kable spryskam dzisiaj wodą delikatnie zobaczy czy świeca



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn maja 24, 2010 17:51

ustawienie rozrządu w tym sprawdzenie naciągu paska rozrządu


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » czw maja 27, 2010 14:23

I JAK SPRAWDZILES ????


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » czw maja 27, 2010 22:06

sieski

W weekend bo będzie trochę czasu więcej, może aura przy okazji się poprawi. Na pewno dam znać w topicu.

[ Dodano: Nie Maj 30, 2010 22:11 ]
sieski pisze:radzil bym ci sprawdzic rozrzad
RasPL pisze:ustawienie rozrządu
Rozrząd jest ok znaki się pokrywają
RasPL pisze:sprawdzenie naciągu paska rozrządu

Skoro znaki są ok to chyba nie ma nic do sprawdzania
sieski pisze:swiece
Nowe
sieski pisze: kable
Dzisiaj własnie jestem po sprawdzaniu tj. odpaliłem auto i spryskałem woda kable i wyczekiwałem ma iskry ale nic nie było, także kable chyba można wykluczyć
sieski pisze:aparat zap
Wymienię bo te styki nie wyglądają ciekawie i palec również

Do sprawdzenia:
- analizator spalin

Domysły:
- głowica zj...ana
- szklanki mogą puszczać ??
- korekta softu
- cewka


Ręce opadają

[ Dodano: Nie Cze 06, 2010 19:08 ]
Sond sprawdzana miernik elegancko oscyluje . Wymieniłem rozdzielacz zapłonu i palec.
Ostatnio zmieniony ndz cze 06, 2010 19:06 przez smokatsu84, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Porting głowicy - Digi 1 16V

Post autor: smokatsu84 » ndz wrz 12, 2010 11:02

Wymieniłem głowicę na ori i dalej trzęsie :P
Także wina leży gdzieś indziej . Kable WN ?



Awatar użytkownika
zjawa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt cze 26, 2007 08:53
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Porting głowicy - Digi 1 16V

Post autor: zjawa » pn wrz 13, 2010 06:46

Witam podłącze się do tematu , u mnie w mkII po zmianie silnika z 8V na 16V zrobiło się dokładnie to samo co u kolegi , przenosi drgania na karoserie . Zapłoni i całą resztę przy silniku mam dobrze ustawioną , kopułka palec i przewody nowe , przednia belka z Passata B4 VR6 ( wiadomo lepsza poduszka pod silnik) tylne poduszki z silnika KR . Przeszukałem i posprawdzałem już wszystko i nic nie znalazłem , może ktoś miał taki przypadek i podzieli się wiedzą jak to poprawić.


-----------o00o----'(_)'----o00o-----------

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Porting głowicy - Digi 1 16V

Post autor: RasPL » pn wrz 13, 2010 09:02

sprawdzić rozrząd zapłon i paliwo, dopiero później szukać uszkodzeń mechanicznych w poduszkach

ustawienie rozrządu na znaki to jeszcze nie wszystko ważny jest naciąg paska tak na podpowiedź


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości