Strona 7 z 11

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: śr lip 18, 2012 15:17
autor: Lukasz1985
Niekoniecznie. Przy 7000 rpm 175 NM to 170,5HP.

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: śr lip 18, 2012 17:18
autor: Mateusz74
Moc max przy 7OOO obr/min na ori wałkach i bez ITB głuchemu na ucho.Gdyby miał wałki 276 st i inny soft to OK.7000 jest możliwe.Ale wtedy przy takich wałkach krzywa momentu nie byłaby taka płaska.Poza tym zobaczcie jak leci krzywa od mocy.Moc łapie od niskich obr.Samym korygowaniem "wdechu i wydechu" i podniesieniem góry taka krzywa?Gdyby mega skrócił dolot za przepustnicą to może też miałby moc max przy 7000 obr ale dół byłby kiepski co byśmy widzieli na wykresie jak moment leci.
ABF bez przeróbek.
Obrazek
Po przeróbkach i 174 KM.

Obrazek

Można porównać krzywe momentu.

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: śr lip 18, 2012 18:31
autor: Lukasz1985
Czemu twoim zdaniem moc Max przy 7k rpm nie jest możliwa na seryjnych walkach? U mnie wyszło podobnie z tym ze moment miałem niższy. Weźmy tez pod uwagę ze hamownia to agma a nawet tu na forum czytałem ze nieraz kwiatki pokazuje. Oczywiście nie podważam wyniku bo uważam ze jest możliwy do osiągnięcia.

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: śr lip 18, 2012 20:49
autor: Lukasz1985
Mateusz74 jakie masz mody? Jakby twój silnik utrzymał maksymalna wartość momentu do 6800 obr to by było 190 KM.

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: pt lip 27, 2012 08:03
autor: toffic
Seryjne 3A w Golfie 2 wysterowane Digi I
Obrazek

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: sob sie 04, 2012 11:35
autor: majic
Obrazek

Dolot seria
Wydech też seria z katem

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: śr sie 29, 2012 21:15
autor: mustang877
Moje Corrado 16v 9A
silnik całkowicie seryjny
paliwo: 98PB
Obrazek

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz cze 09, 2013 00:45
autor: D1_PITER
Obrazek

Pomiar niestety bez nadmuchu powietrza :crazy: Nie przypilnowałem "fachowców"..

Silnik: 2.0 16V 9A
Zmiany: 2x wałek wydechowy, wkładka bawełniana kingdragon, wycięta puszką filtra, BLOS w dolocie, brak katalizatora, dolot zimnego powietrza ze zderzaka.
Stan: Ogólnie dobry, jeden garnek pali olej.

I pytania. Co sądzicie o tym wykresie?? Trochę mało niuta - może to przez ten jeden gar spalający olej? Kompresji jeszcze nie mierzyłem. Czy zakres maksymalnego momentu (4500-5500) jest na prawidłowych obrotach? Zapłon ustawiany trochę na lampę, trochę na czuja - coś zmienić? Ile może dać nadmuch zimnego powietrza na dolot? Na pomiarze zaciągał ciepłe z komory...

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: pn cze 10, 2013 00:15
autor: GMS
nowy całkiem świeży wykres :-) , przeszedłem na SA EasyEcu i steruję wszystkim jak chce bardzo przyjazne urządzenie i proste w strojeniu polecam,będzie jeszcze więcej jak będzie czas i ogarnę jeszcze kilka rzeczy :wink: niestety mało czasu :? Obrazek

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: wt cze 11, 2013 14:54
autor: Lukasz1985
Jaki spec silnika?

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: wt cze 11, 2013 22:24
autor: GMS
już komuś pisałem na pw 2.0 16v reszta standard zrobiona wedle procedury...

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: pt cze 14, 2013 17:06
autor: popielasty
Mój wykres, Toledo 1995, 200000km przebiegu, totalna seria, nic nie modzone. Dobrze? Nie podoba mi się ten wykres pod względem obrotów - chyba coś tu nie jest tak albo ja źle czytam - było do odciny..

Na hamowni coś z przełożeniami źle ustawili - powiedzieli że to nie ma wpływu na wykres.

Obrazek

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: pt cze 21, 2013 23:01
autor: herbiasty
Obrazek
Obrazek

Mody które miała seria:
- wydech 2,25"
- dolot na stożku
Mody:
- P&P głowicy
- wałki 276* Techtonics
- Program
- uszczelka termo pod kolektor ssący
- roZwiercona do 68mm przepustnicA
Całośc by Toffic :)

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: pn cze 24, 2013 14:40
autor: bogo27
herbiasty, zaje.isty wynik ;) tez chciałem wałki 276* ale mnie ktoś ubiegł ;p Zobaczymy ile wyjdzie u mnie ;)