Strona 1 z 2

MK3 swap do MK2

: wt sie 06, 2013 23:27
autor: Kaplaty
Witam nie wiem czy w dobrym dziale założyłem temat jak nie to proszę o przenieśenie... Mam mk3 Gti abf hable na 5 szpilek i chce zrobić swapa do mk2 i chciał bym się dowiedzieć czy wszystko mi podejdzie z mk3 do mk2... A i chciałem rostaw szpilek na 4 tzn 4*100 bo mam fajne felgi i czy da sie zrobić na zaciski z abf pod tarcze z g60. A i jak ze sprzęgłem bo w abf jest hudrauliczne(chyba) a np w mk2 1.8 rp na linke. z góry dziękuję

MK3 swap do MK2

: wt sie 06, 2013 23:56
autor: vurion
Z mk3 gti 5x100 do mk3 4x100 nzwykłej wersji normalnie podejdzie. Nie wiem jak to się ma w mk2 ale chyba tak samo.

MK3 swap do MK2

: wt wrz 10, 2013 19:07
autor: fill89
Wszystko Ci podejdzie z mk3 do mk2 całą ławe podmień najlepiej a wachacze zostaw z mk2.

MK3 swap do MK2

: pt wrz 13, 2013 21:42
autor: Kowal_
fill89 pisze:całą ławe podmień najlepiej
Najlepiej to niech zostawi właśnie wszystko z MK2. Silnik lepiej siedzi - wysokość (odległość od maski), odległość łapy od podłużnicy przy skrzyni z MK2, pochylenie motoru (większa odległość rozrusznika od silnika wiatraka jeśli założy się jakiś mocniejszy).

MK3 swap do MK2

: sob wrz 28, 2013 19:32
autor: malutki83
dzis wyjechal z mojego g60, mam kupiona cala trojke gti i chce z niej wsadzisc abf.

duzo rzezby bedzie z elektryka moj golf to 91 dawca 94
polosie zostawic z g60?
i chce przejsc na 5x 100 to musze tylko piasty przeprasowac w moje lozyska czy cale zwrotnice zmienic?


z gory fzieki za wszelka pomoc i sugestie od poniedzialku chce ostro ruszyc z robota.

MK3 swap do MK2

: sob wrz 28, 2013 19:39
autor: imperfectCell
cale zwrotnice do wymiany razem z wahaczami i stabilizatorem. zrobi sie niestety szerzej wiec i belka tylna od dawcy by sie przydala. polosie takze z dawcy

MK3 swap do MK2

: sob wrz 28, 2013 20:04
autor: malutki83
czyli moj pomysl z przeprasowaniem piast lekko mowiac nietrafiony? zastanawiam sie czy jak go poszerze to nie beda opony szorowac o blotniki.

MK3 swap do MK2

: sob wrz 28, 2013 20:49
autor: malutki83
a jeszcze jedno.

Jak założę wózek i szersze wahacze a mocowanie górne w kielichu zostanie z golfa II to nie zmieni mi się kont pochylenia koła??

MK3 swap do MK2

: pn wrz 30, 2013 10:24
autor: Misza1122
Kont jest regulowany. Da się ustawić.
Co do podłączenia to tylko 3 białe wtyczki podłączasz, kabel od obr pod cewke WN. I można jeździć.
94r wiec z immo też problemu nie bedziesz miał.

MK3 swap do MK2

: wt paź 01, 2013 21:27
autor: malutki83
[IMG=http://img820.imageshack.us/img820/9321/sqyk.jpg][/IMG]

Anie wystarczy do tej wtyczki wpiąć kompa??

Czy trzeba wypiąć całą wiązkę wchodzącą do kabiny do skrzynki bezpieczników?? tam na niej jest u mnie jeszcze np. wycieraczki przód. rozrusznik itd. czujniki??

MK3 swap do MK2

: wt paź 01, 2013 21:59
autor: imperfectCell
malutki83, zdjecie ktore pokazales to na moje oko wtyczka modulu zaplonowego, takze odpowiadajac na Twoje pytanie: Nie nie wystarczy do tej wtyczki wpiac kompa (nawet sie nie da). Jaki typ instalacji masz w swoim golfie lub tez z ktorego roku produkcji jest auto?

MK3 swap do MK2

: wt paź 01, 2013 22:02
autor: malutki83
golf to g60 z 91 roku, ta wtyczka była przy komputerze

MK3 swap do MK2

: wt paź 01, 2013 22:17
autor: Misza1122
Z tego co pamiętam to i tak na silnik masz oddzielną wiązkę. Więc co za problem, a nawet jak nie to jeden wieczór z nożem i taśmą materiałową i ogarniete wiązki. Pompę paliwa zostawiasz swoją ??

MK3 swap do MK2

: wt paź 01, 2013 22:30
autor: malutki83
jeszcze nad tym nie myślałem bo nie sprawdzałem jaką wydajność mam w g60,
teraz kombinuję nad wyrzuceniem elektrycznej pompy abs i przejściem na normalne serwo i wysprzęglnik hydrauliczny,

pomalutku krok po kroku i jakoś może uda mi się to ogarnąć.